36.kapitola

85 8 0
                                    

Pohled Kornélie

Když mi sestra pověděla o Viktorovi ,tak se mi málem zastavilo srdce.Když už jsem byla znovu schopná ze sebe vydat slovo tak jsem ji pouze požádala ,abych byla o samotě.Vyhověla mi a odešla.V hlavě se mi začala honit tolik vzpomínek na Viktora Daškova.Než se stal zloduchem měla jsem ho ráda.To on nás vlastně seznámil s Lissou.Bylo to pár měsíců co jí umřeli rodiče a bratr.Lissa byla u Viktora na prázdninách a já ho jela navštívit ,protože Katia byla v Baje za svou rodinou.Né že bych do Baji nejezdila ráda ,ale dřív to bylo mezi mnou a Olenou ,,Katiinou matkou“ trošku napnuté.Přece jen jsem byla dcera muže ,který ji byl a ubližoval.Naštěstí jsme se po nějakém čase sblížili.Když jsem tenkrát jela k Viktorovi ,tak mi řekl ,že má návštěvu ,ale že je rád že mě vidí.Myslel si ,že mohu Lisse zvednout náladu.Bohužel ani já Lisse nijak nepomohla.Strejda Viktor se pro nás snažil nachystat zábavu a myslím ,že mu za to Lissa byla vděčná ,protože díky němu přišla i na jiné myšlenky.Byl skvělý.Nikdy by mě nenapadlo ,že by mohl udělat něco takového.Ani předtím ani teď.

Z mého myšlení mě vytrhl Adrian „Ahoj“posadil se vedle mě Adrian „Takže už to víš“ řekl a chytil mě za ruku „Proč si mi to neřekl?“ řekla jsem nabručeně. Trošku se mi střídali nálady „Uklidni se Kornélie.Katia nás požádala o mlčenlivost.Všichni jsme s tím souhlasili ,protože jsme měli starost o tvé zdraví“řekl a díval se na mě smutným ,ale přesto vážným pohledem.Nevidržela jsem tíhu jeho pohledu a pohladila ho po tváři „Naposledy si mě pěkně vyděsila.Tohle už mi nikdy nedělej jasný?“ vydechl a měl stále ten výraz „Slibuju“ přikývla jsem a cítila ,že se mi do očí derou slzy „Děkuju“ pousmál se „Miluju tě Kornélie“ rukama orámoval moji tvář a pak mě dlouze a krásně.Měla jsem pocit ,že vybuchnu ,ale né vztekem ,ale láskou.Projel mnou proud až sem se zachvěla.Ten malý polibek ve mně vyvolal tolik pocitů ,že jsem si jistá ,že jsem k sobě připotala i sestřinu pozornost.Naštěstí nikdo nepřilítl ,aby Adriana zabil ,takže si myslím ,že to přijala a nebo je s Masonem.

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now