Mikael a jeho tým dorazí na školu Raion. Všichni žáci ve škole se dívají a mumlají. Všichni jdou do tělocvičny a dostanou se dovnitř. Tým DS už je uvnitř a rozcvičují se. Tělocvična je obrovská ale ne tak velká jako u Mikael doma. Kapitán týmu DS si jich všimne a jde k nim.
"Mikael příteli! Rád tě vidím. Nečekal jsem že přijede tak brzy. Jste tu o půl hodiny dříve." Kapitán se usmívá a podá si s Mikael ruce. Mikael se usměje.
"Znáš mě. Lepší dřív než pozdě Ake." Ake se nakloní a dívá se na ostatní v týmu. Hlavně na Momoi. Ake jde k nim.
"Rád vidím zázračnou Generaci zase spolu.. Plus další. Vidím že jste se rozrostly.....ach Momoi. Jsi ještě krásnější než si pamatuji." Ake se usmívá a natáhne k Momoi ruku. Mikael chytí Ake ruku a stoupne si před Momoi.
"Ake přítely vůbec jsi se nezměnil. Ale když dovolíš musíme se připravit." Ake se usměje a vyndá ruku z Mikael uchopu. Trochu si masíruje zápěstí a přikývne.
"Ale jistě, začneme hned jak budete všichni připraveni." Ake se usměje a jde k jeho týmu.Mikael ho pár vteřin sleduje a podívá se na Momoi.
"V pořádku?" Momoi se na něj podívá a přikývnu.
"A-Ano... Děkuji Mikael." Mikael se usměje a jdou k jejich lavičce. Mikael vyndá jeho poznámky a dívá se na ně.
"Momoi-Chan, Riko-chan... Buďte opatrní kolem Ake... Hlavně ty Momoi-Chan....holky mu skáčou kolem krku a on je odkopne. Držte se od něj dál." Riko a Momoi přikývne a pomůžou ostatním v týmu. Kagami se dívá na Ake a mračí se.
"Děje se něco Kagami-Kun?" Kuroko ho pozoruje.
"Ten chlap... Ake... Nelíbí se mi.." Kuroko se dívá na Ake a pak si sundá mikinu.
"Nikdo z nás ho nemá rád. Díky němu skončil Mikael v nemocnici." Kagami se na něj podívá a chce se ho na to zeptat. Ale rozhodne se, že se na to ptát raději nebude.
"Teď je důležité se soustředit na hru. Jak říkal Mikael. Nesmíme je nechat, aby se nám dostaly pod kůži. Musíme hrát jako přátelé, ne jako tým. Musíme dělat to, co jsme trénoval před 4 hodinami."
"Akashi má pravdu. Žádné temné myšlenky. Pokud uvidím, že to nezvládnete tak vás vystřídám. Je to cvičná hra, ne oficiální, takže si tu hru užijte dobře?" Mikael se usmívá a všichni souhlasí. Když jsou hotovi tak stojí kolem Mikael. Mikael sedí na lavičce a kreslí na papír rozdělení."Dobře. Vím že 3 lidi z vás naštvu ale věřte mi ano?.. Všiml jsem si jak nás pozorují, takže myslím že mají typ, jak budete rozděleni. Chci, aby byly teď na hřišti Hyuga, Akashi, Midorima, Kise, Koga a Mitobe. Vy ostatní chci aby jste sledovaly a hledaly díry v tom, jak Ake a ostatní hrají." Všichni přikývnu a Aomine s Kagami se naštvaně posadí na lavičku. Ale nestěžují si.
" Ale Mikael-kun...slibil jsi, že můžu hrát od začátku." Kuroko se na něj dívá.
" Vím Tetsu-chan ale slyšel jsem jak o tobě mluví. To mi jen potvrdilo to že věděli, že budeš hrát. Chci aby jsi je pozoroval a přišel s plánem pro tebe, Taiga, Ryota a Daiki. V tuhle chvíli jsou oni jediný, kdo chytí tvoje rychlé přihrávky. Ostatní potřebuji více tréningu a mám pro ně jiný úkol." Kuroko přikývne a posadí se vedle něj. Všichni ostatní stojí za lavičku a Momoi s Riko sedí na lavičce.
" Dobře kluci Midorima chci aby jsi házel míče spíš přes celé hřiště než z půlky a od 3-bodove linie. Když budeš házet míče přes celý, tak se tak k tobě snadno nedostanou. Kise chci aby jsi pozoroval Ake s ostatními a zkoušel okopírovat jejich pohyby, aby jsi je použil proti nim." Midorima a Kise přikývnu a Mikael kreslí čáry na papíru.
" Hyuga a Mitobe, vy budete krást míče a částečně pozorovat, kdo je volný a zkuste i předvídat. Oni se snadno čtou pokud je dobře pozorujete. Také.. Hyuga a Midorima chci aby jste si nahrávaly dobře?" Midorima si povzdechne ale souhlasí. Stejně tak Hyuga.
"Koga chci aby jsi se zaměřil na Ake a jeho pravou ruku... Vím že chci po tobě moc ale chci ho naštvat. Vím že to zvládneš a jeho práva ruka je nováček takže to s ním bude lehké." Koga se dívá a zasměje se.
"Udělám co budu moct." Mikael se usmívá a podívá se na Akashi.
"Sei-chan ty víš co máš dělat že ano." Akashi se na něj podívá a přikývne.
"Ano vím Mikael." Mikael se usměje a postaví se. Udělají spolu povzbuzující pokřik a jdou na hřiště. Mikael dá ruku na Akashi rameno a zastaví ho.
"Nepoužívej to Sei-chan... Nepoužívej tvoje oko. Oni tě budou chtít do toho donutit ale nedovol jim to dobře?" Akashi se na něj dívá a kývne hlavou.
"Ano Mikael. Něco vymyslím." Mikael se usměje a nechá ho jít. Všichni jsou na svých místech a zápas může začít.~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~
Zdravím vás lidi!... Strašně se omlouvám za hodně, hodně, hodně dlouho neúčast ale nastaly u nás doma komplikace tak jsem neměla čas na psaní a také jsem neměla nápady ani inspiraci... A ne toto Story nekončí ještě budou nějaké další kapitoly. Zde je další kapitola.🙂
Ještě jednou se moc omlouvám a jsem ráda, že se vám tato kniha líbí.Adri-chan~
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanfictionZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...