Kapitola 4

213 10 0
                                    

Shūtoku

Celý tým tvrdě trénuje a připravuje se na zápas proti Seirin.  Všichni si prohlížely videa a viděli, jak se o hodně zlepšili. Hlavně Kagami. Midorima trénuje jeho střelu a jsou vyšší a vyšší. Prý nikdy nemine. Ale Kagami ho může porazit skoky a on to ví.
''Hey Trenére jak to vypadá'' ptá se Takao a protahuje si ruce.
''Všichni se lepšíte, ale pomalu. Musíte rychleji.'' Takao má unavený výraz 'nemůžeš být milejší?' 
''Hey Takao...přestaň se flákat a pojď'' Midorima si narovná brýle.
''I ty Midorima!.. to je podraz.. běháme tady jako idioti skoro půlku dne bez přestávky..''
''To je pravda.. a už je stejně skoro tma.. měli bychom jít domů... spánek je důležitý'' Ozve se Kimura.
''Máte pravdu.. nesledoval jsem hodiny. Jděte domů.. sejdeme se zítra u autobusu.'' Trenér Masaaki se postaví a vezme papíry. Všichni si povzdechnou a půlka z nich spadne na zem únavou. Po pár minutách se všichni postaví a jdou se převléknout do šatny.

-malý čas přeskočit- 
Všichni jsou na večeři a jedí u stolu. Mají trochu zábavu ale ne takovou jako vždy, protože jsou všichni unavení... Skoro mrtvý..
''Hey Midorima... nemůžeš tu věc dát pryč.. překáží tady na stole..'' na stole je velký dřevěný medvěd.
''Ne nemůžu... Je to podle horoskopu dnešní šťastná položka.'' Jí s ostatními.
''Ach pravda.. já zapomněl promiň'' Všichni zase pokračují v jídle.
''Hele Midorima... jaký je Akashi?.. slyšel jsem, že byl přísný trenér.''
''On nebyl náš trenér'' všichni se na něj podívají.
''A kdo to byl??'' ptá se Takao.
''To je naše věc je tvoje Takao''
''Dobře dobře!.. jen jsem se zeptal'' napije se.
''A můžeš nám o něm něco říct?.. když už jsi to naznačil'' Midorima se na ně dívá a povzdechne si. Narovná si brýle.
''Viděl v nás velký talent.. a taky to byla pravda... Všichni jsme se vyvíjely a byly jsme silnější a silnější... Kdyby jsme se nerozpadly, tak by jsme ještě zesílily.. a jsem si jistý, že by k nám vzal i Kagami..''
''Počkej, proč Kagami?.. měl vždycky jen velké štěstí.'' ptá se Taisuke.

''Díky němu, se brána Zázarčné Generace začala pomalu otevírat.. díra je tak velká, že jsem si jistý, že je to Kagami.. Jeho síla je velká... Proto Kuroko říkal, že nám něco chybí... A trenér říkal, že někdo později příjde....Byl to On... Kagami Taiga.'' všichni jsou ticho a někteří přemýšlejí.
''Takže Kagami se stává součástí Zázračné Generace jo... má velký štěstí.'' Takao se usmívá a dopije čaj.
''Měli bychom všichni jít... zítra musíme vstávat brzy a připravit se na cestu.'' Všichni přikývnou a každý zaplatí za jídlo. Všichni odejdou domů.

Midorima se dostane pomalu domů a udělá běžné věci. položí jeho velký ''Talisman'' na zem a jde se osprchovat. za půl hodiny sedí u stolu a udělá pár věcí, než půjde spát. Jeho telefon cinkne a podívá se na něj. Zvedne ho a podívá se na zprávu. 'Neznámé číslo'

''Hezký večer Midorima-kun!.. Sejdeme se před tvým a Kuroko zápasem... a dávej si pozor, ať tě nikdo nesleduje... Budou tam všichni.. Těším se na vás všechny.. Dobrou noc!''

Midorima dá telefon na stůl a udělá poslední věc. Zhasne lampičku na stole a vleze do postele. Nařídí si budík a dá brýle na stůl. Začne pomalu usínat do hlubokého zpátky, který si zaslouží po dlouhém dni. Jeho poslední myšlenka byla: 'Akashi má asi nový telefon'

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat