Kapitola 1

402 11 0
                                    

Ahoj lidi!... Nevim jak tohle story bude dlouhé ale doufám že se libi....Ze začátku budou kapitolu krátké,  protože se to bude odehrávat na každé škole... Bude se jednat o záhadným/zahadné trenerovy/trenerce, která byl/a hlavnim trenérem/kou Zázračné Generace a zdokonaloval/a je.. Dá je zase do hromady a budou znovu rodina... Omlouvam se za chyby pisu to vsechno na telefonu... Budu se snažit přidávat kapitoly co nejčastěji👐.. Užijte si to!

Nevlastním kuroko no basket a všechny obrázky, které tady jsou a budou jdou k Artist.

Adri-chan~

-Seirin-
Seirin se vrací po porážce zápasu. Ale vše není ztraceno. Mají další šanci. A to je zimní pohár! I když ztratili, Riko má vše dobře naplánované.

Druhý den Riko všechny vzala na pláž a všichni hrají basketbal na pláži. Díky Riko otci je vše připravené. Jak trénují, jejich svaly pracují s hodně velkou námahou a nemůžou normálně hrát. Ale Riko ví, že to v zápasech dost pomůže.

~~

Po dlouhém a únavném dni si všichni zaslouží pauzu. Všichni odpočívají ve vodě a dávají svalům odpočinek.
"Nee Kuroko... Jak myslíš, že ostatní zesílily." všichni se na Kuroko dívají. Kuroko má stejný obličej jako vždy ale vypadá zamyšleně.
"Nejsem si jistý.. Od nižší střední školy se všichni změnily. A podle toho co vidím si nedokážu představit, jak budou silní. Jejich síla pořád roste ale...." Kagami se na něj dívá.
"Ale co?"
"Není to takové jako předtím.. Všichni ztratili chuť do hry.. Ale když jsme byly spolu a trenér nás trénoval... "
"Počkej chvilku!" Hyuga se nevěřívně dívá. 
"Trenér?... Akashi nebyl trenér?"
"Ano.. Vedl nás všemi cestami.. Ale nebyl hlavní trenér.. Ten hlavní trenér vždycky věděl.. Viděl v nás něco, co jsme my neviděli. Ale pak zmizel... Sice nám řekl důvod proč... Ale bez něj jsme nebyly nic... A celá zázračná Gnerace se začala postupně rozpadat... " všichni se na něj dívají.
"Počkej chvilku! Vy jste měli trenéra o kterým není ani zmínka?!" Kagami na něj zírá nevěříně. Kuroko zamrká a má obvyklý výraz.
"Já jsem se nezmínil?"
"TO TEDA NE!!!" všichni ječí najednou.

-čas přeskočit-
Riko sedí u stolu a vyslechla si všechno, co jim Kuroko řekl. Má na obličeji popsány velký šok.
"Proč jsi nám to neřekl dřív?!"
"Umm nikdo se neptal.. A taky mě zkoro nikdo neposlouchal.. Říkal jsem to několikrát.. " všichni mají kolem sebe auru vinny.
"Víš jestli se vrátí?" Kagami se dívá na Kuroko.
"Nevím nic.. Od té doby rozpadnutí  s námi přestal komunikovat. Pohádaly jsme proč jsme se rozpadly a už neodpověděl.. Nikdy.. " všichni jsou ticho a dívají se na Kuroko, jak se jeho nálada změnila na smutek.

"Kuroko?.. "Riko se ptá a je trochu znepokojená.
"Když byl s námi,  byly jsme šťastní... Byly jsme silný tým... Byly jsme rodina... "
"Kuroko.... " Kagami se na něj dívá. Nikdo nikdy takhle Kuroko neviděl.
"Dobře.."
"Jsem si jistý, že ho brzy uvidíme" všichni se podívají na Kagami,  jak se usmívá,  jako by našel dobrého soupeře.
"Kagami-kun" Kuroko se na něj dívá.
"Trenér jo... Toho vašeho trenéra bych chtěl vidět.. Rád bych věděl,  co by viděl ve mě" Kagami se trochu zasměje a pořád se usmívá.

Je noc a všichni jdou spát. Musí se připravit na zítřek. Kuroko se dívá na strop a přemýšlí o Kagami slovech.  "Brzy ho uvidíme" Kuroko si povzdechne a uslyší bzučet telefon. Vezme ho a podívá se na zprávu neznámého čísla.

"Sejdeme se před zápasem.... A Vezmi sebou Kagami"

Kuroko se dívá na zprávu a neví od koho to je.
"Raději bych se tam měl ukázat.. " mumlá si pro sebe a dá telefon pryč. Zavře oči a pomalu upadne do klidného spánku.

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat