Riko chodí tam a zpátky po místnosti a je netrpělivá. Cely tým ji sleduje.
"R-Riko uklidni se... Za chvíli tady budou..." říká Hyuga a má strach co se stane.
"Už tady měli dávno být! Za 15 minut začíná zápas a už musíme odejít!" jako na zavolanou se dveře otevřou a Kagami s Kuroko vejdou dovnitř.
"Kde jste sakra byly! Řekly jste že to bude jen chvíli a ne 15 minut!" Riko praští Kagami a Kagami sténá bolestí.
"Trenérko... Uklidněte se... " Kagami mumlá a drží žaludek. Riko je připravená potrestat Kuroko ale někdo chytí její ruku. Riko se podívá kdo to byl ale vidí jen kus hrudi. Podívá se nahoru a setká se s temně černým očima.
"Prosím... Vím že jste naštvaná ale nemlaťte jednoho z mých lidí." Riko rozšíří oči a celý tým stojí na místě jako dřevěná prkna.
"Jednoho z vašich lidí?.. Kdo sakra jste!.. Tady nemáte co dělat!" Riko odtáhne ruku a zíra na něj. Ale cítí se nesvá a trochu má strach z jeho černých očí. 'Oči nebezpečného vlka....' myslí si Riko a má husí kůži.
"Jsem Mikael Crevan... Trenér Zázračné Generace."~
Všichni mají velké oči a zírají na Mikael.
"Je vysoký..... " šeptá Koga a ostatní přikývnou.
"A ty temné černé oči... Zírají na nás jako na kořist..." mumlá Hyuga. Riko udělá dva kroky zpátky a cítí v sobě trochu strach. 'Je vysoký.... A ty oči... Plus ty dlouhé vlasy.... A jeho čísla jsou přes všechna hranice....' trochu se dívá na jeho tělo a vidí čísla přes jeho oblečení. ' A to vidím jen půlku čísel.....kdo je to....' myslí si Riko. Mikael se přátelský usměje.
"Je mi ctí vás všechny konečně poznat... Viděl jsem všechny vaše zápasy... I zápasy mých chlapců a musím říct že je to docela dobré." usmívá se.
"Docela?... Co tím myslíte docela." Riko je trochu naštvaná. Mikael má vážný výraz a všichni zmrazí na místě. Zíra přímo do Riko očí.
"Že nevidíš to co vidím já... Neumíš je vést k dokonalosti aby se staly silnější... Venku jsou týmy, které chtějí porazit Zázračnou Generaci.. A to co jsem viděl je hrubé... Jsou slabí... Chci je zase zpátky a trénovat je... Proto jsem tady... Celý Seirin teď patří do Zázračné Generace." řekne hrubě protože je trochu naštvaný na stav hráčů. Riko skočí na tón hlasu a má strach.
"P-Proč jste tady...." Riko vykoktá. Mikael se ušklíbne.
"Přijďte do tělocvičny v aréně... A dozvíte se víc... Jestli nepříjdete budu to brát jako hrubou urážku.. Nebo pokud přijdete pozdě... Ujistím se že dnešní hra bude tvrdší o 80%" Vyšichni vykulí oči a Kuroko má stejný výraz jako vždy.
"To nás zabije!.. Kuroko!" Hyuga křičí a Kuroko se na ně podívá.
"Je mi líto ale Mikael-kun je takový.. Nesnáší když někdo přijde pozdě nebo ignoruje jeho prosbu." řekne tupě jako vždy. Mikael se usměje jak mají všichni strach a drží si od něj odstup.
"Přijdte hned po zápase" otočí se a jde ke dveřím.
"Ano Mikael" řekne Kagami a Kuroko unisko.
"A prosím, jděte na Shintarou-chan lehce.. Nechci aby byl moc unavený... A Tetsu-chan"
"Ano Mikael?" Mikael se na něj dívá koutkem oka.
"Nedělej tu střelu zmizení míče... Na Shintarou-chan a Takao-kun to nemá žádný účinek.... Pokud chceš aby jste vyhrály.... Ty a Taiga-kun musíte vymyslet něco jiného" Kuroko stojí rovně a má lehce velké oči. Všichni v týmu zírají nevěřícně jak Mikael může vědět o téhle střele a jak si může být tak jistý.
"Ano Mikael... Něco vymyslím..." Mikael se usměje a přikývne.
"Neboj se... Dopadne to dobře... Hlavně nezapomeňte všichni přijít." odejde. Riko má na straně krku pot a polkne."Tak... Tohle je váš trenér.... Vypadá nebezpečný... A jeho čísla.... Jsou přes hranice.... Nechci vidět jak čísla jsou vysoká bez jeho trička...." řekne Riko a Kuroko se usměje.
"Mikael-kun je silný... Porazí celou Generaci sám v tréningu... Ale i já cítím, že je silnější... Je to náš trenér... Trenér zázračné Generace.... Mikael Crevan." Kuroko je šťastný že je zpátky. I Kagami se usmívá a ostatní se dívají překvapě na Kuroko. Hlavně proto že nikdo neviděl Kuroko tak šťastného.
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanfictionZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...