Zápas mezi Seirin a Shūtoku byl boj o body. Všichni bojovali až do konce... Kise, Aomine, Momoi, Akashi a Murasakibara sledovaly celý zápas. Ale všichni vědí, jak je Kagami, Kuroko a dokonce i Midorima unavený. Hlavně Kagami. Dělal spoustu vysokých skoků a dokonce asi 3x neskočil. Kagami dosáhl jeho limitu už v prvním setu. Ale Seirin vyhrál. A všichni oslavují. Aomine se postaví a jde do tréninkové místnosti. Ostatní ho sledují.
"Vyhrály..... Ale Kagami dosáhl jeho limitu... Neměly by být tak šťastní když všichni musejí za Mikael." Kasamatsu řeone vážně.
"Pravda... Asi zapomněly.. Takže příjdou pozdě..." řekne Kise. Aomine se uchechtne a usmívá se.
"Je to jejich chyba. Aspoň poznají Mikael jiným způsobem.... Pochybuji že jim to odpustí." usmívá se a Akashi souhlasí.
"Jsem si jist že Mikael dal Kuroko a Kagami radu... Protože nepoužili mizející střelu... Pravděpodobně nevěděl, že Kagami je tak hloupý a bere to tak vážně." řekne Akashi a všichni souhlasí. Všichni se dostanou do místnosti a vidí, jak Mikael si hraje s míčem v ruce.... A nevypadá moc šťastný.
"Vsadím se, že jsi viděl jejich zápas že ano Mikael." Aomine se ušklíbne a Mikael se na něj podívá. Mikael hodí silně míč a míč na zemi praskne. Momoi být vyděšená a Kise se schovává za Murasakibara. Mikael vezme nový míč a povzdechne.
"Ano viděl... Taiga je idiot... Neuvěřitelný idiot!" Mikael znovu povzdechne aby se uklidnil a otočí se k nim. Vidí jak se Momoi a Kise schovávají.
"Omlouvám se.. Nechtěl jsem vás dva vyděsit... Ale aspoň jste vy přišly včas... " podívá se na hodiny na zdi a vidí, že je 15 minut po zápasu. Jeho oko škubne ale nechá to být. Podívá se na ostatní a lehce se usměje."Vím že nemáte oblečení tak jsem nějaké koupil... Jsou támhle na lavičce... Doufám že velikost bude sedět... Jsou tam i boty... Pak si věci můžete nechat... Jsou pro vás." Kise vyleze a hned běží k lavičce. Zvedne dres který je černý s číslem ze předu i v zadu. V zadu na zádech je jejich jméno a každý má barvu podle jejich vlasů a očí.
"Whoa Mikael!... To muselo stát peníze... Hlavně pro nás všechny!" Kise objímá dres a dívá se na něj. Mikael se za směje.
"O to se neboj... Zaplatil jsem jen oblečení... Potisky na dresy jsem dostal zadarmo." usmívá se a dívá se jak si všichni prohlíží dresy. Všichni se začnou převlékat a pak si všimnou pár věcí v rohu v místnosti.
"Mikael?... Co je to?" ptá se Kasamatsu.
"Ach to je pár věcí co jsem přivezl sebou... Pro Atsu-chan sladkosti a další jídlo co má rád... Pro Aomine originální vydání Mai-chan i s jejím podpisem-"
"Cože?! Jak jsi dostal její podpis!?" Aomine ječí a třese s Mikael. Mikael se směje na jeho reakci.
"Protože jsem se s ní potkal a vím jak ji obdivuješ... Máš tam od ní také malý vzkaz." směje se a dívá se jak Aomine běží k věcem a hledá časopis.~
Asi o 40 minut později se otevřou dveře a všichni ze Seirin se vtrhnou dovnitř. Takao a Midorima dávno přišly a Mikael jim výjimečně odpustil. Všichni stojí na místech a dívají se na Seirin tým. Už hrály začátek hry a jsou rozděleny. Všichni proti Mikael a Momoi stojí u tabule a píše body. Mikael vede 5-1.
"A hele kdo se přišel konečně ukázat." Komentuje Aomine.
"Máte velký problém." Říká Murasakibara a Midorima si nárovná brýle. Riko se dívá na body a dívá se na složení týmu. Všichni proti Mikael. A Mikael vede.
"Cože.. Jak-" Riko přeruší letící míč a Míč praští Kagami do hlavy. Kagami silou míče spadne na zem a drží si hlavu. Všichni ustoupí stranou.
"Bože Kagami jsi v pořádku?!" Riko má strach a klekne si k němu.
"Ja vám říkal ze Mikael-kun bude naštvaný..." Mumlá Kuroko a je pryč od scény. Mikael jde k nim a stojí nad Riko a Kagami. Riko zmrazí na místě a pomalu se otočí. Vidí naštaveného Mikael. Mikael vezme Kagami tričko a vytáhne ho nahoru.
"Co jsem říkal o tom, aby jste se neunavily?... Hm?... Myslel jsi si, že si dělám srandu?" zírá na Kagami. Kagami se dívá do jeho očí a má strach. Vypadá jako vyřešené kotě.
"Omlouvám se.... Ale... Kdybych to neudělal... Tak.. By jsme nevyhrály..." mumlá.
"Nevyhrály?! Celou hru jsi odehrál sam!.. Oni ti jen nahrávaly!.. To jsi vážně takový idiot!?.. Pokud nebudeš spolupracovat s týmem a nebudeš jim věřit, co potom znamená slovo tým?!.. Nebo souhra?!.. Nebo Zóna?!" Všichni ze Seirin se posunou trochu dál."M-Mikael... To není jeho chyba... Já byla ta, co řekla aby skákal." Mikael se podívá na Riko a pustí Kagami. Kagami sedí na zemi a má velký oči.
"Ano je to tvoje chyba... Nemysli si že jsi holka, že budu k tobě hodný... jsi trenérka a ty máš vědět hned na začátku hry, kdy všichni v týmu dosáhnou jejich hranic!... Máš vědět kolik limitu mají a kdy mají použít jejich hlavní útoky... Nejde jen o plán nebo o nějaký ostatní hovadiny který ty celou dobu děláš... Jde o to se postarat i o celý tým... Úkol trenéra je se postarat o jeho lidi a vědět kdy se věci vymknou kontrole, kdy mají použít silu, kdy souhru a další věci.... A to všechno musíš vědět už na začátku zápasů... Jinak si v zápasu ublíží a může to být vážné.... Jsem překvapen že si Taiga-kun a ostatní nic neudělali když byly jen oni na hřišti a nikdo jiný z týmu." Mikael na ni zírá a Riko je potichu. Riko se dívá na zem a Mikael zavrtí hlavou a jde k jeho lidem.
" Myslel jsem že jsi lepší trenér... Ale vypadá to že jsem se spletl... Zůstane tady jen Tetsu-chan... Vy ostatní mi zmizte s očí dokud Neřeknu Tetsu-chan aby jste taky přišly." Mikael zvedne míč a Kuroko je už na hřišti s ostatními. Všichni ze Seirin se dívají na Zázračnou Generace a oni zírají zpátky. Aomine zavrtí hlavou a pomalu se všichni otočí. Kuroko závrtí hlavou aby nic neříkaly a odešly.
"Je lepší když odejděte... V tuhle chvíli vás Mikael trénovat nechce...." Kuroko se omluví a běží na hřiště. Kagami se postaví a dívá se na ně jak začnou hrát. Má ruce v pěst a jde pomalu s ostatními ze Seirin domů. 'Tohle jsem podělal.... Chtěl jsem na něj udělat dojem... Aby mi věřil jako ostatní.... Ale já udělal pravý opak...' Myslí si Kagami a všichni opustí budovu.
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanfictionZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...