Kapitola 7.

218 8 0
                                    

Dnes se odehrává zápas mezi Shūtoku a Seirin. Obě školy a fanoušci škol se přišly podívat, jak zápas bude probíhat. Všichni si začínají sedat na svá místa i když mají ještě 35 minut čas. Oba tými jsou v jejich šatnách a připravují se na zápas. Kuroko a Kagami už odešly. Stejně tak i Midorima z Shūtoku.

"Kde je Kagami a Kuroko?" ptá se Riko ostatních.
"Kuroko říkal že musí za Akashi a Kagami ho nenechal jít samotného." říká Koga.
"Znovu?... Co od něj Akashi chce.. " Riko si povzdechne.
"V každém případě vám řeknu jak budete na začátku zápasu rozděleni.. Tak dobře poslouchejte nebudu to opakovat.. Kagami a Kuroko se to dozvědí až příjdou." Riko začne vysvětlovat plán a jak se Shūtoku zlepšilo.

-Venku-
Kuroko jde na domluvené místo a Kagami je hned za ním.
"Proč Akashi chce, abych šel taky?" Kagami si stěžuje.
"Nevím... A nejsem si jistý, jestli to byl Akashi-kun."
"Jak to myslíš?" podívá se na něj.
"Protože to bylo neznámé číslo... A já mám Akashi-kun číslo... " oba otočí za roh a vidí, jak celá zázračná generace čeká na schodech. Je tam i Akashi.

"Tetsu-kun!!" Momoi zběsile mává a Daiki zasténá.
"Momoi-san... Co tady děláš?"
"Dai-chan říkal že tu musím také být protože o to někdo požádal. Myslela jsem že to byl Sei-chan."
"Už jsem vám několikrát říkal, že já ty zprávy nenapsal." Akashi řekne hrubě.
"Tak kdo to psal!" Kise kňučí.
"Kisechiin přestaň kňučet." Murasakibara řekne a jí brambůrky.
"Přestal jsi někdy jíst?" Midorima si narovná brýle a drží vycpané zvíře.
"Proč máš to vycpané zvíře?" Daiki má prázdný výraz a zírá na něj.
"Je to samozřejmě šťastný předmět podle horoskopu."
"Ach pravda.. Ty a tvůj horoskop." Daiki se uchechtne.
"Dai-chan to není hezké."
"Nech mě být Satsuki... Nejsem v dobré náladě." Akashi si hrae s kostkou Shogi a nic neříká. 

"Akashi-kun jsi nějak tichý.. Děje se něco?" ptá se Kuroko.
"Taky jsem si všiml." Kagami komentuje a dívá se na něj.
"Jsem v pořádku... Od kdy se staráš Kagami Taiga?" podívá se na něj jeho oranžovým okem a Kagami má husí kůži.
"Jen jsem zvědaví to je všechno... Minule jsi takový nebyl... A malém jsi mě zabil!"
"Bylo to jen škrábnutí... Chtěl jsem vidět tvoje reflexi." podívá se zpátky na kostku Shogi.
"Jsi moc hlučný Kagamichii" Kise říká.
"Přestaň mi tak říkat." trochu vrčí nastvaně.
"Vidím že kočka má drápky." Komentuje Midorima.
"Kluci... Nechte toho." Momoi do toho vkročí a dívá se na ně.
"Slyším, že jste se moc nezměnily.. To rád vidím." celá zázračná Generace zmrazí na místě a rychle se otočí. Kagami a Momoi jsou zmatení a všichni se dívají na muže, co stojí na vrcholu schodiště.
"Yo.... Dlouho jsme se neviděli" muž se usměje.
"Senpai.... "

"Zdravím lidí... Tady je další kapitola!.. Takhle vypada jejich trenér.. kreslila jsem to sama... Jeho jmeno řeknu v příští kapitole takze si vyckejte... A omlouvam se ze je tato kapitola tak krátká! 😖.. Dekuji moc ze moje story čtěte... Jsem v tom opravdu špatná😑"

Adri-chan~

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat