Kapitola 20

92 10 4
                                    

Je poslední část hry a DS už to přestává bavit, jak si s nimi hrají. DS hru vzaly vážně a Zapoměli, že je to jen cvičný zápas. Bohužel nemůžou pochopit, že jejich špinavá hra na Zázračnou Generaci a ostatní moc neplatí. Mikael tým má lehká zranění ale budou v pořádku. Díky tomu, že jejich útoku uhybají, mají jen malá povrchová zrání která se změní na modřiny. Jediná věc je, že Tým bude zítra dost unavený. Mikael se dívá jak Aomine a Kagami hrají. A je trochu naštvaný. Kagami pořád skáče a oba to berou vážně.
"Ti dva idioti.... Oba se nechají snadno vytočit.." Mikael mumlá pro sebe a Momoi s Riko to slyšely. Sledují pohyby Aomine s Kagami a vidí, jak ti dva mezi sebou soupeří kdo je lepší. Mikael se postaví. Kise si toho všimne a podívá se na ty dva.
"Kluci, měli by jste toho nechat... Mi-"
"Nechat čeho?!..Bakagami si začal!" Aomine chytí míč.
"Já?!... Ty jsi řekl že se vsadíš kdo je lepší!" DS a ostatní přestanou hrát a jen se dívají.
"Tohle jsem neřekl!... Řekl jsem, vsadím se, že je roznesu na kopytech! Ne tebe ty tupá hlavo!... Zkus líp poslouchat!" Aomine hodí míč pryč a Kise ho chytí.

"Chci vystřídat hráče." Všichni jsou ticho.. Dokonce i Aomine a Kagami jsou potichu a bojí se otočit. Rozhodčí přikývne hlavou.
"Teppei a Tetsu-chan... Běžte na hřiště... Dai-chan a Taiga-kun.... Sednout...." Teppei a Kuroko si sundají tričko a jdou na hřiště. Oba poklepou Aomine s Kagami po ramenou a stoupnout si na svá místa. Aomine a Kagami se posadí na lavičku. Mikael je ignoruje a pohybuje rukou, aby k Němu Kuroko šel. Kuroko přijde k němu.
" Ano Mikael?" Mikael se dívá na DS jak si mezi sebou něco říkají.
"Tetsu-chan... Je mi špatně z toho že se na to ptám....Protože vím že to vezme spoustu energie... Ale potřebuji, aby jsi použil své zaměření, aby tě Ake viděl. Ostatní na hřišti ignoruj jen se zaměř na něj. Nelíbí se mi jak se zaměřuje na Sei-chan. Mám z toho špatný pocit.... "Kuroko se podívá na Ake a vidí, jak dává instrukce a dívá se na Akashi. Kuroko přikývne.
" Ano Mikael.... Udělám vše, co budu moct." Mikael se usměje a dá ruku na jeho rameno.
"Pokud budeš cítit, že tě opouští Energie, hned s tím přestaň.... Nechci aby se každému z vás něco stalo nebo byly z toho ve stresu.... Ostatní tě budou krýt." Mikael se usměje a Kuroko souhlasí v dohodě. Kuroko jde zpátky na hřiště a hra může pokračovat.

~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀

Mikael se dívá na hru a posledních pár minut se mu nelíbí. DS hrají hru jako jejich poslední zápas s Teiko. Mikael se postaví a dívá se rychle kde jsou hráči, snaží se předvídat.
"Mikael co se děje??" Ptá se Aomine a celý tým být nesvůj, jak hrají hru. Momoi a Riko stojí u lavičky a snaží se přijít na to, proč Mikael ukazuje strach v obličeji. Aomine se postaví a rozpozná DS hru.
"Akashi! Tetsu! Pozor!" Aomine křičí. O pár vteřin později je slyšet píšťala a celý sál je potichu.

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat