Je čas jít na školu Dangerous Snakes. Všichni sedí v autobuse a jedou na školu Raion. Všichni jsou trochu mimo myšlenky. Hlavně Aomine, Kise, Murasakibara, Akashi, Kuroko a Midorima. Vědí co dokáží a nechtějí, aby to dopadlo jako minule. Pokud se něco pokazí Mikael půjde na hřiště a to nechtějí. Protože se Dangerous Snakes budou zaměřovat na něj aby ho zničili. Musejí vymyslet plán aby se to nestalo. Ale oni nevědí, že Mikael ví jak se o něj bojí, pokud půjde na hřiště. Takže jestli tam půjde má plán. Hned jak vstoupí na hřiště, bude to pomsta za minulost. Za to, co udělali jeho týmu.
-Flashback-
Škola Teiko a Raion hrají zápas a je to o život a smrt. Každý bod je důležitý aby vyhrály. Ale Teiko má problém. Všichni v týmu mají zranění a musejí přestat používat nějaké triky, protože jejich těla cítí dost bolesti. Zázračná Generace má problém. Mikael sedí na lavičce a zvedne se. Ukáže Timeout a hra se přeruší. Všichni jdou k Mikael a posadí se na lavičku. Mikael je kontroluje a ošetří jejich zranění. Klekne si před Kuroko a dívá se na něj. Zamračí se.
"Tetsu hrát už nesmí... Pokud dostaneš ještě dva zásahy skončíš v nemocnici." Všichni se dívají s velkýma očima a Kuroko má velké oči.
"Ale já můžu hrát!...prosím Mikael jen posledních 5 minut." Kuroko prosí ale Mikael závrtí hlavou.
"Tetsu ty nechápeš vážnou situaci... Oni se zaměřují teď na tebe aby tvé nesprávné zaměření nefungovalo. Tvoje zaměření se zpomaluje..... Občas nevidíš míč... Vím že chceš hrát ale musíš myslet na svůj stav... Celou dobu vidím, co se děje a podle toho co vidím, nikdo z vás by už neměl hrát. Tetsu prosím... Jde mi jen o to aby jste byly v pořádku.... Nechci aby někdo z vás skončil s vážným zraněním. " Mikael říká jemným a prosícím hlasem. Všichni se na něj dívají a pak se podívají na Kuroko stav. Kuroko se dívá na Mikael a podívá se na zem."Dobře.... Zůstanu tady." Mikael si tiše povzdechne a rozcuchá jeho vlasy.
"Neboj se Tetsu... Mám plán na poslední 2 minuty.... Věříš mi ne?" Kuroko rychle zvedne hlavu, dívá se na něj a bez přemýšlení řekne.
"Ano věřím ti... Věřím všem v týmu" Všichni se usmějí a jejich nálada je znovu veselá. Poslední minutu se všichni smějí a tým Dangerous Snakes se to vůbec nelíbí. Jejich plán je, aby je rozdrtili. Je slyšet že Timeout je pryč a Mikael sundá tričko. Je v jeho dresu a jde na hřiště. Všichni jdou za ním a jejich nálada je úplně jiná. Fanoušci přestanou pomalu fandit a dívají se s velkýma očima že Mikael může jít na hřiště. Někteří znají jeho hru a vědí předem, že tým DS je v pěkným maléru.
"Pojďme získat body zpátky" Mikael se ušklíbne a všichni jsou na jejich místech. Kuroko sedí na lavičce a sleduje každý pohyb. Hlavně Mikael.Jak zápas Pokračuje Mikael měl pravdu. Všichni se zaměřily na něj takže Kise, Aomine, Midorima, Atsushi a Akashi jsou v pořádku. Ale Všichni se bojí o Mikael. Na jeho rukou jsou vidět modřiny a červené značky. Akashi se snaží něco vymyslet a stejně tak ostatní. Ale pokud něco vymyslí, jejich plán selže. Jsou poslední dvě minuty do konce zápasu a Mikael se pomalu narovná. Všichni na hřišti jsou zamrzlý na místě a dívají se na něj.
"Už toho mám plný zuby.... Začínáte mě hodně jít na nervy." Jeden z týmu DS dostane míč ale než udělá krok, v jeho rukou nic není. Všichni se rychle otočí a vidí, jak Mikael dá míč do koše a je slyšet pípnutí, že se to počítá. Mikael se pomalu otočí a zírá na ně. V jeho očích je vidět jiskra a všichni vědí co to znamená. Zóna pro ostatní z Generace Zázraků je otevřená.
"Nedovolím aby jste mým lidem víc ublížily.... Teď je moje řada abych vás zničil." Mikael hodí míč a Akashi ho hodí k Aomine, Aomine dá koš. Všechno trvalo ani ne 5 vteřin. Všichni se dívají co se stalo ale nikdo neviděl rychlý pohyb. Akashi, Aomine, Kise a Midorima jsou v zóně. Atsushi je jediný kdo v zóně ještě není ale ví co má dělat. Blokovat soupeře aby ostatní mohly běhat kolem. A Mikael mu bude pomáhat.Na hřišti je totální zmatek. Míč léta z jedné strany na druhou a je vidět že DS nestíhají chytat míč. Mikael a Atsushi je blokují aby Aomine, Kise, Akashi a Midorima měli volnou cestu. Mikael vidí jak jeden z DS chce zaútočit na Akashi který ho nevidí. Rychle běží za Akashi je slyšet jak Někdo spadne na zem. Je slyšet píšťala a všichni se otočí. Akashi, Aomine, Kise, Atsushi, Midorima a Kuroko se dívají v šoku a vyděšení. Mikael leží na zemi.
"Mikael!" Všichni k němu běží a Mikael se s jejich pomocí posadí. Z jeho úst teče trochu krve a vyplivne zub. DS se jen usmějí a vědí, že Mikael je venku. Zdravotník ho kontroluje a Mikael ho pošle pryč. Postaví se a Ostatní se o něj dost bojí. Dokonce i fanoušci škol jsou ticho.
"Mikael co to děláš.... Musíš-" Midorima přestane mluvit a dívají se, jak Mikael jde ke kapitánu týmu a chytne ho za dres. Přitáhne ho k sobě. Mikael oči hoří hněvem a nenávistí. Kapitán Týmu DS má velký oči a je vidět že se trochu bojí.
"Pokud to uděláte znovu, po zápase vás zabiju. Jim ubližovat nebudete... Nedovolím to... Pokud chcete pokračovat ve vaší špinavý hře zaměřte se jen na mě.... S radostí pro ně zemřu pokud si to přejete.... Nikdo neublíží mému týmu." Mikael ho strčí pryč a dívá se na Kapitána DS na zem. Jeho spoluhráči mu pomůžou se postavit a dívají se na Mikael.Jak zápas pokračuje všichni se zaměřují na Mikael, když Mikael chrání ostatní v jeho týmu. Chtějí ho zneškodnit aby Zázračná Generace trpěla vinou že to nechaly dopustit. Ale místo toho je to na opak. Zázračná generace hraje víc a rychleji. Pomalu nikdo nestíhá jejich pohyby a míče létají kolem nich jako by ten míč byl živý. Je poslední vteřina a je slyšet konec zápasu. Teiko vyhráli 183:120. Mikael po zápase musel jít do nemocnice a zůstal tam dva dny na pozorování. Všichni v týmu za ním chodily celou dobu a zůstali s ním do pozdních hodin.
-konec Flashback-Kagami, Riko a ostatní vidí jak zázračná generace má temnou auru. Něco se muselo stát a jejich aura je více odhodlána a soustředěná. Momoi se na ně dívá a nemá tušení co se stalo. Jen od Aomine ví jak chodily za Mikael do nemocnice kvůli tomu co se stalo v zápasu. Momoi si pamatuje jak Aomine a ostatní byly vyděšení. A v tréninku nemohly pořádně hrát. Ty dva dny když končil trenink všichni rychle vyběhly z tělocvičny. Ani se neobtěžovali se převléknout a běželi do nemocnice za Mikael, aby s ním strávily čas než bude zákaz návštěv. Momoi neví co se tam stalo a proč byl Mikael v nemocnici. Ale ví že pro ostatní to byla veliká rána. Od té doby byly opatrní a dávaly pozor aby se Mikael nic nestalo.
Mikael se dívá na telefonu na video jak DS hrají zápas. Má velký úsměv a vidí každý jejich pohyb. I ten co rozhodčí nevidí. 'Mým lidem už neublížíte.... Teď je naše řada vás mučit.'
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanfictionZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...