Celý tým si zabalí boty a hlavně vodu. Nevědí co Mikael na ně chystá a Kuroko říkal, že jeho tréning je těžký ale za to hodně účinný. Všichni se dostanou do parku a vidí zbytek zázračné generace.
"Ah oni přišly... Dokonce o 5 minut dříve... Jsem překvapen že vám dal Mikael třetí šanci." říká Akashi a Midorima narovná brýle.
"Vskutku.... Já být na jeho místě tak to vzdám." Aomine točí s míčem na prstu.
"Mikael v nich něco vidí.... Pokud má Mikael pravdu, nevzdá se toho dokud se nepřesvědčí.... Ale pokud se mýlí, tak je vyhodí." Seirin jsou trochu zamrzlý.
"Dai-kun nebuď hrubý" Aomine trochu skočí a míč spadne na zem. Otočí se a dívá se na Mikael.
"Bože Mikael Nedělej to!... Jsi horší než Tetsu!" Riko je překvapená. 'Jsem si jistá že před vteřinou nikdo za Aomine nestál..... ' myslí si Riko a ostatní v týmu myslí to samé. Mikael se k nim otočí a jde blíž. Zástaví se před nimi.
"Jsem rád že jste přišly v čas... Budeme hrát volejbal. Ale první chci vidět vaše skoky takže jděte do řady ke koši." Řekne Mikael a Riko je zmatená.
"Volejbal?... Co to má společného s Basketbalem?" ptá se Riko ale Mikael jde ke koši.
"Volejbal nám pomůže skakat výš... U volejbalu je důležitá výška... Ale načasování a vysoké skoky jsou více důležité... Mikael využívá několik věcí z jiných sportů a pak je dá do basketbalu.... Šetří to víc energii a vidíš hru jinou perspektivou." řekne Kuroko a jde se připravit. Riko chvíli přemýšlí a dívá se na Mikael. 'Je chytrý... Ale nebezpečný.... Takového trenéra jsem ještě neviděla... Tohle by mě vůbec nenapadlo....."~
Všichni jsou připraveni a Mikael dá na zem bílý prášek.. Dá si prášek na celou ruku a dívá se na koš.
"Dobře... Udělám otisk a pak můžete jeden po druhém vyskakovat... Ten kdo bude mít otisk víc jak 2,5 až 3 metry tak ho nemusím učit základy." pár lidí v Seirin jsou vykulený a ostatní jen přikývnou. Riko je překvapená že je tak přísný. Vedle basketbalového koše vysí metr a Murasakubara stojí vedle toho. Mikael nečeká ani vteřinu a rychle běží. Dá ruce dozadu a vypadá, jako když má křídla. Během vteřiny vyskočí hodně vysoko. Jeho ruka je mimo zeď okolo koše a jeho hlava je nad košem. Dá ruku nahoru a Murasakibara se dívá na výšku z konce jeho prstů, protože je Mikael mimo. Všichni se dívat s otevřenými ústy. Riko se dívá na výšku.
"To je nemožné... Takhle vysoko...." Mikael se narovná a dívá se na Murasakibara.
"Kolik Atsu?" ptá se ho.
"Ummm... 5,2 metru myslím.... Nevím ty malé čárky nejsou vidět.... Ale přes 5 metrů určitě." řekne a Mikael přikývne. Podívá se na ostatní.
"Všichni pujdete podle velikosti od nejmenšího hráče. Kuroko se nepočítá ten má jiný styl tréningu takže to nedělá... Taiga-kun půjde poslední.... Chci vidět nejlepší na konec." trochu se usměje a všichni řeknou unisko ano. Začnou pomalu skákat.O hodinu později je Kagami poslední kdo musí vyskočit. Někteří to opakovaly 3x až 4x protože pár z nich skočilo pod 2,5 metrů. Kagami dá ruku do bílého prášku a dívá se na koš. Rozeběhne se a vyskočí. Udělá tam značku a spadne na zem. Mikael zvedne obočí.
"Neumíš přistát na nohy?... Jsi znamení lev že ano?... Kočky vždy dopadnou na nohy.... Nepadají jako těžký balvan..." Aomine se začne smát a ostatní se dívají pryč aby se nesmály. Kagami se trochu červená a podívá se naštvane na Aomine.
"Drží hubu Ahomine!!" Aomine se přestane smát.
"Huh... Jak jsi mě to nazval?" Aomine je trochu naštvaný.
"Ticho oba dva... Jinak nedostanete zmrzlinu." Mikael ignoruje jejich pohledy a jde k volejbalové sítí.
"Rozdělte se jak chcete je mi to jedno... Ale ať jsou síly u obou skupin stejné.... Teď jste všichni tým a i když se vám nechce, budete spolupracovat ať se vám to líbí nebo ne... Rozumíme si?" dívá se na ně a Seirin rychle kývne hlavou.
"Dobře... Tak pojďme začíná ne?" ušklíbne se... Seirin má husí kůži.... Tohle nebude dobré...Heyo!... Přemýšlel a jsem, ze bych Mikael spojila s jedním ze zázračné generace nebo s Kagami... Ale nvm... Nvm jestli se vam to lidi bude libit nebo ne.... Tak to necham na vas... Pokud ano můžete do komentáře napsat jméno s kym... Ten jehož jmeno se objevi vícekrát tak ho s nim spojim😁.. hezke čtení a moc dekuji ze čtěte mou knihu! 💖 jste boží! 💕
Adri-chan~
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanfictionZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...