Všichni jsou na večeři v japonském bystru a všichni sedí blízko sebe. (Existuje japonské bystro???... Nvm prostě jdete s tím... Jsou na místě kam šly Seirin a potkali se tam s Kise a Midorima😆) Mikael sedí u jednoho stolu a Celá Zázračná Generace sedí s ním. Seirin sedí vedle nich u stolu s Momoi a Riko. Všichni si objednali jídlo a jen čekají na objednávku. Hlavně Aomine a Kagami objednávka potrvá trochu déle. Jako vždy toho objednaly hodně.
"Ummm Mikael??... Můžeme se vás na něco zeptat... Než.... Přijde jídlo?" Mikael se podívá na Riko a na Seirin a usměje se.
"Jistě... A nemusíte být nervózní nebo formální... Teď nejsem trenér ale váš přítel... Nic víc... Takže můžete být v klidu. "Všichni v Seirin si povzdechnu a jsou více uvolnění ale stejně trochu napjatí protože ho znají jen chvíli.
"Super já začnu!.. Kolik ti je let???"ptá se Koga.
"Je mi 21... A ano chodil jsem na vyšší střední když jsem trénoval Zázračnou Generaci. "
"Cože?!.. Jak jsi to všechno stíhal??.. Musel jsi mít svoje vlastí kluby." ptá se Teppei. Mikael se za směje na jejich překvapení.
"To Ano.. Byl jsem v basketbalové týmu. Teiko chodili většinu času na mou školu do tělocvičny.. Řediteli ani trenérovi to vůbec nevadilo.. Byly tam vítání s otevřenou náručí když zjistily že to jsem já, kdo je trénuje.. Všichni je nazývají zázračnými dětmi protože takový talent nikdo neměl a ani neviděl." Teppei přikývne a Hyuga je zamýšlený.
"Hrály Teiko někdy proti tvému týmu?.. Slyšel jsem že porazyly vysoké školy a i ty, které v zápasech nejvíce vyhrávali." ptá se Hyuga.
"Ach ano... Teiko porazilo můj tým 120:23.. Já v zápasů nehrál byl jsem se školou Teiko.. Všichni v mém týmu mě pak nenáviděli ale já to ignoroval.. Bylo mi to jedno byl jsem pyšný na Teiko i když jsem ztratil můj tým... Po tom zápasu mě vyhodily ale nevadilo mi to.. Byl jsem rád... V týmu na mé škole jsme nebyly přátelé ani tým.. Byly jsme vždy soupeři... Proto prohrály a nedokázaly to přijmout." Poříčí rameny. Seirin přikývne a Kasamatsu změní téma."Kise se celou dobou chlubil a stěžoval jak o nás trenér nic neví a bla bla... Jak si přál aby jsi se vrátil-"
"To je hrubé Kasamastu-senpai!!" Kise si stěžuje a pár lidí se směje.
"Sklapni Idiote nebo po tobě něco hodím!" Mikael malém vyprskne pití smíchem a trochu kašlat. Všichni se smát jak Kasamatsu a Kise tak i trochu Mikael.
"Vidím že vy máte zvláštní vztah..." řekne Mikael a Kise se na něj podívá.
"Počkat... Jak to myslíš zvláštní vztah???" Mikael se jen usměje a Aomine s Murasakibara se dusit na bramburkách. Všichni se začnou smát protože jim to hned docvakne a Kise být zmatený. Kasamatsu má překvapený výraz.
"To není tak!!!!" Řve Kasamatsu a všichni se smějí víc.
"Není???... Ty neznáš to pořekadlo?... Protiklady se přitahují??" řekne Mikael a drží smích. Kise má otevřenou pusu dokořán a všichni se smějí. Po pár minutách se smích uklidní a Koga s Kagami se snaží popadnout dech. Zbytek večeře probýhá se smíchem, žerty a dozvídání více o Mikael.-další den-
Mikael je v parku a hraje si s malým psem. Čeká až všichni přijdou. Asi po 10 minutach slyší štěkot Čísla Dva a otočí se. Vidí, jak k němu malý Husky běží. Mikael se posadí na zem a otevře ruce. Číslo dva mu skočí do klína a šťastně štěká a mazlí se.
"No Ahoj Number Two!... Jsi více živější než jsem tě viděl naposled!" Mikael se za směje a drbe Number Two na břiše. Zvedne hlavu a vidí, jak k němu jdou všichni. Usměje se a postaví se.
"Ach vidím že jste všichni trochu unavení... Špatný den?"
"Nemáš Ponětí... " Mumlá Midorima a Mikael se za směje.
"Dobře... Nebudu se ptát pokud vám to udělá líp... Je to vaše věc a už jste velký... Mimochodem Sei-chan... Potřebují s tebou něco probrat." lehce se usměje a Akashi se narovná. Není zvyklí když mu Mikael řekne jménem.
"Jiste... O čem to je?" Akashi dá věci na zem.
"Byl bych rád kdyby se ostatní rozehřály když budu mezitím mluvit se Sei-chan" Mikael se usměje a všichni unisko přikývnou. Mikael řekne Riko a Momoi aby je hlídaly než se vrátí s Akashi.~🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀~
Zdravím lidi!... Omlouvám se za dlouhou neúčast ale mám problémy v práci... Prosím nezlobte se na mě... Budu se snažit autalizovat častěji jak to jen půjde slibuji ✌
Miluji vas lidi a moc dekuji ze čtete moje Story! ❤
Adri-Chan~
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanfictionZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...