Všichni se dívají na muže a Kagami s Momoi jsou dost zmatení. Kise se dívá s otevřenými ústy a ostatní jen zírají s velkýma očima.
"Tohle je lepší reakce než jsem očekával." chichotá se muž a Kise zavrtí hlavou. Aomine se hned postaví a během vteřiny je u muže a těsně ho objímá. Muž se usmívá a obejme ho zpět.
"Dai-chan?...." Momoi je překvapená jeho rychlou akcí.
"Kdo je to?" ptá se Kagami. Kise začne plakat a běží k muži a Aomine a také obejme muže. Akashi také běží k nim a udělá to samé.
"Tohle je náš Trenér.... Mikael Crevan." zbytek Zázračné Generace jde rychle k Mikael a k ostatním a také ho objímají. Kagami a Momoi stojí na místě a dívají se na scénu. Ani jeden z nich neví, co si má myslet nebo dělat.
"Okay Lidi... Nemůžu dýchat!" všichni se odtáhnou pryč a Mikael konečně normálně dýchá.
"Whoa! Atsu-chan jsi vysoký! " dá ruku na jeho hlavu a trochu rozcuchá jeho vlasy. Murasakibara nafoukne tváře.
"Mikachiin Nedělej to... Nejsem dítě." Mikael se zasměje a dá ruku pryč.
"Vy lidi jste rychle dospěli." usmívá se a všichni se na sebe podívají."Zdravím tě Momoi-san... Vyrostla jsi v krásnou dívku." Mikael jde k Momoi a Momoi ma růžové tváře a neví co říct.
"D-Dobrý den.. Pane.." Momoi koktá a je v rozpacích ještě víc.
"Ach žádné Pane... Jen Mikael" usměje se a Momoi přikývne. Mikael se otočí a dívá se na Kagami. Kagami narovná jeho postoj a má husí kůži. 'Ty černé oči zírají přímo skrze mě... Jako by vlk pozoroval jeho kořist.... ' myslí si Kagami a má víc husí kůži.
"Takže... Ty jsi Kagami Taiga... Jsem překvapen že jsi porazil Aomine a Kise... Ale.... Pořád jsi na úrovni dva... Možná tři." Mikael skříží ruce na hrudi a zíra na něj.
"Co tím myslíte?..." Kagami vykoktat a mentálně se za to plácne. Mikael se ušklíbne.
"Tím myslím, že se Zázračné Generaci nevyrovnáš.... Jsem si jist, že zápasy proti nim byly dost namáhavé a byly za to následky... To ani Dai-kun s Ryota-kun nešly na 100%... Byly jen na 40% procentech."
"Co?.." Momoi je překvapená a Kagami má velký oči.
"Co tím myslíš na 40%?" Mikael se podívá na Momoi a jde ke zbytku týmu. Stojí před nimi a otočí se k Momoi.
"To znamená že nevyužívají sílu na 100%.. Oni nevědí, jak té síli dosáhnout... Ano jsou v Zóně ale jejich Zóna není 100%... 100% zóna se skáladá z důvěry celého týmu a souhry ve hře." Mikael se usmívá a Momoi je víc zmatená.
"Takže.... To znamená..."
"Že jsem se vrátil a chci aby znovu spolu hrály... Plus Kagami, Takao a zbytek Seirin týmu... Kuroko otevřel dveře... A přivedl sebou celý tým.... Seirin je poslední část perfektní a bezchybné zóny.... Plus se tihle idioti za mnou musí naučit věřit jak v sebe tak každému v týmu." ukáže za něj a Celá zázračná Generace být naštvaná nebo mít divnou auru.
"Cože?!... Ja nejsem idiot!" říká Midorima a ostatní se přidají.
"Viděl jsem všechny vaše zápasy v televizi....každý z vás má jednoho člověka kterému věříte nebo oni věří ve vás.... Proto vám nahrávají.... Ale co zbytek týmu?" Mikael se na ně dívá a všichni jsou ticho. Mikael si povzdechne.
"Chci aby jste všichni po zápase přišly do tělocvičny tady v aréně... Mám ji pronajmutou takže nikdo nebude otravovat.....a nechci slyšet žádnou výmluvu... " Mikael se na ně dívat.
"Ano Mikael" všichni říct unisko a Mikael se usměje.
"Plus Testu... Chci mluvit s vaší trenérkou... Ještě teď před zápasem." dívá se na něj. Kuroko přikývne.
"Jistě... Já a Kagami-kun tě k ní zavedeme... Ještě je 20 minut čas než zápas začne."
"Dobře.... Uvidím vás v tělocvičně lidi." Mikael se usměje a s celou Zázračnou Generací se zatím rozloučí. Všichni jdou do arény sledovat zápas a čekat na konec zápasů. Kagami a Kuroko vedou Mikael k jejich trenérce a ke zbytku týmu.
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanficZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...