Celý sál je potichu a jen se dívájí. Trenér DS má velké oči a stojí u lavičky. Momoi s Riko stojí vedle Kagami a Kagami má nataženou ruku, aby se do scény nemíchaly. Aomine drží na zemi Ake spoluhráče a nutí ho, aby se nepohnul. Mikael stojí před Kuroko a Akashi aby je chránil a drží Ake ruce. Kuroko a Akashi sedí na zemi a dívají se na Mikael. Mikael zírá na Ake s nenávistí v obličeji a Ake se na něj jen překvapeně dívá.
"Jestli si myslíš že jsem takový idiot, že neumím předvídat, tak jsi na omylu..." PŘÍTELI" " řekne Mikael jedovatě a pustí Ake. Ake udělá dva kroky zpátky a drží levé zápěstí. Aomine pustí Ake spoluhráče a oba stojí před Kuroko a Akashi. Mikael se otočí a pomůže Kuroko a Akashi se postavit.
" Jste v pořádku?? " Kuruko přikývne hlavou a Akashi taky.
"Mikael já-" Mikael dá ruku na Akashi hlavu a umlčí ho. Akashi se na něj podívá.
"Je to v pořádku Sei-chan... Nemohl jsi to vědět... Prosím, neobviňuj se za to... Není to tvá chyba." Mikael se usměje a Akashi dokáže jen přikývnou. Mikael se podívá na Kuroko a kontroluje jeho hlavu.
"Jsem v pořádku Mikael... Díky tobě mě nezasáhly." Řekne Kuroko svým obvyklým hlasem ale jeho oči říkají něco jiného. Je vidět, že Kuroko je trochu v šoku že se Ake zaměřil na něj a Akashi. Mikael se otočí k Ake a trenér k nim přijde."Mikael moc se omlouvám. Já-" Mikael ho umlčí a Trenér DS ztratí hlas. Mikael na něj zírá jako na kořist.
"Ticho nebo zařídím že vaše škole hrát Basketbal už nikdy nebude." Trenér DS jen přikývne a jde stranou. Mikael a Ake na sebe zírají a Ake být trochu nesvůj, ale nenechá to na sobě znát. Mikael si sundá tričko a být jen v šedým tílku a černých, roztrhaných džínách.
" Jak si přeješ Ake... Donutil jsi mě jít na hřiště.. Blahopřeji" Ake se ušklíbne a zkříží ruce na hrudi.
"Nezměnil jsi se Mikael.... Pořád chráníš svůj tým jako by to byly důležití lidé." Mikael se na jeho odpověď zasměje. Ake úsměv zmizí.
"Ano jsou důležití, to máš sakra pravdu...Oni jsou moje RODINA... Nejsou pro mě jenom tým nebo spoluhráči jako bereš Ty svůj tým ....ani děcka, která trenuji..... Jsou součástí moji rodiny, přátelé, parťáci.. Tihle lidi jsou pro mě více důležití, než si myslíš Ake." Mikael zvedne míč a všichni jsou překvapený.
"M-Mikael..." Kise vykoktá. Akashi, Murasakibara, Kuroko, Aomine, Midorima, Kagami a zbytek týmu nevědí, co mají říct. Aomine se ušklíbne a dá ruku na Mikael rameno.
"Zahrajeme si hru ne?... Když se nás pořád chcete zbavit." Akashi si stoupne vedle Mikael."Nenechám Mikael hrát samotného proti vám." Kise, Midorima, Kuroko, Murasakibara a Kagami se přidají a stojí za Mikael. Momoi, Riko a zbytek týmu se dívají na scénu. Trenér DS se to moc nelíbí. Celá Zázračná Generace se změnila když se Mikael vrátil a on to ví. Vidí to. Nehrají tak jako předtím a jako hrály doposud na jejich školách. DS trenér vidí, jak Mikael na Zázračnou Generaci působí. Dává jim sílu, víru, sebejistotu, odhodlání. Vidí to všechno jak všichni stojí za Mikael a dokonce i nová tvář, Kagami Taiga se za tak krátkou dobu změnil. Trenér DS neví co to je ale ví že Mikael v nich a v každém členu v týmu vidí něco, co nikdo nevidí. Ani oni samy. A Mikael jim to chce ukázat.
Všichni se dívají na Zázračnou Generaci. Mikael se usměje a roztočí míč na prstu.
"Jdeme hrát ne?"
ČTEŠ
Trainer the Miracle Generation.. Together Again
FanfictionZázračná Generace je silná a pořad se zdokonaluje. Všude jsou fámy, ze Akashi byl sice vůdce a trener, ale ne trenér, ktery je dal dohromady. Říká se, že viděl všechno co dokáží a zdokonaloval je.. Ale jednoho dne se něco stalo a zázračná Generace...