Kapitola 15

142 7 0
                                    

Mikael a Akashi sedí na lavičce v parku a dívají se na ostatní, jak se rozcvičují. Mikael ramenem šťouchne do Akashi.
"Co se děje Sei-chan... Jsi více potichu než si pamatuji." Akashi se podívá na Mikael. Pořád nechápe, jak ho Mikael může tak dobře přečíst. Akashi si povzdechne a podívá se na zem.
"Nic se neděje... Jen.... Proč jsi tak rychle odešel? ..... Myslím... Chápu že jsi musel za rodiči ale... " Mikael se na něj dívá a podívá se na ostatní.
"Nebylo to kvůli mým rodičům.... Vlastně... Ano bylo... Ale z menší části." Akashi se na něj podívá trochu zmatený. Mikael vytáhne telefon a ukáže mu fotku malého dítěte. Je to chlapec a má stříbrno-černé vlasy a černé oči. Vypadá jako malý Mikael akorát jejich vlasy mají obrácené barvy.

"To je můj malý Bráška Michael.... Budou mu 4 roky... Kvůli němu jsem tam musel jít.... Nechtěl jsem aby zažil to co já... Strach z vlastních rodičů a ponížení... Vzal jsem ho pryč a musel jsem vyřešit papíry, abych ho dostal do mé péče..." Mikael se dívá na ruce a Akashi se na něj dívá.
"Díky dobrýmu právníkovi jsem ho dostal do mé péče.... Teď žije se mnou a starám se o nej sám." Mikael pokrčí rameny a usmívá se.
"Nikomu nedovolím aby mu někdo ublížil... Mikey je to nejlepší, co se mi mohlo stát." usmívá se a Akashi se podívá zpátky na fotku Michaela. Usměje se a vrátí telefon Mikael.
"Je roztomilý... Vypadá přesně jako ty." Mikael se usměje a dá telefon zpátky do zadní kapsy.
"Teď znáš moje tajemství... Teď mi řekni, co tě trápí." Mikael se na něj dívá.

Akashi se podívá pryč a pokrčím rameny.
"Ach nic to není... Jen nějaké nedorozumění v rodině a.... " Povzdechne si. "Zůstaneš už tady?.. S námi?" podívá se na Mikael. Mikael se uchechtne a dá ruku kolem jeho ramen.
"Na 100% s vámi zůstanu. Nemám nikoho kromě vás a teď Michael." Usmívá se a Akashi se po dlouhé době upřímně usměje.

~🏀~🏀~🏀~

Mikael hraje se všemi Basketbal a všichni se baví. Není to úplně tréning ale spíš přátelské dovádění a je k tomu puštěna i hudba. Riko a Momoi nic takového neviděli. Dokonce i Seirin jsou překvapený, jak je Mikael přátelský. Ale všichni mají zábavu a Mikael všechny učí pár triků, jak protivníky oklamat. Sice to zabere trochu času tréningu ale ví, že to protivníky zmate. Mikael se hlavně snaží zvednou jejich ducha a věřit v sami sebe a ostatním v týmu. Jinak Zóna nebude 100%.

"Dobře... Tohle by teď stačilo... Jste unavení ze školy a zítra máte konečně výkend... Nechám vás zbytek dne být a pak vám zavolám, v kolik hodin zítra přijdete." Usměje se a všichni unisko odpoví. Jdou k jejich taškami pro pití a Mikael je sleduje.
"Ach a abych nezapomněl... Našel jsem tým se kterým můžeme hrát přátelský zápas." usměje se. Akashi se na něj s úctou dívá jak to všechno stíhá, když se teď stará o jeho malého bratra. Mikael to nikomu neřekl jen Akashi. A Akashi jako jeho přítel nikomu nic neřekne, dokud se Mikael nerozhodne sám.
"Přátelský Zápas??... Takhle brzy?" Riko se ptá a Momoi stojí vedle ní.
"Neřekl jsem ze budeme hrát... Ještě jsem se jich nezeptal... Ale pochybuji že odmítnou... Když zjistily že jsem zpátky." Mikael se ušklíbne a Aomine se usmívá.

"To jsou ti kteří hrají špinavou hru?" Ptá se Aomine a drží pevně flašku s vodou.
"Ano to jsou oni... Musel jsem si je trochu proklepnout ale zjistil jsem, že mají v rukávu pár triků... Ale ne moc... Hrají stejnou hru jako na nižší střední" Mikael pokrčí rameny a usmívá se.
"Chci ještě počkat aspoň 3 dny abych vás dostal do souhry... Pak je můžete mučit jak dlouho chcete." Mikael se usmívá a Seirin jsou trochu zmatení co se děje.

"Hey Kuroko, o čem to Mikael mluví." Kuroko se podívá na všechny.
"Mikael mluví o týmu jménem Dangerous Snakes... Hrají špinavou hru a používají v tom bojová umění... Jsou nebezpeční a proti nim jsme měli docela velká zranění... Ale naštěstí žádné zlomeniny nebyly díky Mikael pozorovacím schopnostem" všichni v týmu přikývnou a přemýšlejí, jak ten tým vypadá a co jsou zač. Ale všichni se to brzy dozvědí.

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat