Kapitola 23

31 2 0
                                    

- o 2 dny později-
Po zápasu s DS a malém incidentu co se stal, Mikael dal klukům dva dny volna a nechal je se starat o jejich školu... Ale i on sám ví, že po škole všichni trénují. Mikael se byl na ně podívat a pokaždé když obešel školy, viděl je v treningové místnosti hrát. I když jim řekl aby šetřily jejich síly, oni ho stejně neposlouchají. Mikael si povzdechne a zvedne telefon. Jeho malý bráška Michael sedí na jeho klíně a hraje si novým plyšovým psem. Chvíli o tom Přemyslý a otevře skupinový chat. Zapne volání a čeká, až se všichni ve skupině se připojí.

Každý ze Zázračné Generace dostal informaci o Mikael videohovoru. Všichni se začnou připojovat k videohovoru a vidí Mikael s malým dítětem na jeho klíně.
"Omlouvám se vás ruším.. Vím že máte volno a chtěly by jste čas pro sebe-" všichni mluví najednou ale pak když uvidí malé dítě všichni se rozplývají.
"OMG kdo je ten roztomilý chlapec!.. Chtěl bych se s ním mazlit!" Kise se rozplývá nad malým chlapec a Michael se rozpaky schová do Mikael hrudi. Mikael se zasměje a pohladí ho vlasech.
"To je můj malý bráška Michael... Řekni ahoj Mickey. " Michael se podívá zpátky na obrazovku a znovu se schová. Zamumlá malé ahoj a drží pevně Mikael košily.
"Můj bože je tak rozkošný!" Momoi a Riko řeknou najedno a všichni nemůžou uvěřit že má Mikael tak malého a roztomilého brášku. Akashi se usměje a dívá se, jak Michael je plachý a drží se Mikael jako záchrana. Mikael se srdečně zasměje.
"Omlouvám se.. Malý bráška je trochu plachý kolem lidí." usmívá se a drží Michael aby ho ujistil, že není třeba být plachý. Všichni se na ně dívají a každý komentuje a není přesně rozumět co každý říká. Mikael se zasměje.
"Mimochodem proč volám... Chtěly by jste jít s námi do parku?... Vím že se většinou nudíte tak jsem myslel-"
"Ano půjdeme!.. Budeme v parku co nejdřív!" všichni se s nimi začnou loučit dokud se ne odpojí poslední. Mikael kouká na telefon a zasměje se. Podívá se dolů na Michael který vypadá zmateně ale zvědavě.
"To bylo rychlejší než jsem myslel... Pojďme se potkat se strýčky ze Zázračné Generace." Když si Michael uvědomí že to byly oni začne skákát na Mikael klíně vzrušením a pomalu sleze dolů aby si vybral oblečení. Mikael se zasměje a jde pomoc Michael se obléknout.

-V Parku-
Michael si hraje v pískovišti a Mikael stojí opodál. tichosti ho sleduje s úsměvem. Uslyší jak k nim někdo běží a otočí se. Vidí všichni jak k němu běží a Mikael se zasměje.
"Ahoj lidi.. Tak vzrušení aby jste poznaly mého brášku?" usmívá se a je rád, že po tom zápase už jsou v pořádku. Když je viděl jak se celou dobu kvůli DS trápí bylo mu špatně. Je rád že je může rozptýlit tím že je seznámý s jeho malým bráškou a malýmu fanouškovi. Všichni se zastaví a lapají po dechu. Mikael se chichotá. Michael se postaví a běží k Mikael.. Obejme jeho nohu a trochu se schovává. Všechny pozorně sleduje. Kuroko a Akashi jsou první, kdo promluví.
"Dobré odpoledne Mikael-kun...Máš se dobře?" Kuroko se usměje.
"Jsme rádi že jsi zavolal." Akashi se  podivá na malého Michael.
"Mám se dobře Tetsu-chan děkuji" Mikael se na něj usměje a Kuroko úsměv oplatí. Kise si klekne a roztáhne ruce.
"Můj bože jsi tak rozkošný! Mohu tě obejmout??" Michael se podívá na Mikael a Mikael přikývne že je to v pořádku. Michael se usměje, běží ke Kise a obejme ho. Kise má velké oči a opatrně ho objímá. Pomalu ho zvedne v náručí a drží ho blízko sebe. Ostatní jsou kolem nich a Mikael si nemůže pomoct ale usmívat se na scénu.

"Můj bože je tak rozkošný!" Michael se usmívá a vypadá jako by se mu splnil sen. Atsushi mu dá nějaké jeho sladkosti a ostatní také přinesly pár dárků.
"Ach můj rozmazlujete mého anděla." Mikael se zasměje a jde k nim. Je rád že Michael už není plachý a nervózní jako byl celou dobu. Aomine si vezme Michael do náruče a Kise začne kňučet ale nic nenamítá. Michael se natáhne blíž k Atsushi a krade mu jeho chipsy z pytlíku. Všichni se smějí jak Atsushi se jen dívá a nechává ho si dělat co chce. Je vzácné že se Atsushi dělí s jeho jídlem.
"Je stejný jako ty" Aomine se usmívá a šťouchne Michael do tváře. Michael se na ně dívá a šťastné se chichotá.

-Malý čas přeskočit-
Vsichni si hrají s Michael a mají krásný čas. Mikael všechny sleduje a je rád že ten incident už neberou tak vážně. Opravdu je rád za lidi, jako oni které má ve svém životě. Vezme jeho telefon a jde k nim.
"Čas na společnou fotku!" Michael oči se rozzáří a rychle běží k Mikael. Ostatní se na sebe podívají s úsměvem a taky běží k Mikael aby udělaly společné fotky. Riko a Momoi se chichotají a taky běží k nim. Všichni udělají skupinku kolem Mikael a Michael a usmívají se. Mikael udělá několik fotek a během dne udělá další. Přepošle fotky všem ostatním a všichni si užívají skvělý den....Ale nevědí, že v pozadí, pár Lidí z DS týmu je sledují, co Ake na ně poslal.

~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~

Zdravím vás lidi!.. Pořád žiju!.. Omlouvám se za dlouhou neúčast ale mám nějaké věci v práci, doma a můj mozek se rozhodl stávkovat😄... Zde je další kapitola. Žádná akce se nekoná jen kluci poznaly brášku a fanouška.

Adri-chan~

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 08 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat