Kapitola 13

173 7 0
                                    

Všichni jsou rozděleníp a tými mají podobné síly. V každém týmu je nebezpečná aura protože tým Seirin nemá moc v lásce zbytek Zázračné Generace. Riko se dívá na rozdělení a nemá z toho dobrý pocit. Kagami je naštvaný a ukáže na Aomine.
"Proč musím být s ním!?" Na Aomine hlavě se objeví červená značka.
"Jaký je tvůj problém sakra?!" Oba se na sebe dívají naštvaně a ostatní v týmu udělají krok zpátky. Kagami praští do hlavy míč a Aomine míč chytí. Kagami se otočí a drží hlavu a hned zmrazí na místě. Mikael se na ně dívá přísným pohledem.
"Co jsem říkal o tom, že jste teď tým?.. Nevím jaký je tvůj problem Taiga-kun ale od Dai-kun se můžeš učit... Na hřišti se chováš jako tygr nebo lev... Dai-kun se chová zase jako černý Panter... A věř mi že černý Panter je lepší než tygr... Má větší hbytost a je rychlejší než Tygr. Také má menší hmotnost... I když si to Dai-kun neuvědomuje má výborné pozorovací schopnosti... Nemusí si říkat o míč protože předem ví, že k němu jde... Míč jde k němu protože se ho všichni bojí blokovat. Oni vědí, že nemají proti němu šanci... Jinými slovy se vzadaly... Byl jsem překvapený když jsi vstoupil do zóny a držel s ním krok.... Ale Dai-kun je silnější než ty.... Takže drž hubu a uč se od ostatních ze zázračný Generace nebo tě budu učit sám." Kagami polkne a rychle přikyvne. Mikael nálada se změní a usměje se.

"Dobře... A ty Dai-kun neprovokuj ostatní jako to děláš pokaždé v zápase." Aomine zasténá.
"Ale Mikael-"Aomine přestane mluvit a dívá se na Mikael prázdný pohled. Aomine si stoupne k sítí a je ticho. Mikael si povzdechne.
"Tým kdo vyhraje dostane odměnu... Tým který prohraje bude běhat 30 kol plus kliky... Je vám to jasný?" Všichni odpoví a Mikael skříží ruce na hrudi. Riko a Momoi stojí u tabule a budou psát body. Hra začne s podáním Kuroko.

~~❤🏀❤🏀❤🏀~~

Zapadá slunce a všichni v týmu dělají kliky. Poslední hra nešla moc dobře a dopadlo to tak, že se Kagami naštval a začal se hádat s Aomine a Kise. Kuroko, Midorima a ostatní se je snažily držet dál od sebe a Mikael se snažil držet jeho nervy. Bohužel jeho nervy praskly a ukončil hru a všichni dělali cviky bez přestávky víc jak 4 hodiny. Všichni jsou unavený a Mikael chodí kolem nich aby si byl jistý, že nikdo neleží na zemi nebo si nepomáhájí.
"Už nemůžu...." mumlá Kagami.
"Aspoň víš přísnou stránku Mikael... Mikael je milý ale když se naštve..." říká Kise a jeho ruce se třesou bolestí.
"Nemusíš mi to připomínat.... Proč se naštve jen na mě a na ostatní a na vás ne?"
"Protože nás zná a ví, že neuděláme blbost co ho naštve... Jako ty a ostatní z tvého týmu... " Říká Akashi. Mikael se zastaví.
"To stačí.. Brzy musíte jít domů." všichni spadnou na zem a Mikael se usměje.
"Doufám že jste se poučili.. Hlavně vy tři." dívá se na Aomine, Kise a Kagami.
"Bolí mě ruce... "Kise knučí a třese rukama. Všichni sedí na zemi a dívají se na Aomine, Kagami a Kise.
"Je to vaše vina!!!" všichni řvát unisco a všichni tři skočí a dívají se na ně.

"Mimo to... Rád vám řeknu co jsem viděl v zápasech." všichni se podívají na Mikael a dávají mu všechnu pozornost.
"Jsem rád že jsem u každého v týmu viděl spolupráci... Předtím, než dotyční udělali problém.... Jsem hrdý hlavně na své lidi že se jim vrátila chuť do hry.. Nevím čím to je ale-"
"Je to proto, že jsi tady.." Akashi řekne a stojí. Dívá se na Mikael a Mikael se usměje. Kise, Midorima, Murasakibara, Kuroko a Aomine se postaví a všichni se na ně dívají.. Hlavně jsou překvapený, že po tomhle mučení ještě mají sílu. Mikael zavrtí hlavou.
"Vím že jsem vás opustil ve špatný čas... Taky to mělo na vás tak velký dopad... Jak vztah mezi vámi, tak i k lásce Basketbalu.... Nesnáším že jsem vás opustil před zápasem kdy jste mě nejvíc potřebovaly a chci se omluvit... Bohužel nevím jak.... Nevím jak mě berete mezi vás, nejsem o moc starší než vy."
"Bereme tě jako našeho bratra... Jako rodinu." Řekne Kise a ostatní souhlasí.
"Bereš na sebe naše problémy i když máš své vlastní... Tohle by nikdo neudělal..." Mumlá Murasakibara.
"Celou dobu jsme jen přijaly rozkazy od trenéra... Nikdy s námi nehrál v zápase nebo s námi někam nešel třeba do kina a další věci.... Nikdy s námi neměli zábavu... " řekne Midorima.
"Protože to pravděpodobně neumí... Jen získávají informace a oni samy nikdy v zápasech nehrály... Nevědí, jaký stres je na hřišti...... Ty ano.... Chápeš nás." řekne Kuroko.
"Jsi pro nás víc než to co jsme vždycky řekly... " řekne Aomine. Všichni se na ně dívají překvapeně a hlavně jsou překvapený, jaký vztah s ním mají. Momoi a Riko stojí zamrznutí na místě a mají velké oči.

"Dai-chan....." šeptá Momoi a má v očích slzy. Nikdy neviděla Aomine a ostatní tak šťatní jako teď. Momoi teď ví, jak je Mikael pro všechny důležitý. Mikael se usměje a hodí na sebe koženou bundu.
"No tak lidi zvedejte se... Vezmu vás na večeři... Objednejte si co chcete vše je na mě" Mikael na ně mrkne a všichni se rychle postaví. Pár lidi zpívat konečně jídlo nebo jídlo zadarmo a další věci. Riko a Momoin se na sebe podívají a chichotají se.

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat