He is mine! Forever Mine!
✩。:*•.──────────.•*:。✩╰┈➤ ❝ sambungan ini sudah seminggu selepas kejadian Runa pulang ke rumah dan memberi penawar pada Felix. Felix juga sudah semakin pulih dan sekarang mereka berdua mempunyai separuh tenaga manusia dan separuh tenaga hantu❞
╰┈➤ ❝ Manakala Chaeyeon masih merajuk dengan Chan dan menghilangkan diri dengan alasan pergi bercuti bersama rakanya ❞
"Bwoyae? Cha?" Lembut suara seorang lelaki di hujung talian.
"Jigeum? Anindae, masih awal untuk tidur."
Runa kebetulan lalu di depan bilik Felix, menghentikan langkahnya. Dia kembali mengundur beberapa langkah.
' Felix cakap dengan sape tu?'
Dia menekap telinga di pintu bilik Felix.
"Saya? Saya tak dapat tidur lah. Rindukan awak kot"
Terbuntang kedua bela biji mata Runa. Terus dia menolak sedikit pintu bilik.
' Yeoja? Nugu?'
Jelas dia melihat Felix tersenyum-senyum sambil berguling-guling di katilnya.
Runa menjeling. Dia merasa menyampah.
' Huh aku lagi sweet lah! Silap-silap boleh jatuh katil tau' herdik Runa di dalam hati.
BUK!
"Ahhh! anniya, nan gwenchana"
Felix kembali bangun dari jatuh dan merangkak naik ke katilnya. Runa mencarut di dalam hati akibat semakin geram.
"Ermm Sana-ah"
"Awak free esok?"
"Anni... geunyang(hanya)... nak ajak awak keluar" pinta Felix.
Terus Runa memasang telinga dengan lebih kemas.
' eotikha? Eonje? (Di mana? Bila?)'
"9 pagi boleh? Okay jumpa esok"
Panggilan diletakkan. Felix bangun dari baringnya dan ingin menutup lampu bilik. Lalu dia terlihat Runa ketawa terkekek-kekek di depan biliknya.
"Oii kau nak ape?"
Felix menolak pintunya lebih luas. Dia menahan tangannya di sebelah Runa dan menunduk sedikit.
"Takde ape lah" dalih Runa. Dia menolak badan Felix dan melarikan diri ke biliknya.
"Huh perempuan gila" sempat Felix mengejek.
❁ ❁ ❁ ❁
TUNG TANG TUNG TANG