└➤ Missing 29

9 2 5
                                    

One Sacrifice, One Answer Emerges
:*•.──────────.•*:

❝Arhhh! Sakit!❞ Felix menjerit kesakitan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Arhhh! Sakit!❞ Felix menjerit kesakitan. Tangannya yang dipijak itu di hentak berkali-kali oleh lelaki tadi tanpa belas kesihan.

"Baik kau beritahu, mana Chan? Kenapa dia takde kat rumah kau?" Soalan yang sama ditanya tanpa jemu.

"Aku takkan bagitahu kau! kau nak buat apa dengan dia?" Felix masih berani melawan.

"Since kau dah ada mata, mungkin kau tak perlukan tangan kau lagi..." bisiknya perlahan.

Penukul digengamnya lalu diangkat ke atas. Dia ingin menghayun tepat ke tangan Felix.

"Mari kira sama-sama? Hehehe..." Dia tersengih psycho pada Felix.

"Ap... apa... kau nak buat?!"

"1...

2...

3... bye!"

"Arhhhhhhhhh!" Seluruh bagunan usang itu dipenuhi dengan jeritan Felix.

"Hannam-dong!"

Penukul berhenti tepat di atas tangan Felix. Mengikut kiraan matematik, kemungkinan jaraknya ialah 2 cm sahaja.

"Hannam-dongWhich door?"

"Tingkat 3, 24," Jelas Runa memberitahunya tanpa ada akal tersembunyi.

"Runa?" Felix keliru. Dia tidak nampak sesiapa pun, namun begitu dia lebih rela tangannya di hancurkan dari keselamatan Chan terancam.

"Thankyou Runa, kau tak pernah khianat aku kan?" Perlahan-lahan mask ditinggalkan.  Wajah Changbin terpampang di depan mereka dengan jelas.

"Cha... Changbin?" Runa terkejut.

"Bye"  Jasad Changbin hilang disebalik asap hitam. Sudah pasti dia pergi bersama hyung nya, Changmin.

Tanpa berlengah, Runa terus melarikan diri ke arah Felix.

"Neo gwenchana? Sorry I was late... hiksss" air mata Runa menitis. Namun tidak dapat dilihat oleh Felix.

Felix terbatuk-batuk sambil membetulkan posisinya dari baring. Dia bersandar pada dinding itu.

"Awak Runa ke?"

"Ye saya Runa, kat depan awak ni!"

Felix tersenyum simpul. Dia menunduk. Perlahan setitis air mata mengalir di tepi hidung bersama-sama darah yang terluka di wajahnya.

"Nampaknya saya dah tak dapat dengar suara awak..." perlahan Felix memberitahu dengan harapan Runa ada di sekitar itu.

"Awak... tak dengar suara saya?" Runa terkesima. Dia pantas menyentuh Felix.

Missing • Lee Felix •Where stories live. Discover now