Cítila jsem, jak se mnou někdo zatřásl.
Otevřela jsem oči, byl to Ymithrirr.
,,C-co se stalo?? zeptala jsem se nechápavě.
,,Když jsi omdlela, odnesli jsme tě do pokoje. Pořád jsi sebou házela a měla jsi horečku." řekl Ymithrirr.
V hlavě mi pořád zněla Valinalova slova.
Srdce mi bušilo a v hlavě jsem se mi vířily myšlenky. Položila jsem hlavu na polštář a snažila se uklidnit.
Celeborn, kterého jsem doteď nevšimla, mě vzal za ruku a hladil mě po ní.
Zrudla jsem. Odvrátila jsem pohled a snažila se usnout.
Ještě než usnula jsem slyšela Celeborna, jak se ptá: ,,Co se jí stalo?"
Tavarill pokrčil rameny. ,,Na to se jí budeš muset zeptat sám."
Vzbudila jsem se až odpoledne. Falion seděl u mojí postele a něco si četl.
,,Už jsi se vzbudila?" zeptal se, aniž vzhlédl od knihy.
,,Hm. Tavarill zrušil trénink?"
Přikývl a otočil se.
,,Teď tě vyléčím."
Chtěla jsem něco namítnout, ale byl rychlejší.
,,Když to neudělám, tak tu budeš ještě několik dní ležet." Zarazila jsem se, měl pravdu.
Něco zamumlal a bolest hlavy mi začala ustupovat.
Vděčně jsem mu pohlédla do očí. Za chvíli přišel Celeborn, Ymithrirr a Firion.
Povídali jsme si, když se Celeborn zničehonic zeptal.
,,Co se ti vlastně stalo?"
Překvapeně jsem na něj pohlédla. ,, Co tím myslíš?" Zamračila jsem.
Odmlčel se a pokračoval: ,, Vypadala jsi, jako by tě ,,někdo" nebo ,,něco" vyděsilo."
Nadzdvihl obočí a tázavě se na mě podíval.
Rychle jsem uhnula pohledem přemýšlela. I kdybych mu to teď neřekla, stejně by se to nějak dozvěděl.
Hned se mi vybavila jeho tvář, při tom pomyšlení jsem sebou otřásla.
Zhluboka jsem se nadechla a odpověděla. ,, Našel mě tady."
Všichni na mě vrhli nechápavé pohledy. ,,Kdo?!"
Nevím proč, ale měla jsem pocit jak mě Valinolovi temně-ledové oči probodávají.
,,Valinol." zašeptala jsem skoro neslyšně.
Falion vykulil oči a překvapeně se na mě díval.
,, To není možný, Illara (hl. město temných elfů) je několik set mil odsud a jak by tě ..."
Zarazil se. ,,Tohle vyžaduje extrémně silný kouzlo, k tomu aby tě našel." řekl.
Na chvíli zavládlo ticho.
,,Rychle mi řekni, co přesně se stalo." Trochu zdráhavě jsem přikývla
a všechno mu řekla.,,Měli bychom to říct Tavarillovi."pronesl vážně.
Než jsem stihla jakkoliv zaprotestovat, Celeborn mi věnoval vyčítavý pohled.
Nemělo cenu něco namítat.
Odevzdaně jsem se zvedla a s klukama šla za Tavarillem.
Když jsme ho našli, Falion mu všechno pečlivě vysvětlil. Tavarill po celou dobu vypadal zamyšleně.
ČTEŠ
Stíny elfů
FantasyBývalá mocná říše se rozpadla na tři části. Temné, Bílé a svobodné elfy. Eresië se při výcviku v Elthrímu, městě svobodných elfů, dostane do sporu s temným elfem. Netuší, že ale není jediný, se kterým se se svými přáteli bude muset vypořádat. Strana...