Third person view
,, O-osmnáct. " Zašeptal Harry a Louis si teď už byl 90% jistý, že je to Desmondův syn.
,, Jsi mladý." uznal Louis a odbočil na jinou cestu, která vedla k jeho vile.
,, N-ne. " odporoval Harry.
Louis se jemně zamračil, protože mu malý omega odporoval, ale nechal to být.,, Oproti mě ano. " zdůvodnil, koukající jedním očkem po Harrym.
Líbil se mu a sakra moc, miloval mít nad někým kontrolu a ještě když je to tahle po ramena dlouhovlasá, kudrnatá omega.,, Kolik v-vám j-je? " Zašeptal Harry, byl si vědom Louiho zamračení a ikdyž měl neoblomnou vůli, tohoto alfu neznal a proto nejdříve musel zkusit co si může a nemůže dovolit.
I přes jeho lest byl, ale k smrti vystrašený a ještě k tomu ani nevěděl, kde je Niall.
,, Dvacet devět. " odpověděl Louis, přemýšlející nad tím, jak příští rok bude mít už třicet.
Harry už nic neodpověděl, jen se více zachumlal do sebe a natiskl se k dveřím auta, jakoby ho od alfy mohli ochránit.
Potichu cestou se dostali až k Louisově vile, před kterou zastavil na velkém parkovišti. Omegu nechal sedět a sám omega nikam nešel.
Za chvíli mu otevřel dveře od spolujezdce a kdyby Harry neměl pás spadl by k Louisovým nohám.
Teď tam jen visel a ze spodu koukal na alfu.
,, Vystup. " řekl chladně a čekal až vystoupí z auta.
Rychle si sedl zpátky, a snažil se odpoudat.Nešlo mu to, vůbec, nikdy se neopoutával a vůbec nevěděl, kde co zmáčknout a co dělat.
,, Neumíš se ani odpoutat." Zavrčel Louis. ,, To tě to nenaučili nebo jsi tak neschopný?"
Harry sklopil pohled dolů, ovšem musel se začít bránit.
,, Neučili nás to. " řekl mu Harry nazpět.,, Cože?" zamračil se.
,, Jsem blbá omega, která nic neumí. " Odsekl nakonec Harry.Nebude se tu s ním hádat, vezme ho z té díry a potom se diví, že nic neumí.
Učili je jen jak potěšit alfu, ale nikdy nedával pozor.Nechtěl to umět.
Louis se hluboce nadechl, nechtěl Harryho trestat hned první den, ale přetíkají mu z něj nervy.
Starší se nahl, odepl Harryho, vrátil s zpět do své polohy a čekal až Harry vystoupí.
Ten jen nečinně seděl a nic nedělal.
,, Tak půjdeš? " zavrčel Louis a už chtěl Harryho vzít za ruku ovšem on ucuknul, začínající rychleji dýchat.
Nakonec vystoupil z auta a ikdyž to byl jedna z nejsilnějších omeg, které kdy měli ještě sílu utéct, bál se.
Bál se alfy.
Ve výcvikovém centru, vždy jen za jedno slovo odporu byli zešleháni do krve.
Čekal na to kdy to udělá i Louis.
Ten to neměl ani v plánu, vlastně určitě ne.
Přijel si pro omegu, jako každý rok a doufal, že tentokrát najde tu pravou, také že našel.
Akorát netušil, čím si jeho omega prošla a že k němu cítí odpor.
Harry byl vždy chapavý, ale když vám někdo celý život ubližuje, tak se začnete bát lidí, kteří vám to dělali.
A Louis je alfa, mladší mezi ním a ostatními neviděl rozdíl.Louis mu ani nedal příležitost mu ji dát. Prostě ho někam odvezli a on si ho vzal.
Oba dva neměli ponětí čím si druhý prochází, nebo jak to ten druhý vidí.
To v tu chvíli zapříčinilo to, že Harry Louise nesnášel a Louis si myslel, že byl Harry výchován nejlepšími učiteli jak bylo napsané v papírech.
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
FanficChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.