,, C-cože? " zeptal se vyklepaně Harry.
,, To není pravda." zvedl se a šel se postavit do rohu kuchyně, jako by to něčemu pomohlo.
,, Nemůže to být pravda. " začali mu už stékat slzy.
,, Proč by nebyla? " ozval se hlas za ním a Zaynova ruka se objevila na jeho rameni.
,, Nevím to jistě Harry žádný strach. Louisimu to ještě neříkej, za dva měsíce přijdeš ke mě na kontrolu, aby to Louis nezjistil nějak zařídíme a budeme to řešit až si budeme jisti." řekl Zayn s klidem.
Měl podezření, ale sám si nebyl jistý.
,, D-dobře." řekl ze vzlykem, který se snažil potlačit.
Přeci je vše v pořádku, ne?
Určitě dítě nečeká.
Zayn se mílí.
,, Uklidni se Harry. " zasmál se Zayn a Harryho pevně obejmul.
,, Odkud znáš Nialla? " zeptal se na jiné téma.,, Z centra, byli jsme spolu dokud jste nás nerozdělili. " odpověděl mu.
,, Niall o tobě hodně mluví." řekl Zayn a tím Harryho lehce uklidnil.Nebyla to ale lež, aby se uklidnil. První dny Niall nezavřel pusu a pořád se dožadoval svého kudrnatého kamaráda.
Což dělá i doteď, jen méně, protože Zaynovi ikdyž je trpělivý ta trpělivost ne jednou došla.
,, Někdy s Louisem promluvím, aby jste se mohli vidět. " řekl Zayn a Harry se na něj překvapeně koukl.
,, Vážně?" zeptal se se slzami v očích.
,, Ano. A taky mi slib, že za dva měsíce tě prohlédnu. " podíval se na něj Zayn lehce přísným pohledem.
,, Děkuji! A slibuji!" Vyjekl Harry a na Zayna se pověsil.
Otočil se a jeho ruce obtočil kolem jeho krku div na něj i neskončil.Smích staršího se ozval místností.
Čekal, že Harry už bude zlomený a spíše mrtvý když přijede, ne stojící na nohách, snažící se rozbít okno.,, Máš ho hlídat, ne mi ho svádět. " ozvalo se najednou zavrčení.
Harry se od Zayna rychle odtáhl, sklápějící pohled. On jen protočil oči a na svého přítele se více otočil.
,, Hned se neurážej." uchechtl se Zayn.
Louis na to už nic neřekl a jen se k omeze, jež u něj bydlela rozešel.Chytl ho okolo pasu a pořád se na druhou alfu zamračeně díval.
,, No tak Louisi já už mám Nialla." zasmál se a rozešel se směr někam sále do domu.Harry by sám nikam nešel, ovšem Louis se s ním rozešel dále a vzhledem k jeho paží okolo jeho pasu šli stejně a Harry se nikde nezasekl.
,, Zůstáváš tu?" zeptal se Louis a hned mu byla odpověď známá, protože hned mezi dveřmi do kuchyně viděl, jak se Zayn rozvalil v židli u baru a vedle sebe měl i hrnek s něčím uvnitř.
Ani jeden ze zbývajících nechápal, kde ho vzal a kdy to stihl.
,, Za chvíli půjdu. Ale ještě se uvidíme." při poslední větě koukl na Harryho, který mu pohled opětoval.
Louis se konečně lehce pousmál a ke svému kamarádovi si přisedl.
Po vyzívaní vedle nich sedl i Harry, ale šlo vidět jak se z jejich přítomnosti nesvůj.Nebyl nesvůj, ale jen kvůli tomu.
Možná pod srdcem nosí dítě Louise Tomlinsona a má snad být v pořádku?
Po hodině, kdy Zayn odešel se Louis od hlavních dveří přešel k Harrymu a obejmul ho.
,, Nebuď smutný zlato. Můj Rut znova brzy přijde, jak si myslíš, že jsi na tom ty? " začal se lísat k Harryho místu na krku, kde si alfa ukousne omegu.
Na další dny, kdy bude s Harrym měl určité plány, udělat ho konečně pořádně svým.
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
FanfictionChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.