~10~

1.7K 111 1
                                    

Přirazil proti jeho vstupu a Harry se rozklepal.

Jeho problém byl už bolavý a za tak krátkou chvíli i nezvladatelný.
,, Lehni si bříškem na postel jo? " zeptal se Louis a sám z postele stoupl, aby udělala místo Harrymu který si na postel hned lehl a zadek i vystrčil.

,, Jsi jako děvka Harry." Zavrčel Louis.
Měl rozšířené zorničky, stejně jako omega na posteli.

Harry zavzdychal když na pravé půlce ucítil ránu.
,, Tečeš, tak strašně moc." bylo poslední co Harry slyšel než se Louis ponořil do vlhkého tepla a ihned začal v Harrym kmitat jazykem.

,, Lou" zakňučel Harry a více se na něj natiskl.
Louis se od něj odtáhl a přesunul se nad něj.
Rukama zapřenýma vedle jeho hlavy a jeho problém se dotýkal Harryho vstupu, stačil prudký pohyb pánví dopředu a oba by dostali po čem teď tak toužili.

Alfa se ale ani nehnul a jen se hlavou přiblížil k Harryho uchu.
,, Nepřipravím tě. " řekl a Harry se usmál.

Nemusel aspoň déle čekat.

Louis se ale ani po tomto nepohnul, takže Harry se začal posouvat do zadu  a nasměrovával si jeho chloubu do sebe.

,, Notak." zakňučel.
,, Nehýbej se. " plácl ho po půlce a i s ani ne polozasunutým penisem se sklonil ze zadu k jeho krku.

Tam mu začal dělat značky o větších velikostí, které hráli všemi barvami.

Harry sebou začal kroutit což byla pro Louise poslední kapka.
Rychlé trhl pánvi dopředu a tak se celý dostal do Harryho.

Byl to nádherný pocit a ještě k tomu když se pod ním Harry svíjel a spadl do peřin úplně.

Začal přirážet a poslouchal steny a výkřiky chlapce pod ním, který si i přál aby Louis zrychlil.

,, Rych-rychleji. " dostal ze sebe a povlečení svíral v pěstích.
Hýbal se dopředu a dozadu, stejně jako postel kvůli Louisovým pohybům.

Louis naslechl jeho přání a začal rychleji.
Bylo to vážně tvrdé a nemilosrdné šukání, ale oba si to užívali jak nejvíce mohli.

Harry vyvrcholil už asi pětkrát, ale Louis ani jednou a oba čekali na to až se to stane, aby mohl proběhnout knot.

,, Jo, jo, jo. " říkal si Harry a přitom vykřikoval Louisovi jméno.
,, Harry." těžce vydechl jméno omegy a s výkřikem spojeným se zavrčením se udělal.

Harry ucítil horkou tekutinu v sobě a na chvíli byl ukojen.

Jeho pravé já se nějak znova dostalo do boje z jeho vnitřní omegou a on se na chvíli probral.

Louis byl stále v něm a on začal vzlykat.

,, Co se děje zlato? " zeptal se Louis pořád v euforii a omámen Harryho vůní.

,, Co jsme to udělali?" zeptal se plačtivě, Louis pořád v oparu udělal něco co by si za tak krátkou dobu nedovolil ani neudělal kdyby nebylo v tomto stavu.

,, Promiň. " Zašeptal a políbil jeho záda.
,, Postarám se o tebe. Budeš můj a já tvůj. Nejsem vůbec milý na nikoho, ale ty jsi výjimka, jsi má omega." pořád šeptal do Harryho zad, které za chvíli smočilo i pár slz.

,, Nejde to. Takhle rychle. " řekl Harry a znova pociťoval svůj stav.

,, Dám ti čas, dám ti všechno. "

Byli to rušné čtyři dny a oba si je náramně užili, sice pod heatem a rutem, který nakonec Louis dostal ale přeci jen tak a oba doufali, že se mezi nimi něco změní něco co by mohlo být krásné.

Harry se sice pořád bál a určitě sám nic nepodnikne a plán útěku má pořád v hlavě, ale stejně možná jen trošičku toužil po Louisově lásce.

𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat