Když dojeli domů Louis toho musel v práci hodně zpravit a také odhánět Robina.
Měl práce až po krk, proto si ji co nejvíce bral domů, kde byl s Harrym.
Hned jak přijeli ho zabalil do deky, dal mu čaj a zakázal mu dělat těžší práci.A těžší práce pro něj znamenala každá práce.
Louis by se mohl považovat za tu nejmilejší alfu na světě, podle toho jak se o Harryho staral, celý měsíc než přišel Zayn na kontrolu, jelikož toho měl sám dost, Harryho nenechal sám jít ani na záchod.Mel o své dva drobečky veliký strach a byl rozhodnut je chránit před vším zlým.
A teď po měsíci, kdy ho Zayn zkontroloval s tím, že je vše v pořádku se zdálo jako by se vše obracelo ještě k lepšímu než teď.
Harry i fazolka je zdravá, všichni jsou zdravý, firmě si vede velice dobře, má peníze na zabezpečení rodiny.
Všechno je dokonalé, až na to, že i po promarněných měsících mu do firmy chodí Robin.
Někdy se dostane až do kanceláře, někdy čeká před recepcí a někdy i na schodech venku když se nedostal dovnitř.
Svého syna by chtěl zpět vážně hodně, ale Louis byl rozhodnut se o něj nedělit.
Nemohl dovolit, aby mu ho vzali.
Stačila by jediná chyba a Robin jako otec by si omegu mohl vzít do své péče.Neměli se v lásce a proto byl přesvědčen, že by to udělal a ještě by se snažil poštvat Harryho proti němu.
Nepřežil by bez Harryho a jejich drobečka.
Dnes byl zrovna den, kdy Louis musel do práce, proto zase čekal Robina a začínal přemýšlet nad lepší ochrankou.
Harry se probudil v posteli sám, lekl se, ale když vedle sebe uviděl papírek s tím, že jeho milovaný za chvíli přijde uklidnil se.
Dnes se cítil vážně dobře, proto se rozhodl Louimu udělat oběd.
Věděl, že by na něj přijel domů jako to dělal tolikrát, proto se rozhodl ho uvařit pro oba dva.Doufal, že bude mít radost.
Možná si ho dají někde venku na čerstvém vzduchu.
S touto představou začal vařit Louisovy oblíbené špagety.Když měl dovařeno vše zabalil dal do roztomilého košíku a vyšel na autobus.
Louis ho naučil jízdní řád, kdyby se něco vážně pokazilo, sice mH zakázal jezdit jen tak, ale na to teď nedbal nastoupil do autobusu, který ho zavezl doprostřed města.
Poptal se lidí na cestu a za rozhlížení jelikož nic tak velkého ještě neviděl, došel do Louisovy firmy.
Pozdravil sekretářku a když vysvětlil kdo je doprovodila ho do kanceláře Louise.
Nechala ho přede dveřmi a odešla.
Zaklepal.
Najednou se ozvaly naštvané kroky, ke dveřím.
Byl to Louis s velice naštvaným výrazem.Hned, jak uviděl Harrymu se mu sevřel žaludek.
Harry s nevinným úsměvem vstoupil dovnitř.Už pozdě uviděl na druhé straně místnosti naštvaného staršího muže.
Ten se s pohledem na něj uklidnil a vytřeštil oči.Harry mu nevěnoval moc pozornosti, i když g něj měl špatné pocity a vinně koukl na Louise.
,, Co tady děláš? " zavrčel Louis. Všechno se podělalo jak nejvíce šlo.
,, Omlouvám se. " vyšlo z něj, vypadal jako nakopnuté štěně.
,, Co tady děláš? " zeptal se ještě více naštvaně.,, U-uvařil jsem oběd." vykoktal, věděl, že to nejspíše Louis dělal kvůli tomu muži, ale ani tak nemohl zastavit třes, který ovládl jeho tělo.
,, Jste ukousnutý. " ozval se poprvé pro Harryho neznámý muž.
,,Čí jste omega!? " vykřikl až se Harry málem rozbrečel.,, P-pana Tomlinsona. " Odpověděl potichu Harry.
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
FanfictionChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.