~28~

1K 98 3
                                    

,, Mě se tak nechceeee." protáhl Louis v autě, když zastavil před domem Stylesů.

,, Bude to v pohodě." Chytl ho Harry za ruku.
,, A teď už pojď máme zpoždění. " řekl nadšeně, ale zůstal sedět, pořád nepochopil auta, takže si sám neotevřel.

Počkal tedy až vyleze Louis a otevře mu, což v zápětí udělal. Ještě vzal kytici růží pro Harryho matku a sestru, je k světu chladný, ale není zase takový nezdvořák.

Chytl ho za bok a tak došli až ke dveřím, kde Harry s hlubokým nádechem zazvonil.

Ozvaly se kroky, než jim otevřela milé vypadající žena asi stejně stará jako Robin.

Vytřeštila oči, než že dveří poodešla, aby tam vstoupili Harry s Louisem.
Zavřela za nimi, oni si sundali boty, než se dostali do původní pozice, v které došli až do jídelny.

Ta byla krásně uklizená, stál tam Robin a vedle něj asi o tři roky starší žena než Harry.

Jediný Robin a Louis se ze všech neusmívali.
Robinova manželka se postavila k nim, než začala trapné seznamování.

Jako první si potřásli s alfou.
,, Louis Tomlinson, moc mě těší. " usmál se na ženu Louis než ji předal kytici. V ruce mu zůstala ještě jedna.

,, Anne Styles, také mě moc těší." takhle to proběhlo u u Gemmy, ovšem u Robina se ani od jedno z nich neozvalo jediného slova. Jen si s nenávistí hleděli do očí.

Když přišel na řadu Harry rovnou svou matku obejmul.

,, Moc rád tě poznávám." Zašeptal.
,, Já tebe taky zlatíčko. " objala ho nazpět.

Pak přešel k Gemmě a otci, u kterých to bylo obdobné.

,, Pojďte si sednout. " vyzvala je Anne s úsměvem.
Louis položil svou dlaň na Harryho bok, jakoby se bál, že když se ho dotýkat nebude ztratí se mu.

To ovšem nehrozilo, Harry celý šťastný se posadil vedle Gemmy.
V čele seděl Robin a do druhého Anne posadila Louise.

Samozřejmě vedle Harryho a ona sama si sedla naproti svému synovi.

Nabrali si polévku, než začali pomalu jíst.
Louis a Robin se vraždili pohledy, zatímco dvě omegy a jedna beta se na sebe dívali s úsměvem.

,, Robin se zmínil, že prý čekáš dítě Harry?" zeptala se Anne, Harrymu se rozzářili oči a tato otázka zaujala oba muže v čele.

,, Ano jsem ve čtvrtém měsíci." usmál se.
,, Vážně? A jakou navšťevujete nemocnici? Nebo na kontrolní chodíš sám? " položila další otázku Anne.

Nemyslela to útočně na Louise, ale zajímala se jestli je o jejího syna postaráno.

Louisovy se to samozřejmě nelíbilo, takže odpověděl místo Harryho.
,, Do žádné nechodíme, Harry má soukromého doktora."

Dá se říct, že to byl jejich soukromý doktor.

,, To je hezké, už víte jestli to bude holčička, či chlapeček?" zeptala se Gemma.

A odpověděl na ni už Harry.
,, Zatím ne, ještě jsme se nedomluvili jestli to vůbec chceme vědět. "

,, Jaké pohlaví by jste bral raději vy? Pane Tomlinson? " položil otázku Robin.
Pořád Louise neviděl jako někoho kdo si zaslouží jeho syna.

Harry poznal i cítil, že Louis ztrácí nervy a to hádka ani nezačala.
Nenápadně mu položil ruku na stehno, kde začal dělat bovzbuzující kroužky.

,, Na pohlaví mi ani tak nezáleží. " řekl klidně.
,, Na statusu vám určitě záleží více, že?" Ozval se Robin, načež se Louis zamračil.

,, Byla by určitě velká potupa, jak pro vás, tak pro rod Tomlinson, kdyby se narodila omega. " dodal provokativně.

Neměl Louise rád a byl odhodlán udělat cokoliv, aby dostal svého syna zpátky, chtěl mu ukázat, jak zlý dokáže Louis být.

I když Harry znal svou pravdu a věděl, jaký Louis doopravdy je.

𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat