Seděli v klidu venku, osamocení byli již nějakou chvíli, ale ani jednomu to nevadilo.
Nechtěli zasahovat do dění Gemminy svatby, proto ji ani nehledali.
Určitě měla hodně věcí co udělat, proto čekali až ji někde uvidí a zeptají se jí, kdy má čas.Louis ví, že bude sedět u stolku a poslouchat jak něco probírají, ale ani mu to nevadilo.
Jeho sluníčko by bylo šťastné a to je momentálně to nejdůležitější.
Seděli zašití dále od ostatních, ale tak aby viděli vše co se děje.I když Harry protestoval sedí v Louiho klíně, celý opřený o jeho hruď.
Louis ho jemné hladí po bříšku a dává polibky do vlasů.Cítil jak je Harry napjatý a nesvůj, byl rozhodnut mu zlepšit náladu ať to stojí co to stojí.
Po mapu to zabíralo, to by ovšem nesměl přijít Robin s jeho matkou v závěsu.
Louis si povzdechl do Harryho vlasů, až jich pár odfoukl.
Harry si přál, aby začali odznova.Aby cítil něco pozitivního když je uvidí přicházet.
Přišli až k nim, Robin s kamennou tváří a jeho matka s úsměvem.
,, Co kdybychom začali od znova prosím? Nechci mít svého vnuka takto rozhádaného. "Harry se koukl na Louise, který protočil oči, ovšem i přesto kývl v souhlas.
,, Dobře." Harry se pomalu zvedl, načež se zvedl i Louis a pomohl mu.
Oba se chtěli vydat s dvojicí ale ta stará fiflena, jak se jí teď Louis rozhodl říkat se na něj nehezky koukla.,, Jen Harry prosím." řekla než svého vnuka vzala za rameno, táhnoucí ho pryč.
,, Uvidíme se Louis." stihl Harry než ho skoro dotáhli pryč
Louis tam zůstal sedět u křesla, než se hluboce nadechl a vydal se pro panáka něčeho co mu tady nabídnou.Byl zrovna na cestě ke stolu z alkoholem, když mu přistála ruka na rameni.
,, Kde máš Harryho?" byl to James.
Až teď si Louis uvědomil, že je tak vysoký a jaký respekt z něj vychází.Ale nenechal se tím zastrašit.
,, Ani se neptejte." řekl naštvaně s povzdechem. Koukal se rovně, načež se tam koukl i James a hned pochopil.
,, Jo, Margaret bývá někdy nepříjemná." dodal James, Louis se k němu i s panákem v ruce otočil.
,, Jen někdy? " uchechtl se.
,, Ani se nedivím, že je Robin taková osina když ho vychoval někdo jako ona. " věděl, že teď možná překročil, ale bylo mu to vážně jedno.S nikým odtud kromě s Harrym se už v životě vidět nechtěl.
James se ale pro jeho údiv zasmál.
,, Velice přímo řečeno, ale někdo to musel být když ne já." uznal.
,, Nechcete se seznámit s mou ženou? Nemusíte se bát, není taková jako Margaret.",, Velice rád. " usmál se Louis a i s James odešel že středu lidí.
Bude rád pokud pozná, že ne všichni odsud jsou takový.,, Jane?" ozval se James po pár krocích na starší mile vypadající ženu.
,, Ano?" usmála se na něj hned svůj pohled přemístila na mě.,, Dobrý den. " sklopila pohled jak omegy při poznávání dělají.
,, Dobrý den, moc rád vás poznávám." usmál jsem se.,, Jane tohle Louis Tomlinson, alfa našeho vnuka. Pane Tomlinson má omega Jane Twist. "
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
Fiksi PenggemarChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.