,, Vy j-jste babička nevěsty? " zeptal se nevěřícně Harry.
,, Ano, jsem a ráda bych poznala i vás." mile se usmála.,, Louis Tomlinson. Alfa. " představil se Louis, koukl na svého mate ten se ovšem k ničemu neměl a na ženu před nimi pořád nevěřícně koukal.
,, Tohle je má omega Harry Styles. " představil i Harryho, přitom si udělal imaginární poznámku o tom, aby si s Harrym promluvil o příjmení.
Chtěl by, aby nesl jeho jméno.
,, Harry Styles?" zeptala se babička.
,, Ano mami, Tvůj vnuk osobně. " od někud se vynořil Robin.,, Panebože." vydechla než Harryho objala, ten jí objetí opětoval.
Když se odtáhla, ještě chvíli na něj koukala než se otočila ke svému synovi.,, Takže jsi ho nakonec dostal, jsem na tebe velice pyšná. " otočila se k Louimu. ,, Jsem velice ráda, že jste přistoupil na naší nabídku pouta. Sice jsem myslela, že je Harry zaslíben panu Grimshaw, ale-"
,, Počkat co? " zeptal se Harry naštvaně. ,, Vy jste mě chtěli znova prodat!?" rozkřikl se, načež mu s očí začali stékat slzy.
,, Ne-" snažil se vysvětlit jeho otec, ale všem v této konverzaci už vše došlo.
,, Já si myslel, že mě máte rádi, že chcete abych byl s vámi. " snažil se své slzy potlačit.,, Samozřejmě by jsi s námi byl, mate s Grimshaw bys byl až by jsi byl připraven. " snažil se mu vysvětlit, ale na to Harry už nebral ohled.
Protlačil se mezi dveřmi, než utekl do hlavního sálu.
Louis se s pokroucením hlavou podíval na Robina, než se za Harrym sám vydal.Harry běžel přes hlavní sál k pokojům. Pro pár hostů, kteří tady budou přespávat jsou tu pokoje.
Louis sice protestoval, ale stejně si raději jeden rezervoval.
Do toho teď chtěl Harry vejít, zavřít se a už nikdy nevylést.Ještě před tím než to stihl udělat v jedné zatáčce narazil do někoho a spadl na zem.
Rozbolelo ho bříško, začal se krčit na zemi, jelikož podle pachu poznal, že narazil do alfy.
Čekal řev, či nějaký výprask, ten ale nepřišel.
,, Jsi v pořádku, na tvé těhotenství není moc dobré padat. " usmál se starý pán a Harrymu pomohl si pohodlně sednout.
,, Děkuji." vysýpal ze sebe.
,, Není zač. Potřebuješ ještě něco? " ptal se, věděl jak je těhotenství u mužských omeg obtížné a nechtěl aby se někomu něco stalo.Harry chtěl odpovědět, ale byl přerušen křikem z chodby.
,, Hazzy!? " slyšeli než se k nim dostal uřícený Louis.Vyjeveně koukal na dvojici před sebou než si k Harrymu také klekl.
,, Jsi v pořádku?" pohladil ho po vlasech, do kterých pak dával pusinky.,, J-jo. " vykoktal Harry snažící se zadržet slzy. ,, A vy?" otočil se Louis na starého pána.
,, James Twist ( trochu proměním příjmení, snad nevadí <3) , otec matky nevěsty." představil se. ,, Tady mladý pán do mě narazil." přívětivě se usmál.
Netrvalo dlouho než k nim přispěchal Robin s Harryho babičkou.
,, Harry to ti udělal on? " řekla dramaticky Harryho babička než si k němu klekla.,, Nikdo mu nic neudělal." pokroutil očima James.
,, Proč tu vůbec oba jste?",, Zajímáme se o tvého vnuka." vyštěkla babička.
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
FanfictionChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.