Ale nekomentoval to.
Naštěstí už nepřišla tak velká hádka jako na začátku, jen jemné popichy.
Snažil se být co nejvíce milý, ale ne tak aby ho prokoukli. Po obědě je Anne pozvala ještě na dezert, který nemohli odmítnout.
Tedy Louis mohl, ale když viděl, jak moc tady Harry chce ještě být, podvolil se.
Ještě nikdy to pro nikoho neudělal, ale jeho Harry byl prostě výjimka.
Byl to jeho andílek, mohl vše, dovolil mu vše.A tak se stalo, že teď seděl u Stylesových na gauči a poslouchal smích Harryho.
Robin na něj pořád nahlížel negativně. Ale jediné dvě ženy, viděli, jak zamilovaně se na Harryho chvílemi kouká.
Jak se vždy usměje, když se Harry zasměje.
,, Už je hodně pozdě. " řekla Anne když se koukla na hodiny.
,, Pokud chcete můžete tu přespat."
Harry se hned otočil na Louiho s prosebným pohledem.A tak povolil.
Znova.
Anne se na ně usmála, než odešla.
,, Doufám, že příště se potkám i s tvým přítelem. " řekl Harry Gemmě.
,, Pokud nějaké příště bude Harry. " zamračil se na něj Louis.Nechtěl být zlý, ale už mu vše vážně lezlo na nervy a s tím, že Harry tady něco plánuje bez něho tomu nepomohlo.
Harry zmkl, jeho úsměv z tváře zmizel a vypadal jako nakopnuté štěně.
Louisovi se sevřelo srdce, co to své omeze udělal.
,, Pokud chceš moje svolení, aby jsi mohl být s mým synem, měl by ses chovat lépe. Nedokážu si představit jaký jsi v soukromí, když před námi předvádíš toto. " zamračil se na Louiho Robin.,, Tvé svolení nepotřebuji a s Harrym si můžu dělat, kde chci co chci." řekl a cítil přes pouto strach své omegy.
Než však stihl cokoli, kdokoli ještě udělat v pokoji se objevila Anne.
,, Pokoj je připraven, pojďte zavedu vás tam, je s ním spojená i sprcha." mluvila Anne, mezitím co přišli k pokoji, do kterého je pustila a odešla.Za zavřenými dveřmi Louis hned Harryho obejmul.
,, Vím, že jsi to nemyslel vážně, ale tak strašně to bolelo." zavzlykal Harry.
,, Omlouvám se lásko, miluji tě. " dával mu pusinky do vlásků.,, Co kdyby jsme se umyli, zalehli do postele a já bych pak tobě a prckovi řekl pohádku?" zeptal se Louis, na to se už Harry usmál.
,, Neslyší tě Lou." rozplýval se.
Nechápal svého otce. Jak si mohl myslet, že by na něj nebo na dítě Louis mohl být zlý?,, To nevadí stejně tu pohádku řeknu. " stál si za svým.
Vzal Harryho jako princeznu, došel do koupelny, kde ho postavil a pomalu začal svlékat. Ještě předtím ale zapl vodu, dávající do ní bublinky.Ovšem ne v žádném nemorálním kontextu.
Pak svlékl sebe, než je oba už do napušťené vany položil naproti sobě. Harry se usmíval od ucha k uchu než se k Louisovi začal lísat tváři.
Louis se zasmál, než dotyky svého milého začal opakovat.
Společně se dostali až k líbání a i když by si Harry troufl na jemný sex ve vaně svých rodičů, Louis to výslovně zakázal.
Nechtěl svému chlapci ani dítěti nijak ublížit. Proto oboum vyhonil, než vylezl z vany, vypustil vodu a pomohl vylést Harrymu, kterého hned usušil a zabalil do deky jako burrito.
Zatím co na sebe narval boxerky.Pak si ho vzal do náruče jako cestou tam, pokládající ho do postele.
,, Tak chce moje princezna a moje fazolka slyšet pohádku? "
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
FanfictionChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.