,, Co to děláš? " zeptal se nechápavě Louis.
,, Jste n-naštvaný." Zašeptal zlomeně Harry.
,, Co to děláš? " zeptal se znova Louis a tentokrát přešel k Harrymu a položil mu ruku na záda.Ten se ihned prohnul jakoby čekal ránu.
,, Č-čekám na trest." odpověděl ještě více přiškrceně.Louisovi se svřelo srdce.
Měl sice pověst nemilosrdného může, ale obrázek jeho omegy jak klečí u postele, čekající na trest mu láme srdce na kousky.
,, Harry nedostaneš trest." zakroutil hlavou Louis a po jeho zádech ho začal jemně hladit a škrabkat.
Někdy cítil jemné jamky a kopečky ze špatně zahojených ran.
,, Pojď." řekl a políbil ho na záda. S tímhle gestem se Harrymu rozletěly motýli v břiše a on seděl jako paralizovaný.
,, Umyjeme tě a hned potom si půjdeme lehnout? Jo?" zeptal se jemně Louis.
Harry na něj pomalu a opatrně obrátil pohled.
,, J-já se budu moct umýt? Neopaříte mě? A-a jak to myslíte půjdeme si l-lehnout?" zeptal se Harry.Lekl se. Vážně, že ano. Tohle ještě neslyšel a byl vylekaný co s ním má alfa v úmyslu.
,, Proč bych tě opařil?" zamračil se Louis a došlo mu jak asi takové koupání v centru probíhalo.
,, Nic ti neudělám. " Zašeptal a vytáhl Harryho na nohy.
Harry se nechal, byl jako hadrová panenka.Starší si povzdechl a vzal ho do náruče.
Harry vypískl a rychle mu obmotal ruce kolem krku, i hned je ale zase stáhl zpět i s nebezpečím, že může spadnout.Přeci nechce dostat trest, protože se ho dotkl.
,, Chyť se. " řekl ještě Louis než vyšel z pokoje i s Harrym.
Ten si vážně opatrně znova obmotal ruce okolo Louisi ho krku a společně se dostali až do koupelny.Alfa ho položil na vanu, kde mladší zkoprněle seděl.
,, Mám tu být s tebou?" klekl si Louis před Harryho.
,, Nechci-nechci aby j-jsi mě viděl." řekl rozklepaně Harry.,, Okoupeš se sám? " jakoby ignoroval jeho předešlo větu.
Harry se mu koukl se slzami do očí.V centru je vždy někde postavili a většinou i špinavou vodou polili.
Nikdy sprchu neviděl, ale nechtěl aby ho alfa viděla.Přeci jen ti dozorci se na ně vždy koukali tak strašně... divně.
Byl si jistý, že kdyby za ně nedostali velké peníze, hlavně když jsou nevinní by je klidně i znásilnili.A teď je tu sám.
S alfou.
Která si s ním může dělat co chce.
A nic mu nebrání ho klidně zabít.
Omega na něj hleděla, ale neodpovídala.
Chtěl vidět Nialla, být s ním ne tady s touhle alfou.,, Odpověz Harry. " Louis se přiblíl k jeho obličeji tak, že Harry cítil jeho dech na svých rtech.
Louis nevěděl co ho popadlo, ale Harry ho přitahoval.
Ne jen fyzicky, ale psychicky vážně cítil, že Harry je ten pravý a věřil, že to Harry má stejně.
,, Nezvládnu to." zavzlykal mladší.
,, To je v pořádku." Zašeptal Louis a Harryho rty uvěznil v jemném, krátkém pohlazení rtů.
,, Je to v pořádku. " začal ho svlékat a Harry se nechal. Vážně se bál co mu alfa udělá, ale nějak cítil, že je s ním v bezpečí, což vůbec nechápal.
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
FanficChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.