Oba dva seděli napjatí kdo přijde a když se ve dveřích objevila hlava Zayna Harry si oddechl.
,, Louis musel něco zařídit. " vysvětlil a načež se hned pro pal dovnitř.
Neušel mu Niall, který měl pořád vykulené oči, ale pusu už zavřenou.,, Už to víš, že zlato?" zeptal se Zayn, načež k Niallovi sedl, aby kolem jeho pasu obmotal paže.
Niall jen bezduše přikývl.
,, Není to jisté." začal Harry.
,, Lehni si. " řekl Zayn.,, Jsi po Louisovi už i cítit více než bys měl když s ním jen bydlíš a pomáháš mu když má rut. " Zayn opustil Nialla, zatímco Harrymu vyhnul triko.
Lehce začal prohmatávat jeho bříško, ale když pocítil jemné zpevnění přestal.
,, Za měsíc se určitě uvidíme znova, Louis potřebuje s něčím pomoc a já tu budu možná i s Niallem, zjistíme to tedy za měsíc, dobře? "
Zayn se vlídně usmál, načež se zvedl s rozloučením odcházející.
S Niallem si povídali asi další dvě hodiny, než k nim do pokoje přišel Louis, že už jedou.Harry se s Niallem loučil vážně dlouze, objetí jako by se nikdy už neměli vidět.
Zayn s Louisem si řekli jen ahoj, než se za nimi zavřeli dveře a Harry jim ještě mával z okna.Louis ho jen s pitomým úsměvem sledoval.
Je vážně neuvěřitelné co s ním tato omega udělala.
Ti co ho znají z práce, vlastně všichni kromě Zayna by řekli, že není lásky schopný, ale s Harrym jakoby byl někdo jiný.Zamilovaný blázen.
,, Harry. " zasmál se Louis asi po deseti minutové zírání.
,, Už tam určitě nejsou.",, Nejsou. " zesmutněl Harry.
,, Nesmutni zlato." přešel k němu Louis.
Vzhledem k tomu, že Harry stál čelem k oknu mohl ho ze zadu obejmout a natisknout se k jeho zadům.,, Chci být s tebou. " Zašeptal mu Louis do ucha.
,, Nechci-" začal Harry, pořád měl v sobě kuráž nedělat ze sebe slbou omegu před alfami.
,, Není to nic s tvým tělem." objasnil Louis.,, Mám dva týdny volno."
,, Vážně? " i když to Louis neviděl Harrymu se rozzáříli oči.
Pořád měl v sobě strašný zmatek, ale jeho city k Louisovi začínali sílit, čehož se bál.
Nechtěl to.
Ale vždy, když je s Louisem jakoby jeho hradba, kterou si budoval dlouhé roky spadla.
Úplně ji zničil a Harry, přesto že byl s Louisem nakonec i rád věděl, že zničí i jeho.
Navíc pokud budou mít dítě, jak uteče?
S dítětem? Nemuselo by přežít a on by nepřežil kdyby byl bez něho, či ní.,, Byl jsi někdy u moře? " vypadlo z Louiho.
,, Co je to moře?" zeptal se Harry.O tomto moři vážně nikdy neslyšel a není si moc jistý, jestli se radovat že pozná novou věc nebo se bát.
,, Je to dá se říct hodně vody, je tam teplo a krásně. Zařídil jsem abychom tam byli jen my dva." pod uchu mu věnoval polibek, načež se Harry otočil čelem k Louimu.
,, Ublíží mi to?" zeptal se Harry se sklopeným pohledem.
,, Nikdy bych neudělal nic co by ti ublížilo a před vším takovým tě ochráním. " řekl starší načež se k Harrymu lehce přiklonil.Když Harry zvedl pohled, lehce zvedající i hlavu, jejich rty se dělily centimetry.
I když spolu spali a vše okolo toho, vždy to bylo v zápalu jejich období a když se Louis konečně natiskl na Harryho rty Harry to počítal jako jejich a hlavně jeho první polibek.
ČTEŠ
𝐓𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐬 ˡᵃʳʳʸ ᵃ·ᵇ·ᵒ ✓
FanfictionChci z tohohle pekla utéct. Vzhledem k mému statusu to bude těžké, ale nic co bych nevydržel. Jsem omega a nehodlám se sklonit před jakoukoliv alfou.