11.

2.1K 128 36
                                    

'Ee aşkım söyle neymiş bu Selen'in bilipte benim bilmediğim gizli sır?'

Hakan şokla karısına baktı dahasını da duymuş olsa bu kadar sakin durmazdı diye düşündü

'Yok aşkım ne sırrı falan .' Hakikaten hiç bir şey konuşulmamış gibi Bade'yi elinden tutup yemek odasına geçti.

Geride kalan Atiye , Selen'e baktı.
'Selen hanım nasıl oldu, yani siz her şeyi biliyorsunuz.'

Selen karşısında ki kıza baktı gizli bir hazide gibiydi. Öyle güzeldi ki insan bakmaya kıyamazdı bunun üstüne çok tatlı çok akıllı ve çok gençti ama dediği gibi gizli hazineydi neticede. Kendini farkettirmemek için kabuk örüyor kimseye de kendini göstermiyordu. Bu evde yok sayılma isteğini çok iyi anlıyordu, Bade'nin yanında hiç şansı yoktu bu güzelliğin.

'Evet Atiyeciğim , Hakan bir şekilde bana anlatmak durumunda kaldı yani her şeyden haberim var. Şaşırmadım desem yalan olur. Neyse dur kimse duymasın ulu orta konuşuruz sonra.' kızın omuzuna şefkatle vurup yemek odasına doğru yürüdü.

Atiye bugün izinliydi, sabahtan beri ders çalışıyordu. Konularını bitirmiş sadece test çözmek kalmıştı. Test alması gerekti ama ne parası vardı ne de isteyebileceği biri. Tam bir zavallıydı. Kendi haline içerleyerek odasına geçti.

Hakan kendine verdiği sözlerden hepsini yerine getiremese dahi Bade ile arasını düzeltmişti , bu gece romantik bir gece geçirmeyi planlıyordu. Uzun zaman olmuştu karısına dokunmadan geçirmişti zamanını. Bu özel gecenin öncesinde bir hizmetlinin yardımıyla odasına sinema sistemi kurdurtmuş karısının en sevdiği filmi izleyeceklerdi ,biraz da olsa Bade'ye hak ettiğini yaşatacaktı. Bade severdi böyle romantizmleri. Aşağıdan patlamış mısır da istemişti, her şey mükemmel olmalıydı.

Mutfağa su içmek için giren Atiye mutfak ahalisinin gülüştüklerini görünce meraklandı. 'Ne oldu , keyfiniz yerinde bişey mi kaçırdım.'

Aşçı hemen Atiye'ye bir meyve suyu doldurup boş sandalyeye oturması için omuzlarından hafifçe itti.
'Atiyem ne olmadı ki , Hakan Beyle Bade hanımın arası düzeldi sonunda çok şükür.'

Atiye şaşırmıştı 'E açık mıydı ki?'

'E kızım ne zaman odalarına girsem ,Hakan oğlum koltukta uyurdu ya. Şimdi odaya sinema kurdurmuş film izleyeceklermiş, birde patlamış mısır isteyiverdi. Onu patlatırım. Artık bu gecenin sonu güzel biter çok şükür.'

Kadının söyledikleri Atiyeyi çok şaşırtmıştı. Son sözleri ise bi hayli üzmüştü. Kalbine telkinlerde bulunuyor sakın üzülme o zaten senin değil hiç senin olmadı diyordu.

Ama nafile...

Mısırlar patladıktan sonra aşçı Fatma teyze Atiyeye döndü 'kızım bugün dizlerim çok ağrıyıveriyo, Hakan oğlumun odasına sen götürür müsün mısırını.'

Ne denir nasıl reddedilirdi ki ? Hem Hakan Bey odasına girmesini yasaklamıştı hem de onları o vaziyette görmek boynuna intihar ipi takmaya eş değerdi. Kocasıydı en nihayetinde.
El mecbur,aldı mısır kovasını dizleri titreyerek yukarı çıkmaya başladı , odaya yaklaştıkça kahkaha sesleri yükseliyordu.

Odalarının kapısı açık ,filmlerini açmışlar aralarıda ki buzu da eritmişlerdi. Hakan artık Bade'yi üzmeyecekti. Ona da kendine de Atiye'ye de hak ettiğini verecekti.

Bade kocasının özlediği dudaklarına bakıyor , ilk adımı atan kocasına öpücükle teşekkür etmek istiyordu.
Kocasının yüzünü elleri arasına alıp dudaklarını dudaklarına bastırdı, kocasının afallamasından sonra masum öpücükleri ateşli bir hal almıştı ki kapının önünde ki şaşkınlık nidasıyla kapıya döndüler .

ATİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin