22.(FİNAL)

3.2K 150 28
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bölüm birazcık +18. Biliyorsunuz ki kitaplarım pek rağbet görmüyor. Bu nedenle bitirme kararı verdim yarım bırakmamak adına erken final diyelim. Hem de tadında bırakmış olurum. Beni okuyan herkese teşekkür ederim. Mahkum kitabıma devam edeceğim. Onu da final yapmadan yarım bırakmayacağım.

Genç kız başını eğip büyük bir şaşkınlıkla parmağında ki soğuk metale baktı. Soğuk parlak ve gösterişli metale.

Yüzüğüne.

"Evlen benimle. Yeniden karım ol kadınım ol. Hem bu sefer cümle aleme haykırayım. Evlen benimle , senin kanından canından çıkan çocuklarım olsun. Tüm hatalarımı telafi etme fırsatı ver bana."

Atiye şaşkınlıkla bakakaldı. Asla aklında olmayan cümleler nasıl da dökülüvermişti ağzından öyle.

"Evet."

Hakan yıllar önce, aşklarının temellerini farketmeden  attıkları bu hizbe kulübede bu sefer ciddi ciddi karısı olması için sorduğu soruya aldığı cevapla birlikte sıkı sıkıya sarıldı minik kadınına.

İkisi de titriyordu. Heyecandan veya mutluluktan ikisi de sebebini bilmiyordu.

Hakanın elleri müstakbel eşinin saçlarına gitti. Yavaşça ,bir bebeği sever gbi hassas dokunuşlarla sevdi kadınını. Eğilip dudaklarını sıcacık ağzına bastırdı. Atiyenin heyecandan titreyen sıcak ıslak dudakları , genç adamın ağzının içinde kayboldu. Vücutları aralarından boşluk girecek korkusuyla birbirine yapışmıştı. Genç kadın hareketsiz , Hakan ateşliydi. Masum başlayan bu öpücüğün sonunun nereye varacağını anlamanın vermiş olduğu ereksiyonunu genç kadınına bastırdı.

Atiye ise artık korkmuyordu. Titremiyordu da. Sadece biraz daha fazlasını istiyordu, genç adam ne verebilirse hepsini. Elleri genç adamın saçlarından yanaklarında ki hafif sakallara kaydı. Bu adam şimdi tümüyle kendisinin olacaktı işte.

Hakan , yavaşça Atiyenin üzerine doğru geldikçe genç kadının dizlerinin arkası hemen arkalarında ki, tozlu yatağa çarptı. Kendini yatakta sere serpe bulan genç kadın, üzerinde kararmış gözlerle onu izleyen adama baktı. Adem elmasının inip kalkmasından. Alnında ve boğazında ki damarın şişmesinden, adamın fena halde olduğunu anladı.

Hakan, yavaşça gömleğinin düğmelerini açtı. Açtıkça görünen kaslı , hafif tüylü göğsü Atiye'yi de fena halde etkiliyordu. İşini ağırdan alarak genç kadınına işkence etmek istedi. Gömleği çıkarıp attığında sıra pantolonuna gelmişti. Önce kemerini açtı sonra yavaşça fermuarını indirdi. Pantolon bacaklarından sıyrılıp çıktığında, kabarmış sert erkekliği çamaşırının içinden tüm heybetiyle göründü. Çamaşırını da tek bir hareketle sıyırdı. Vücudunu karşısında ki kadına sunuyordu. Tıpkı kalbini sunduğu gibi.

Atiye ise karşısında yunan heykelleri gibi görünen adama içi eriyerek baktı. Çıplak ve kusursuzdu. Belki de kusurluydu. Belki de öyle mükemmel bir erkek değildi. Aşkı onu güzelleştiriyor, sevgisi genç adamı kusursuzlaştırıyordu.

Atiye yerinden doğruldu. Artık uyanmak yoktu. Genç adamın boynuna kollarını sarıp dudaklarına derin bir öpücük verdi, elbiseli vücudu genç adamın vücudunun sıcaklığını öyle derinden hissediyordu ki. Dudaklarını dudaklarından ayırıp genç adamın adem elmasının olduğu yere sonrasında biraz daha kayarak kulağının hemen altına bastırdı. Genç adamdan çıkan hırıltılar genç kadını daha da cesaretlendirmişti.

ATİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin