Arkadaşlar merhaba nasılsınız ? Ben bir yazar değilim burda kendimce bişeyler kurguluyorum. Kurguların hep aynı gibi mesajlar alıyorum , bilmem demek ki bunu seviyorum. Pek okuyucum yok aslında ama yine de okuyanlar kendini belli ederse belki bana da yeni bölümler yazmak için bir neden olur ☺️ sağlıcakla kalın. Haa bu arada bölüm +18 çocukları pistten alalım ☺️
Atiye kocasının kararan bakışlarını biliyordu. Geçen gece de kendisine böyle bakmıştı.
Adamın 'sözümü tutamıyorum özür dilerim' gibi gevelemelerini duymadı bile.
Çünkü tek görebildiği dudaklarına yaklaşan sıcak nefes , mis gibi erkek losyonu ve kocasının iri sert cüssesiydi.
Adam yavaş yavaş öptü önce küçük karısını , ürkütmeden.
Sonra dili ağzının içinde ileri geri gitti, dudaklarının dilinin hatta tek tek tüm dişlerinin tadına baktı. Kendini yavaşça genç karısının üzerine bıraktı, bacaklarını aralayarak aralarına yerleşti ve sert cisminin karısı tarafından hissedilmesi için kendini ona bastırdı. Bu yanlıştı, evlilikleri sadece köyde biliniyordu ama şu an bu ikisi içinde asla yanlış gelmiyordu. Genç adam küçük kadını karısı, Atiye ise üzerinde ki ağırlığı kocası olarak öyle kolay benimsemişti ki.Genç adamın dudakları genç kadının dudaklarından çenesine boynuna doğru kayarken, elleri de çoktan genç kadının geceliğinin eteğinden tutarak çıkarmıştı. Atiye pelte olmuş vücuduyla sadece adama müsade edebiliyor asla itiraz edemiyordu.
Genç adam içeride Rıza abisi varken ve bir sonları yokken elbette genç karısını kendine ait kılmayacaktı ama ona kendini hissettirmek ve kendisi de onu hissetmek istiyordu.
Bazı duyguları ilk onla yaşasın istiyordu. Kaşlarını çatarak daha sert öpücükler bırakmaya başladı, sonra düşüncesini değiştidi 'ilk ve son kez benimle yaşasın.'
Atiye üzerinden sütyeninin de çıktığını göğüslerine kapanan ıslak ve sıcak dudaklarla farketti.
Bu adam kendisine ne yapıyordu böyle. Utanamıyordu bile.
Kendini gererek genç adamın ağzına daha fazlasını sokmak istercesine adamın başını elleriyle kendine bastırdı.
İkisinin de sık ve sessiz nefesleri odayı doldurmuştu.
Genç adam kadının iç güdüsel olarak kendini kocasına sunduğunu farkedince daha çok şehvetlendi. Tadı baldan daha güzel kokusu çiçek tarlalarını andıran bu küçük kadın onundu.
Parmakları kenetlenmiş genç adam genç kadının iki göğsüne de aynı ilgiyle muamele etmiş ve yavaşça göbeğine kasığına doğru yol almaya başlamıştı. Genç kadının çamaşırını çıkarırken Atiye kalçasını kaldırarak genç adama yardım etti. Adamın dudakları ağzına yaptığı şeylerin aynısını kadının en kuytu yerlerine de yapmaya başladığında, Atiye şok olmuş donmuş kalmıştı. Bacaklarını kapatmaya çalışmak gibi bir hataya düştü çünkü adam daha da bastırmıştı kendini genç kızın hazinesine.
Atiye bi zaman sonra alıştı ve bu muhteşem zevke kendisini bıraktı. Tecrübesiz oluşu, genç adama karşı duyduğu sevgisi aşkı ve bu adamın kocası olduğunun bilinci genç kadını savunmasız bırakmıştı.
Atiye bir şeyleri beklemenin ve beklediği şeyin ne olduğunu bilmemenin şaşkınlığı ile elleriyle çarşafları kavradı. Kafasını sağa sola çevirip gözlerini kapadığında, müthiş bir titreme ve beraberinde harika bir rahatlama duydu. Sakinleşip nefesleri düzene girdiğinde başını kaldırıp hala bacak arasında duran ve dünyanın en lezzetli suyunu tadarmış gibi genç kadının suyunu içen adama baktı. Bu iğrençti nasıl midesi bulanmadan ona böyle yakın davranabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATİYE
Romanceİç anadolunun küçük bir kasabasına doğru , hükümete isyan eden bir anarşiyle yapacağı röportaj için yola çıkan ülkenin en önemli gazetecisi Hakan.. Kadınların ötekileştirildiği bir köyde babasız büyüyen ,horlanan aşağılanan buna rağmen dimdik durmay...