12.

2.3K 125 69
                                    

Atiye'nin cevabını herkes tebessümle karşılarken ,masada parçalanan bardak sesi ve beraberinde Hakan'ın elinden akan kan bir anda ortamın havasını değiştirmişti.

Hakan, masada ki konuşmaları uğultu gibi duyar olmuştu. Elinde ki bardağı sinirle sıkmasına sebep olan Atiye'nin ağzından çıkan kabul cümlesiydi.

Onun karısı onun yanında bir başkasıyla tanışmayı kabul ediyordu .
Ne ahlaksız bir kızdı bu böyle ? Önce hileyle onunla evlenmiş zorla evine girmiş okuyacağını dair söz vermiş şimdiyse yeniden bir başkasıyla tanışma kararı almıştı.

Sinirden ve öfkeden ne düşündüğünü dahi anlayamıyor suçu yine karısında atıyordu.

Ne kanayan parmaklarının acısını hissediyor ne de etrafındaki bağırışların farkındaydı.

Ayşe hanım ,telaşla hemen yanıbaşındaki oğlunun kanayan parmaklarına elindeki peçeteyi sertçe bastırdı. Bade dahil tüm masa Hakan için endişelenmişti. İçi yansa dahi durumu belli etmeyen tek kişi Atiyeydi.

Hakan'ın kara gözleri Atiyeyi delip geçiyor ama bunu ikisinden ve durumun farkında olan Selen'den başka kimse göremiyordu.

Selen durumun absürtlüğü'nün çok net farkındaydı ,Atiye ile henüz konuşamamış olsa dahi Atiye Hakan'ın ilk karısıydı. Şu an şehirlerin birinde bir köyde, Atiye Hakan'ın karısı olarak biliniyordu.

Tüm bunlara karşılık Atiye kocasına ve kocasının eşine hizmet ediyor bir de üstüne kocasının yanında başka bir adamla görüşmesi ayarlanıyordu.

Duruma Hakan çerçevesinden bakılınca da çok iç açıcı değildi , ne olursa olsun ister kabul etsin ister etmesin arada nikah vardı ve atiye onun Karısıydı. Kim olursa olsun kendi karısı için başka bir görüşme yapılmasını hoş karşılamazdı, nitekim Hakan'ın yapmış olduğu bu davranış , durumdan Hakan'ın da hiç hoşnut olmadığını gösteriyordu.

Hakan'ın Bade ile Atiye arasında gidip geldiğini düşünmeye başlamıştı.Bu düşüncesine en büyük sebep ise Hakan'ın Atiyeyi bir türlü yanından uzaklaştırmaması olmuştu. Hakan ile hem ofiste hem de evde konuşma fırsatı bulmuş ,Atiye için en doğrusunun başka bir evde yaşamak olduğunu Hakan'a söylemiş fakat Hakan'ın sert reddedişi ile konuşmayı daha da uzatamamıştı. Konuşmalar sonrasında Hakan'ın kafasının ne kadar karışık olduğunu fark etmişti , Hakan'ın kafasını karıştıran en büyük etmen ise her ne kadar Hakan kabul etmese de Atiye'nin sonradan parlayan güzelliği , tanıdıkça ortaya çıkan sevimli sempatikliği olduğu aşikardı.

Bugün olanlar ise Hakan'ın apaçık karısına karşı boş olmadığının kanıtıydı fakat Hakan'ı tanıyorsa Bu durumu asla kabul etmez kendindeki duygu değişimini fark ettikten sonra genç kıza hayatı zindan ederdi .

Bu konuda Hakan'ın üstüne gitmeye karar verdi , çünkü hem Atiyeyi çok seviyor hem de yedi yıldan beridir Hakan'ın Badeye aşık olduğunu hiç düşünmüyordu.

Tabi bir de işin aile boyutu vardı ailesi asla hizmetçi olarak gördükleri bir kızı gelin olarak kabul etmeyeceklerdi, Hakan bekar olsa dahi Atiye'nin köyden gelmiş olması , eğitimsiz, genç ve kendi şanlarına yakışmaması kızcağızı gelin olarak kabul etmemeleri için yeterli bir sebepti .

Hem de durum o kadar garipti ki ,asla bir köylü kızını Bade gibi bir kadına tercih etmeyeceklerdi .Kendi ailesini tanıyordu çalışanlarına her daim özverili merhametli ve kol kanat geren Bir aile yapıları olmasına rağmen durum akrabalığa gelince kibir baş gösterecekti, en güzeli Atiye'yi bu evden çıkarmak olacaktı.

Masadaki bu kargaşa Atiye'yi yeterince germiş,işlerini hızlandırıp odasına çekilme kararı verdirtmişti.

Aklı  Hakan da kalsa dahi.

ATİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin