Barış yüzündeki zafer gülümsemesiyle tiyatro kulübünün yapılacağı yerin kapısını açtığı anda, kendisinden biraz kısa bir beden de kapıyı açmış ve ona çarptığını düşünerek özür dileyerek koşmaya başlamıştı. Sarı saçları o koşarken havalanıyor ve çelimsiz bedeni Barış' a sağlıksız çağrısı yapıyordu. Başını sallayarak kapıdan içeri girdi. İçeriye girdiğinde konuşan herkes aniden susmuş, Barış' ın yürümesini izliyordular. Barış bunu fazlasıyla seviyordu. Otoritenin elinde olmasını, yönetmeyi. Bazen bu insanları bir kukla olarak görüyor, fazlaca eğleniyordu. Tabi ki eğlenmesi onlar hata yapana kadardı. Özellikle aynı hataları defalarca yaptıklarında Barış sinir krizinin eşiğinde kalıyordu.
Barış kendi masasına oturduğunda yardımcısının onun için dosyaları masasına yerleştirdiğini görmesiyle hafifçe yardımcısı olan Sema' a dönüp başını teşekkür etme amacıyla hafifçe eğmişti. Bu bile yeterliydi o kulüpte ki herkes için. Çünkü Barış kızdığı zaman fazlaca korkutucu olabiliyordu. Bazen kulüp üyeleri kulüpten ayrılmak istiyordular veya onu kovmak. Lakin hiçbirinin göz ardı edemeyeceği bir gerçek vardı. Barış başkan olduğu süre boyunca tam tamına dört ödül kazandırmıştı. Üst üste kazandırması da bu okul ve kulüp için bir ilkti. Hiçbirinin dikkat etmediği küçücük hataları bile görüyor, düzeltilene kadar aynı sahnenin provaları yapılıyordu. Yüzlerinde ki mimikleri bile dikkatle izliyor, yorumluyordu. Yarışma zamanları hafta sonları sabah dokuzda başlayıp gece yarılarına kadar çalışıyordular. Bir kaç öğrenci ağlayarak kaçmıştı sırf Barış yüzünden.
"Yeni seçmeler nasıl gidiyor." diye sordu önünde ki kağıtlarla ilgilenirken Barış. Sema katılanların listesini ve usbyi ona uzattı.
"Dediğin gibi, hepsini videoya aldım. Bunlar benim görüşlerim ve bu sıramalar da videoyu izlediğinde kimseyi karıştırmaman için yapılmış sıralamalar. " Barış bir şey demeden kağıtları alıp inceledi. Sema' da en az onun kadar dikkatli biriydi. Kulüpte bir tek onun görüşlerine önem verirdi.
"Sevmediklerin kalsın. Zaman kaybetmeye değmez. " dediğinde Sema başıyla onayladı. Bir kaç ismin üzerini çizip, notların olduğu kağıtları geri aldı. Ardından yapılacak gösteri hakkında konuşmaya başladılar. Bu sene konuyu serbest bırakmışlardı. Barış herkesten birer senaryo yazmasını ve taslağını ona mail atmalarını söyledi. Barış katılım yapmayan üyeleri sevmezdi. Kusurlu bile olsa herkesin katılımını ister, ona göre davranırdı. Herkes onayladığında ufak tefek başka konular hakkında da konuşuldu. Fırat elinde ki kahvelerle döndüğünde Pınar' ı yerinde göremedi. Yüzü düşmüş, sıkıntıyla nefes vermişti. Acaba onda olumsuz bir his mı bırakmıştı. Veya onu şimdiden fazla mı sıkmıştı acaba? Belki de işi çıkmıştı? Kim bilir. Fırat bir daha ki karşılaşmalarında telefon numarasını almayı aklına not edip sınıfına ilerlemeye başladı.
"Fırat abi!" tanıdık sesi duymasıyla durakladı genç adam. Arkasını döndüğünde ona bol gelen pembe kazağının içinde koşan Cenk' i görmesiyle gülümsedi. Cenk onun üniversitede ki ilk flörtüydü. Okulda ki hemen hemen herkes onların flört ettiğini bilirdi. Hatta onların adına açılmış küçük bir fan sayfaları bile vardı. Cenk oldukça sevimli çocuktu Barış' ın aksine. Belki de bu yüzdendir onunla ilişkilerini sadece arkadaşları bilirdi. Fırat sevdiği zaman korkusuz severdi. Herkesin içinde elini tutar, onu öperdi. Saklamazdı kim olduğunu.
"Merhaba Cenk." diye selamladı Fırat. Cenk koşmaktan dolayı pembeleşen yanaklarıyla gülümsediğinde , ufak gamzeleri kendini belli etmişti.
"Merhaba abi. Senden bir şey rica edebilir miyim acaba?" direk konuya girmesiyle, Fırat başını salladı. Başta romantik bir ilişki için flörtleşen ikili zamanla bu duyguların abi-kardeş şeklinde olduğunu anlamış ve kardeşce birbirlerini sevmeye devam etmişlerdi. Çoğu insan şuan aralarında olan abi-kardeş ilişkisini hoş karşılamasa da bu onların umurlarında değildi. Birbirlerine hala değer veriyordular. Zaten ikili el ele tutuşmak ve birbirlerine hitaplarda bulunmak haricinde pek ileri gitmemişlerdi. Cenk' in ilk sevgilisiydi Fırat ve o da bu konuda aceleci davranmak istememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı
General Fiction"Belki de." Dedi keyif alarak. "En en etkili çözüm aslında en basit olanıdır. " BarışxPars