Sual: “Ölümden sonra hayat var,” diyorsunuz lâkin ölen kişi toprağa koyuluyor da birkaç yıla ardından hiçbir şey kalmıyor. Proteinlerimize, moleküllerimize, mineral ve atomlarımıza kadar ayrışıyoruz da artık bir papatyaya mineral, bir koyuna protein, havaya karışan azot atomu, bir toprağa da gübre oluyoruz. “Bizim bundan başka vazifemiz yok, başka bir yaşayış ve amaç da yok,” desek, kitabınızda geçen sual ile “Çürümüş bu kemikleri kim ve nasıl diriltecek?” sorumuza ne dersiniz???
El-Cevap: Benden haşir bahsi için kanıt mı istersin? Okudun ve anlamadın ise hâlâ, çevrene baktın ve göremedin ise hâlâ sadece kendimin gördüğü kadar olan ve daha nice delillerde bulunan haşir bahsinden örnekleri vereyim öyleyse; bunu yaparken başta bilimsellikten 20 delil, mantık üzerinden de 10 delil sunmaya gayret edeceğim biiznillah. Sonradan başka sorulara fırsat bırakmamak üzere haşrin topluca var edileceği ve Rabb'imizin kudreti karşısında bir zorluğu bulunmadığına dair 20 delil, haşrin var olmasının hikmeti hakkında da 10 delil sunmaya biiznillah gayret göstereceğim.
Yazdıklarım biiznillah haşri, ahireti, hesap gününü, Cennet ve Cehennem’i inkâr edenler üzerine birer tokat olmaktan çok balyoz şiddetinde silkelendirip gafletten biiznillah uyandıracaktır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deist Arkadaşa Tebliğ Mektubu
SpiritualKYK'da kaldığım ve üniversiteye yeni başladığım zamanlarda odamdaki bir arkadaşın deist olmasını öğrendikten aylar sonra yazılmış GERÇEK BİR MEKTUPTUR 😊