Taehyungla sadece bakışıyorduk ama o bir anda eliyle çenemi sertçe tuttu çok sinirli gözüküyordu korkmadım desem yalan olur .
"Neden buradasın?"
Taehyung "Demek bu boyaları ben yaptım benim niye bundan haberim yok sen jimine ne dedinde biricik sevgilini üzerime saldın"
Çenem artık acımaya başlamıştı aslında böyle şeyler için ağlamazdım ama şu iki günde gerçekten sinirlerim çok bozulmuştu bu yüzden istemsizce gözümden bir damla yaş düşmüştü.
Yüzümü ne kadar temizlemeye çalışsamda kalan boyalara göz yaşım temas edince kimyasal olduğu için canım yanıyordu. Taehyung elini ateşe değdirmiş gibi bir anda çekti kaltığım sedyeden beni bir anda kucağına alıp bıraktı.
Pansuman malzemelerinin olduğu dolaptan pansuman için gerekli olan malzemeleri çıkardı sanırım ilk yardım biliyordu gerçi bu gıcıklıkla her gün biriyle kavga ediyordur .
Alınımdaki yarayı temizlediktaen sonra pansuman yapıp yara bandı yapıştırdı çenem hala acıyordu aynaya baktığımda parmaklarının izini uzaktan bile olsa rahatça görebiliyordum.
Aynadan gözlerimi çektiğimde taehyung bana bakıyordu yaklaştı ve parmaklarıyla çenemi okşamaya başladı. bu çocuk deli mi oysaki kendi marifeti hemen elini itip.
"Napıyosun bırak beni şu anahtarıda ver gideyim hem lisa nerede kaldı "
Taehyung"o işi ben hallettim sorularıma cevap verene kadar benimlesin" gıcık önümde birde gülüyor az önce bana acı dolu bakıyordu iyi oyuncu sanırım.
"ne diceksen de ve defol git zaten her yerim ağrıyor ağrımasa çenemin hesabını verirdin ayı çeneme bak ya gerizekalı yok gerizekalı az kalır direk beyinsiz seni bebekken üç defa havaya atıp iki defa mı tuttular anlamadım senin beynin var mı ki hayır yani niye soruyorsam tabi yo-"
bitirmeme izin vermeden bana sarılmıştı bu çocuk ya çok çapkın ya da gerçekten kötü bir gün geçiriyor ben ona karşılık vermeyince benden ayrıldı ve sıktığı çeneme belli belirsiz bir öpücük kondurdu sarıldığında anlamamıştım ama ağlıyordu napıcaktım şimdi.
"ben özür dilerim bir anlık çıkıştım ayrıca jimine hiçbirşey demedim sadece o beni öyle görünce endişelenmiş olmalı senin olmadığını söylemeye çalıştık ama çok sinirliydi gerçekten"
Taehyung" neden o "
"ne anlamadım kim"
Taehyung " neden jimin. Neden sadece onu düşünüyorsun senin kalbin gerçekten onun için mi atıyor jisoo sadece sizin takımdan diye onunla olmak zorunda değisin a-ayrıca siz s-sev- sevgili değilsiniz biliyorum jimin seni sevmiyor ve sevmicek hayatındaki en büyük hatayı yapıyorsun kim jisoo "
Bu çocuğun kesin pisikolojik sorunları var az önce yanımda bana bakarak ağlayan çocuk şu an cinayet işleyip bundan zevk alan biri gibiydi psikopat gibi sırıtıyordu.
Dahada korkmaya başladığım için geri geri gitmeye çalışıyordum ama o bir anda beni sertçe kendine çekti verdiği nefesi hissedebiliyordum bu beni etkilemişti boynuma yaklaştı nefesi artık boynuma çarpmaya başlamıştı ve kulağıma fısıldadı.
Taehyung" kullanılıyorsun kim jisoo senin kaderin hep bu mu aldatıldığın zamanda kalbini değilde aklını kullansaydın şu anda sevdiğin kişinin yani neyse onunla çok mutluydun ama kalbin neden bu kadar kör ar-ka-da-şım . bu gün iyi günün kim jisoo çünkü bir daha bu güzel kelimeleri benden duyamayacaksın."
benim aldatıldığımı nerden biliyordu bunu lisa ve jennie bile neredeyse yeni öğrenmişti kapıya doğru yöneldi ve kapıyı açtı tam çıkacaktı ki" aldatıldığımı nerden biliyorsun SÖYLE"
Taehyung " ah jisoo seni senden daha iyi tanıyorum "
kapıyı çarptı ve gitti kendinle baş başa kaldın kim jisoo
OY SINIRI DOLMADI AMA ATMAK İSTEDİM ARTIK DAHA FAZLA YAYIMLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM
SİZCE JİSOOYU KİM ALDATTI?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Does Love Mean~Vsoo
JugendliteraturHer gece rüyasında tanımadığı birini gören Kim Jisoo. Yeni başladığı okulunda onunla karşılaşır " Gecelerinin Prensi" Ama kafasını karıştıran biri vardır. "Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin." Kim Jisoo & Kim Taehyung