33 #Taehyunga Aşığım

228 26 55
                                    

Nerede kaldığımı unutmuştum. Sabahtan beri ne yazacağımı düşünüyorum... doğaçlama giriyoruz hadi Bismillah.😩🙃

Taehyungtan

Jisoonun dudakları kendi kokusu gibi kirazdı. O kalp dudaklarından hiç ayrılmak istemedim ama Jisoo sanki kendisi beni öpmemiş gibi beni bir anda itti.

Jisoo" Biz n-ne ya-yaptık?"

"Doğru olanı Jisoo. Sende gerçeklerin farkındasın ama hayatına başka bir yol çizmiyorsun. Risk almıyorsun, mantığını dinliyorsun, kalbinin parçalandığını fark etmiyorsun, en önemlisi kendine büyük zararlar veriyorsun."

Jisoo" Hiç risk almadığımı falan mı düşünüyorsun? Sen cidden sadece kendini düşünüyorsun. Benim ne kadar zorlandığımın farkında değil misin? İşte bu yüzden yaptığım seçimlerden beni pişman etmiyorsun. Jimin ikimizide düşünür, ilk beni göz önünde bulundurur ama sen sadece her seçimimde beni suçluyorsun. Bana artık sen diliyle konuşma. İlk defa yaptığım bir şeyden pişman oldum o da seni öpmekti. Zaten hiçbir şey hissetmedim."

Yalan söylüyordu. Gerçekten eminim beni seviyor tüm cümleleri söylerken gözlerini kaçırıyordu.

"Yanılıyorsun Kim Jisoo bu hayattaki en büyük pişmanlığın bugün bana söylediklerin olucak."

Jisoodan

Tamam kabul onu seviyorum ama onun sevgisine inanmıyorum benimle sadece gönül eğlendirecek.

Çantamıda alıp olabildiğince uzaklaşmaya çalıştım. Aslında hala korkuyordum ama Taehyungun yanına gidemezdim. Telefonumu aldım kapalıydı. Sanırım okuldan sonra kapamışım.

Telefon açıldığında şarjım azdı ama gayet yeterliydi. Jennieyi aradım biraz çalmadan sonra açtı arkadan sesler geliyordu.

Jennie" Efendim Jichu."

"Jennie sen neredesin?"

Jennie" Şeyyy... durumlar karışık. Hani şu Baekin partisi varya şu Jungkook salağı oradaymış bizde tüm ekip onu konuşturmaya gelmiştik. Jiminde zorla Yoongiyi getirmişti ama birileri öbürlerinede haber uçurmuş güya Jungkooku elimizden kurtarmaya geldiler. Durumlar vahim Lisa Jungkookun üstünde Eunwoo malıda bana yavşıyor Namjoon bir şeyler geveliyor. J hopela Jinin ne yaptığı belli  değil. Sen ne yaptın Taehyungla?"

"Başıma açtığın işleri toplamaya çalışıyorum gelin beni buradan alın."

Jennie" Ne oldu sana bir şey mi yaptı?"

"Hayır ama burada kilitli kaldık ayrıca elektrikler yok ben korkuyorum."

Jennie" Evet buradada kesik ben söyleyim hep birlikte gelip alalım seni."

"Ya herkese gerek yok Lisayla sen gelsen yete-"

Ahh cidden mi? Jiminin buraya gelmesini istemiyodumki ben. Neyse şu uyuza en azından haber vereyim.

Haber vermek için ayağa kalkıcakken hocadan bir mesaj gelmişti.

Öğr

Jisoo ben provaya gelemeyeceğim
kızımın biraz ateşi var doktora
götürmem lazım. Sizde prova
yapıp evinize gidersiniz.

Bir bakıma iyi oldu hocayı beklemeden gidebilirdim.
Dikkatli bi şekilde yere baka baka Taehyungun yanına gittim. Telefon ışığından dolayı bulmam daha kolaydı. Koltukların birinde sızmıştı, yanına oturdum.

Yüzüne yansıyan ışık onun yüz hatlarını daha belirgin hale getiriyordu. Elimi yanağına hafif bir şekilde dokundurdum ve yanağında biraz gezdirdim ama Taehyung kolumu sıkı bir şekilde kavradı. Gözleri hala kapalıydı.

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin