14 #Ayrılık

248 28 10
                                    

Worldwide handsome 👏👏
Taehyungtan

Evde her zamanki gibi yine yanlızım güzel ailem evde yok heh onlara ihtiyaçta yok umarım o salak bugün eve geç gelir.

Biraz dinlendikten sonra Roseyle zaman geçirmeye karar kıldım Rose benim herşeyim tamam Jisooda öyle ama Jisoo için hiçbir zaman Roseden vazgeçmem. Rose benim herşeyimi bilir hatta bazen Jungkookun bile bilmediklerini keşke kalbime söz dinletebilsem. Roseyle sevgili olalı daha 1 hafta bile olmamıştı ama Jisoonun daha fazla Jiminle olmasına dayanamam.

Roseyi bekliyordum sabah buluşucağımıza dair sözleşmiştik.

Evde on dakikadır oyalanırken kapı çalmıştı. Rose olmasını umarak kapıyı açtım. Neyseki dileklerim gerçek oldu Roseydi.

Rose" Ben geldim. Evde yine tek misin?"

" Ne bekliyordun mutlu aile tablosu filan mı"

Rose " Tamam Taehyung anladım sadece sordum senin bu aralar gerçekten sinirlerin bozulmuş ayrıca neden okula gitmedin?"

" Eee sanki sen okuldasın."

Rose " Hatırlatırım sen bana gel buluşalım dedin."

" İstemiyorsan niye geldin seni zorlamadım."

Rose " Onu mu dedim ben şimdi neyin var Taehyung benden her geçen gün daha da uzaklaşıyorsun."

Sonlara doğru sesi yükselmişti onu anlıyordum ilk defa Roseyle bu kadar gergindik onunla hiç tartışmamıştım.

" Rose ben... bilmiyorum kafam karışık."

Rose" Ben inanmak istemedim ama sen Jisoo geldikten beri böylesin Jisooya ilgi mi duyuyorsun Taehyung OYSAKİ BENİM SEVGİLİMKEN."

Rose yanaklarına düşen gözyaşlarını elinin tersiyle bir yandan da silmeye çalışıyordu.

Rose " Lütfen Taehyung lütfen cevap ver susma hayır de onunla alakası yok de ama bana susma."

Ne diyebilirdimki haklıydı Jisooya ilgi duyarken Roseyle sevgili olmuştum ayrıca bunu ben teklif etmiştim.

Rose" Lisa haklıymış sırf Jimin sevgili yaptı diye sende benimle sevgili oldun eminim Jiminle her gün Jisoo içinde kavga ediyorsunuzdur. Bunu bana yapıcak en son kişiyi sen olarak düşünürken bana bunu ilk sen yaptın oysaki eskiden ben eğer aşk acısı çekersem bana aşk acısı çektiren kişiyi yaşatmayacağını söylemiştin. Kendine de aynısını yapabilecek misin?"

"Rose lütfen böyle yapma... Jisooya ilgim olduğunu nasıl anladın?"

Rose" Bakışlarından sana her baktığımda Jisooya bakıyordun. İlk başta Jiminin inadına yaptığını sanmıştım ama onun her Jimine gülüşünde her ona dokunuşunda canın yanıyordu hiç birşey yapasın gelmiyordu. "

Ayakata durmakta artık zorlanıyordu ona doğru yaklaştığımda eliyle gelmememi işret etti .

" Benim gö-gözlerim sana o-lan aşkımdan kör olmuş aslında Jiminle olan kavganızda Jimin sonuna kadar haklıydı onun hiçbir suçu yoktu ama sen yine sevdiklerini harcadın artık bundan sonra bende yokum."

Rose çıkış kapısına doğru ilerliyordu bu kadar basit olamazdı. Onun yanına doğru gittim ve elini tuttum ama o ateşe değmiş gibi elini anında çekti.

" Rose bunları beni yaralamak için yapıyorsun biliyorum ne Jimin ne de başka biriyle beni yaralayamazssın bu kapıdan çıktığın an benimle daha devam edemeyeceğini biliyorsun yapma bunu bize."

Rose" Biz diye bir şey yok Taehyung sen ve kuralların var o kadar gururlusun ki kavga etmemize rağmen bu kapıdan çıkrasan ilişkimizin aynı olamayacağından söz ediyorsun. Onun yerine özür dilesen belkide herşey daha iyi olabilirdi şimdide geçmişte de senin şu hayatta her şeyini paylaştığın iki kişi vardı Jimin ve ben ama önce Jimini şimdide beni kaybediyorsun. Kim Taehyung iki günlük kız için beni harcadın bir tek senin mi yaraların var sanıyorsun aslında Jiminin senden daha çok yarası var emin ol."

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin