Medya
Vayy be 30 bölüm olduk.
Vsooyu merak ettiniz farkındayım. Hihihi
Vsoodan tam gaz devamkeeee.Taehyungtan
Jimin p×çi Jisooyu öpmüştü. Sonuçta Jisoo karşılık vermemişti. Zaten verse bu işin sonu yatakta biticekti. Ama hiç kızgın falanda görünmüyordu. Acaba eve girsem mi ? Yaaa of neden gittiysem. Birazcık aklını kullan Kim Taehyung. Buldum belki eve giremezdim ama Jimini çıkarabilirdim.(Burayı koyu yazmamın hiç bir anlamı yok koyuda unutmuşum . Düzeltmeye üşendim kusura bakmayın)
Evin bahçesinden çıktım ve hemen Jimini aradım p×ç ilkinde açmadı. Tabi bende orada olsam bende açmam. Jimini tekrar tekrar arıyordum ama açmıyordu. Y-yoksa...hayır hayır.
Tekrar bahçeye girdim ve aynı pencerenin oraya vardım ama yoklardı yaklaşık bir dakika beklememe rağmen hala gelmiyorlardı.
Eve tekrar girecektim. Camın pervalarınafan destek alarak kendimi yukarıya çektim ve açık olan pencereye elimi atarak ikinci kata ulaştım. Ellerimle vücudumu çekerek pencereye ayağımı atmayı başardım ve odaya girdim. Burası boş bir odaydı farklı farklı kullanılmayan eşyalar vb. şeyler vardı. Kısacası odayı depo olarak kullanıyorlardı.
Odadan sessizce çıktım. Etrafta kimseler yoktu. Ne kadar sonucu görmek istemesemde Jisoonun odasına gittim kapı kındırıktı ve Jimin yatağın üzerinde oturuyordu. Jisoo ortalarda gözükmüyordu.
Jisoo giyinme odasında çıktı üzerindeki mavi bluzu değişmiş siyah giymişti.
Jimin Jisoonun yanına gitti ve elleriyle kollarını tuttu.
Jimin" Cidden özür dilerim. Bir anlık öpmenin verdiği heyecanla bardağı görmemişim."
Sanırım bu salak, Jisoomun üzerine bir şey döktü. Öpmenin verdiği heycamış saki hiç biriyle öpüşmedi... dur gerçi öpüşmedi Jisoomda öpüşmedi bunlar birbirlerinin ilki mi oldu? Jiminshi kendine ölümlerden ölüm beğen ama en azından sandığım şey olmadı. Buradan çıkıca kesinlikle deliler gibi çığlık atacağım. Jisoomun yapmayacağını biliyordum zaten.
Jisoo Jiminin yüzünü elleri arasına aldı. Erken mi söyledim bu sözü?
Jisoo" Merak etme sevgilim epi topu su ne kadar da özür diledin."
Jimin" Jisoo şu an dediklerime bende inanamıyorum ama dudaklarını şimdiden özledim."
Jimin senin ağzına edicem. Kurtulamayacaksın lan elimden.
Jisoo" B-bende."
Jisoo gülüyordu. Jimin yüzünü Jisooya yaklaştırmaya başlayınca senaryoyu anladım ve aklımı kullanmayı reddederek kolidordaki ilk gördüğüm nesneyi-vazo- aldım ve yere çarptım.
Tabi sonra hemen o depo gibi odaya girdim ve camdan kendimi bıraktım. Neyseki iki ayağımın üstüne düştüğüm için sıkıntı yaşamadım. Ama hızlı bir şekilde evden uzaklaştım çünkü bu it hızlı koşardı.
Artık dahada bir şey yapmayın sizde.Jimin sende nasılsa eve geliceksin.
Sabah
Jisoodan
Akşam tam Jiminle her şey yoluna girdi derken bu defada ev perili çıktı.
Jimin dudağıma öpücük bırakacaken hemde. Ben çok önemsemedim açıkçası tamam vazo şiddetli çarpmıştı ama evin neredeyse tüm pencereleri açıktı. Ceyrandan dolayı olması yüksek bir ihtimaldi ayrıca o süreçte kaçıp gitmesi çok zordu evden çıksa bile bahçede falan birini görürdük pencereden atlayacak hali yok. Ama Jimin baya endişelenmişti bu yüzden geldiği korumasını benim evin önüne bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Does Love Mean~Vsoo
Novela JuvenilHer gece rüyasında tanımadığı birini gören Kim Jisoo. Yeni başladığı okulunda onunla karşılaşır " Gecelerinin Prensi" Ama kafasını karıştıran biri vardır. "Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin." Kim Jisoo & Kim Taehyung