35 #Seni Elde Etmeye Geldim Sevgilim

284 26 49
                                    

Lisadan

Jungkook beni seviyormuş. Bende yedim... O sadece zevk için sever. Gelmiş bir de 'sono oşoğom' diyor.

Okul bahçesinde hala kavga içindeydik. Bizimkiler hala aşağıdaydı, Taehyung ve Jisooda çoktan gitmişti.

Jackson büyük bir ihtimalle okuldaydı çünkü okulun basketbol takımı bugün prova alıyordu ve o da basketbol takımındandı. Umarım planı b×k etmez.

Jungkook" Sana inanmıyorum Lisa. Geçen sene Jackson sana çıkma teklifi etmişti ve sen KABUL ETMEMİŞTİN."

"Olabilir ama şu an ediyorum. Bir kere Jackson yakışıklı, cömert, iyi kalpli, beni seviyor ve en önemlisi beni aldatmaz. Kısacası niye Jacksonı kabul etmeyeyim."

Jungkook" AHH anlayamıyorum. Siz ne ara sevgili oldunuz?"

"Sanane."

Jungkook" Bak geliyor aşk böcüşün."

Jackson bize on metre gibi bir uzaklıktaydı hemen yanına gittim ve koluna girdim. Jackson şaşırmış gibiydi. Sesiz bir şekilde konuştum.

"Jackson beni biraz idare eder misin? Jungkooka seninle sevgili olduğumuzu söyledim. Sana her şeyi sonra anlatırım."

Jackson" Nasıl istersen Lisa."

Jungkooka doğru yaklaşınca tüm rol becerilerimi gösterme zamanı gelmişti.

"Ahh cidden mi? Seninle bugün buluşucaktık ama."

Jackson" Üzgünüm birtanem ama tekrar prova alacağız sanırım."

Jackson da başarılıymış aslında.

Jungkookun yanından yürüyerek geçerken kolumu kavradı ve durmak zorunda kaldık.

Jungkook" AÇIKLA NİYE O?"

Jackson" Lisa ne oluyor canım neyi açıklayacakmışsın?"

"Jackson sevgilim Jungkook beni rahatsız ediyor."

Jackson" Jungkook sevgilime bir daha yan gözle bakarsan-"

Jungkook" Ne olurmuş? Benim olana bakıyorum ama sen bakamazsın p×ç."

"Ben kimsenin olmam Jungkook onu kıt beynine sok."

Jungkook" Sen karışma Lisa."

"O niyeymiş? Sende ilişkimize karışamazsın anlatabildim mi?"

Jungkoook elleriyle saçımı arkaya atıp Jacksonı tahrik edercesine yüzüme dokunuyordu.

Jungkook" Immm sanırım anlamadım. Amaaa istersen bana özel olarak anlatabilirsin."

Jackson" Çek o elini."

Jungkook" Sana karışma demiştim."

Jungkook Jacksona yumruk attı, sonra Jackson ona. Bizimkiler kavgayı duymuş olucakki bahçeye geldiler.

En son uğraşlardan sonra ayırabildiler. Jacksonda da Jungkookta da derin yaralar yoktu neyseki.

Yoongi" KAVGANIZIN AMACI NE?"

Jackson&Jungkook" LİSA."

Jisoodan

Gözlerimi açtığımda üzerimde bir örtü vardı. Sağ tarafımdaysa gözlerini benden ayırmayan Taehyung.

Taehyung" Uyandırdım mı güzelim?"

"Ha-hayır kendim uyandım."

Taehyung yüzümü ellerinin arasına aldı.

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin