10 #Geçmişimiz

272 33 17
                                    

4 yıl önce

Jiminden

Bu sene liseye geçecektik tatilin bitmesine 1 aydan az kalmıştı bugün bizimkilerle buluşucaktık ama Taehyung sabah sabah beni arayıp buluşmadan önce benimle bir şeyler konuşmak istediğini söylemişti.
Kahvaltımı yapıp hızlıca Taehyungun söylediği kafeye geldim bu son bir iki haftadır değişik tavırlar sergiliyordu konuşmak istesem benimle konuşmuyordu sanırım bugün neler olduğunu öğrenebilirdim.

Kafeye girdiğimde Taehyung cam kenarındaki kuytu köşede olan bir masada oturuyordu beni daha farketmemişti yanına gittiğimde endişeli duruyordu. Karşısına oturdum konuşmak istiyor gibiydi ama nerden başlayacağını bilemiyordu sanırım.

Taehyung" Ben âşık oldum"
"Cidden bunun için mi bu kadar endişelisin ne güzel işte aşık olmuşsun görende cinayet işlemişsin sanıcak."

Taehyung" Aldatılıyor"
"NE"

Taehyung" Aldatılıyor işte."
" Gerizekalı ne dediğinin farkındamısın sen?"

Taehyung" Ben çok büyük bir çıkmazdayım bana yardım et Jimin ben onun üzülmesine dayanamam."

" Taehyung yardım etmem için hani benim olayı anlamam seninde benim anlamam için olayı doğru düzgün anlatman gerekiyor ya."

Taehyung" Anlatıcak yüzüm yok.
Senin bu şerefsiz kardeşin arkadaşının sevgilisine aşık oldu."

"Ne! Sen beni delirticekmisin Taehyung bak şunu doğru düzgün anlat ."

Taehyung" babamın çocukluk arkadaşı varya onun oğluyla bazen konuşuyoruz adı Sehun bahsetmiştim geçen ay ailecek bize geldiklerinde sevgilisi görüntülü aradı onlar konuşurken kızı gördüm nasıl oldu bilmiyorum ama o an sanki dünya durdu sadece ikimiz sadece o ve ben adını bile bilmiyordum başka bir şehirdenmiş küçükken burada yaşadığı için arkadaşları buradanmış yazları buraya geliyormuş Sehunuda yaz tatilinde tanımış ama o şerefsiz, kızı aldatıyor geçen gün alışveriş merkezinin önünde bir kızla gördüm kızı dudağından öptü yanına gittiğimde sevgilimden sıkıldım çok sıkıcı falan filan dedi eğer Babamın arkadaşının oğlu olmasa yapacağımı bilirdim jimin ben o kızı çok seviyorum noldu anlamadım gülüşünün içinde kayboluyorum onu sadece 5 dakika gördüm ama o beni tanımıyor bile onun göz yaşı için dünyayı yakarım aldatılmasına göz yumamam."

" Seni anlıyorum Taehyung ama ne yapabilirsinki kız seni tanımıyor bile gidip Sehun seni aldatıyor diyemeyiz."

Taehyung" fotoğraflarını çektim"
"Ee niye demedin kızın telefonunu bulalım atalım"

Taehyung" Ama ben hazır değilim onun karşısına çıkmak istemiyorum "

"Sen bilirsin ama bir an önce kıza Sehunun onu aldattığını söylemelisin bu arada kızın telefon numarasını bulması için bay Kime ( Jiminin babasının çalışanı) söyleyelim bu arada kızın adı ne?"
Taehyung" Kim Jisoo"

"Sen bilirsin ama bir an önce kıza Sehunun onu aldattığını söylemelisin bu arada kızın telefon numarasını bulması için bay Kime ( Jiminin babasının çalışanı) söyleyelim bu arada kızın adı ne?"Taehyung" Kim Jisoo"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu bölümde Jimin ve Teahyung hâlâ küsmemişti onların arkadaş oldukları zaman ne kadarda güzel!!

Bölüm biraz kısa oldu ama en yakın zamanda tekrar yayınlamaya çalışacağım destekleriniz için teşekkürler bölümü güzel bulursanız oy atabilirsiniz😁👍

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin