9 #Aşk Mı? Mantık Mı...

301 31 12
                                    

"Jisoo"
"Jisoo hanım bugün uyanmayı düşünüyor musunuz?"

Hocanın uyandırmasıyla nerde olduğumu anlayınca yüzümü ekşittim . Herkes bana gülüyordu yani hocada sessizce uyandıramıyormuydu kimi kandırıyorum ki hem suçlu hem de güçlüyüm yanımdaki lisaya vurup gülmesini kestiğinde.

Lisa"Aissh napıyosun offf canım acıdı"
Matematik hocası "oohohooo jisoo hanım sonunda aramızdasınız aramıza katılmanızın hediyesi olarak tahtadaki soru sizin"

Diyip elimdeki tahta kalemini bana vermişti hayır bu öğretmenlerde hiç acıma yokmuydu anlamıyorumki dün üzerime dökülen boyadan sonra her yerim zaten acıyordu okula geldiğime dua edeceklerine bir de tahtaya kaldırıyorlar zaten gece boyunca Taehyung un dediğini düşünmekten yatamadım bu okul bana hiç iyi gelmedi.

Tahtaya geldiğimde soruyu çözeceğimden emindim ama bu konuyu görmemiştikki zaten bir haftadır doğru düzgün ders çalışmamıştım sanırım ben mışıl mışıl uyurken hoca yeni konuya geçmişti ve bu benim ölümüm demekti.

Nerdeyse on dakikadır soru üzerinde uğraşıyordum ama olmuyorduk. Tahta işlem doluydu ama ortadaysa sonuca dair hiçbir kırıntı bile yoktu.

Taehyung"tahtada bir ben yokum jisoo hayır yani yapamıyorsan zorlama seviyen kaldırmıyordur sonra sürümün bir anda eror vermesin ." Pis ve alaycı bir tavır vardı yüzünde tam yumruklamalık .
"Niye sen olasınki aptal bu arada hatırlattığın için sağol bir dahakine senin gibi virüsleri temizlemesi için yeni sürüm yüklemem lazım."

Sınıftakiler"ooooooooo"

Hoca" jisoo arkadaşınla düzgün konuş Taehyung sende çok biliyosun sanırım kalk sen yap o zaman soruyu."

Hah işte şimdi görürüm seni laf atarken kolay tabi elimdeki tahta kalemi Taehyung' a uzattığımda bana öldürücü bakışlar atıyordu tabi bende altta kalmadım ve en pis gülüşümü sergiledim.

Soruyu çözmeye başladı ve sonucu buldu .
Tarhyung"34"
Lütfen yanlış olsun lütfen yanlış olsun hadi ama ben yapamıyorsam kimse hele taehyung hiç yapmamalı.
Hoca"bravo taehyung doğru."

Cidden evren niye bu defa gönderdiğim mesajı kabul etmedin ah kimi kandırıyorum sanki öncekilerde etmişti .
Hoca tam başka birini tahtaya kaldıracakken zil çaldı.

Bu teneffüs Jimin ile konuşmalıydım o gün yaptığı hareket beni ne kadar mutlu etsede ikimizde anı kurtarmak için yapılmış olduğunu biliyorduk. J hope ile jimin sınıfta konuşuyordu bizim kızlar beni sıkıştırmadan jiminden olayın aslını öğrenmem lazımdı .

Yanlarına doğru yaklaştım
"Jimin seninle biraz konuşabilir miyiz?"
Jimin"bende seninle konuşmak istiyordum bahçede konuşalım mı?"
"Olur"

Sınıftan çıkarken Rose ve Joy'un bize baktığını gördüm resmen öküzün trene baktığı gibi bakıyorlardı. Jungkook Eunwoo ve Taehyung bir şeyler konuşurken bir anda jungkook un bize doğru bakarak bir şeyler söylemesiyle hepsi bize döndü .

Sanki burada sirk gösterisi yapıyoruz ne diye bakıyorlarsa . Taehyung ile göz göze geldik bana boş bakıyordu hiç bir anlam çıkaramadım sanki hafızasını kaybetmiş ve beni hatırlamaya çalışıyormuş gibi öfke, şaşkınlık, sevinç, umut hiç biri yoktu.

Onun gözlerinde kaybolurken bir an ayağımı sıraya çarptım.
"ahh ayağım " Jiminde arkasına hemen döndü ve yanıma geldi
Jimin"iyi misin canın çok yanıyor mu gel sana yardım edeyim."dedi

Bir elini belime bir eliylede elimi alıp omuzuna koydu Taehyung'a tekrar baktığımda sonunda o boş gözlerde bir anlam vardı hayır yani illa gözlerindeki duyguyu anlamam için başıma bir şey gelmesi mi gerekiyor. Gözlerindeki o duyguya baktığımda içimden keşke boş baksaydın belki canım daha az yanardı diye düşündüm.

Bana yazıklar olsun der gibi bakıyordu sanki üzgün ama bir o kadarda artık ben yokum gibi bakıyordu o gözlerden ayrılamıyordum o kadar çok anlam yüklü geliyorduki bana neden yaptığım her harekette sadece onun tepkisini merak ediyorum. Sanki onu bugün kaybetmişim gibi hissettim ama Kim Jisoo şunu unutma sen Kim Taehyungu hiçbir zaman kazanmadın.

Tüm bunları düşünürken sınıftan çıkmış ve bahçeye doğru ilerliyorduk ayağımın ağrısı geçtiği için Jiminden ayrılmıştım sonuç olararak Jiminde bu okulda popülerdi ve yavşak kızların bize olan bakışlarını çekemezdim hoş Jiminle yan yana gelmemiz bile onlar için sorundu zaten.

Bir banka oturduğumuzda Jimin konuşma konusunda kararsızdı ama benden ses çıkmayınca halbuki onu ben çağırmıştım ama konuyu ikimizde çok iyi bildiğimiz için jimin sessizliği bozdu.

" Jisoo biliyorum o gün yaptığım davranış doğru değildi senin adına karar verdim ve en önemlisi şu an herkes bizi sevgili sanıyor ben seninle açık konuşmak istiyorum. Jisoo sen benim çok yakın arkadaşımsın seni yıllardır tanıyor gibi hissediyorum o gün yaptığım şeyden pişman değilim çünkü amacım seni korumaktı ve emin ol Taehyung çok sinilendi. Jisoo Taehyungtan uzak dur onu kendine yaklaştırma ben sana karşı arkadaşlıktan öte hiçbir zaman bakmadım ama bu sevgililik olayını sende istersen bir süre daha devam ettirelim ." Sonrasında mırıldanarak bir şey söyledi ama duymadım.
Jiminin mırıldanarak dediği cümle
"Çünkü taehyung senden vazgeçsin ."

Söylediği son cümleyi anlamasamda pek fazla kurdalamadım sonuçta her gece rüyamda gördüğüm kişi beni sevmediğini söylemişti peki ben onu seviyor muyum mantığım jimin seni bir gün sevecek sabret diyor ama gerçekten ona aşık mıyım mantığım jimin diyor eminim ama kalbim ...
kalbim biraz karmaşık çünkü kalbimin sahibi Jimin mi

yoksa onun gözlerinde hayat bulduğum Kim Taehyung mu ???

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yoksa onun gözlerinde hayat bulduğum Kim Taehyung mu ???

yoksa onun gözlerinde hayat bulduğum Kim Taehyung mu ???

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin