Medya
Curly and blond. 😏💜
Siz gerçek olamayacak kadar güzelsiniz.Jennieden
Bugün okuldan sonra
Eunwoo teneffüste bana bir şey söyleyeceğini ve çıkışta onu beklemeyi söylemişti. Onu dinler miyim...hayır ama kabul etmezsem pislik çıkarıp tekrar Yoongiye musallat olsun istemiyorum.
Lisa biraz şüphelenmişti ama bunu kendi kendime halledebilirim.
Beni çağırdığı sınıfa girdiğim anda hızlı adımlarla yanıma geli.
Eunwoo" Aşkım uzun zamandır buluşamıyoruz. Sonunda geldin."
Dediği anda dudağını dudağıma bastırdı. Neler oluyor? Benim elim tam yumruk olup yüzünde keşif çıkacakken arkadan alkış sesi geliyordu ama alaylı ve yavaş yavaş.
Arkamı döndüğümde Yoongiyle göz göze geldik kalbi çok kırık gözüküyordu. Çünkü o kedi gözlerine yansıyordu. Ama ben daha çok kırılmıştım böyle bir numaraya nasıl inanabilir?
Yoongi" Eğlendin mi beni kandırırken?"
"Se-sen cidden inandın."
Yoongi" Sen benim için sadece hayal kırıklığısın."
"NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN? EUNWOONUN HER ZAMANKİ BOKLUKLARI."
Yoongi" Peki bir aydır yazışmanız."
Eunwoo" Jennie merak etme her şeyi anlat ben yanındayım. Biliyorum takımlarımız birbirine düşman korkuyorsun ama bunu seninle kaç kere konuştuk. Hadi canım Yoongiyi daha fazla kandırma kalp kırıklığı kötü bir şey."
"Sen SUS."
Yoongi" Hadi Jenniesi anlat. Nasıl kandırdın?"
Yoonginin kolunu tuttum gözlerine bakıyordum ama o duvar gibi sadece karşıya bakıyordu. Resmen bana bakmamak için direniyordu.
"Yoongi ben Eunwoo ile hiç yazışmadım."
Yoongi" Peki bunlar ne?"
Eunwoonun elindeki telefonu aldı ve açık ekranı yüzüme tuttu. Yazışmalar bir ay öncesinden başlıyordu. Ve iki kelimenin üçü aşkımlıydı.
"Yoongi bak Eunwoo bunları programlamıştır benim telefonumda hiç bir şey yok."
Telefonumun kilidini açıp Eunwoo bölümüne girdim. Bir terslik vardı tüm yazışmalar buradada vardı.
"Na-naıl?"
Hepsi yaklaşık bir ay önceydi gerçektende. Jungkook bitirdim seni. Kesin Jungkookun işiydi. Jungkook yazılımlar ve hacklerde çok iyiydi. Geçen sene yine bir pislik yaptıkları için okulun tüm kamera sistemine girip hepsini bir anda bozdurmuştu.
Yoongi" Yaaa ben bir şey yapmadım Yoongi. Bunlar her şeyi planlamış."
Yoongi" Hadi bunları onlar planladı peki ya bu."
Eunwoonun telefonundan galeriye girip bir fotoya tıklamıştı.
Yoongi" Bu da kesin shoptur."
Fotoğrafta Eunwoo ve ben parkta sarılıyorduk. Aslında sarılmadan çok Eunwoo üstüme atladı diyebiliriz karşılık bile vermemiştim.
"Yoongi Eunwoo geçen hafta beni parka çağırdı. Beni tehdit etti seni kışkırtacağını ve sen onu dövdükten sonra seni polise vereceği söyledi senin için endişelendim. "
Yoongi" Jennie sana inanmak istiyorum."
İnan Yoongi ben doğruyu söylüyorum. Gözleri her dakika dahada çok kızarıyordu.
Yoongi" Ama... tamam bu yalan diyorum başka bir açık bu da yalan diyorum daha kötü bir açık. Eunwooyla ilgilenmeye başladığında bana açık açık diyebilirdin. Bugün buraya gelmemen için Tanrıya o kadar dua ettim ki gerçekten, gelmesen inanacaktım. Sen hayatımın hatasısın."
"Yoongi yapma seni her gün daha çok seviyorum. Da-daha dün evlendiğimizde birlikte yaşayacağımız evi düşündük seninle."
Artık göz yaşlarıma engel olamayordum.
Yoongi" Sen benimle yaptığın şeyleri Eunwooyu düşünerek yapıyorsundur. Demiştin ya evimiz gökdelende olsun bizde tam tepesinde. Camdan her baktığımızda Seulu izleyim işte sen beni oradan aşağı bıraktın."
Min Yoongi ağlıyordu. Hayatında ilk defa ağladığına yemin edebilirim -bebeklik hariç tabi- Cidden beni çok seviyordu.
"Sen beni bende seni seviyorum. Bunu üçümüz gayet iyi biliyoruz bu oyunlara gelm-"
Yoongu" Seviyordum. Bitti... her şey bitti."
Yoongi elindeki telefonu çöp kutusuna atıp sınıftan çıktı. Ben sadece yere kendimi bıraktım. Yoongi gitme bile diyemedim.
Eunwoo kollarımdan tutup beni kaldırmaya çalışıyordu.
Eunwoo" Tamam sevgilim her şey yoluna girecek artık herkes biliyor."
"DEFOL...DEFOL. BIRAK BENİ."
Eunwoo sınıfın kapısından dışarı baktı. Yoonginin gidip gitmediğini kontrol ediyordu sanırım.
Gittiğini anladım çünkü Eunwoo rahatlamış görünüyordu. Kapıdan bana döndü.
Eunwoo" Sana benimsin demiştim. Şimdi biraz düşün ve de ki kendine Eunwooyu seviyorum bu eziyeti kendime niye yapıyorum. İleride buradan el elden gireceğiz sen şimdi biraz yalnız kal."
"S×××me gireriz hayal dünyasından çık artık gerizekalı. Yoongi elbet bir gün gerçekleri öğrenecek bu defa geçen seneki gibi acile değil direkt yoğun bakıma alınacaksın ve ben asla engel olmayacağım."
Ben bunları derken kolidorda yürüyüp gitti. Beni böyle bıraktı. Zaten bırakmasada kovucaktım ama şunu gerçekten anladım Eunwoonunki sadece hırs.
Her türlü Yoonnie👌❤
Yb geç geldi. Neyse bu bölüm gececilere gelsinnn.
Oy sınırı=9
Vsoo ile kalın💜🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Does Love Mean~Vsoo
Novela JuvenilHer gece rüyasında tanımadığı birini gören Kim Jisoo. Yeni başladığı okulunda onunla karşılaşır " Gecelerinin Prensi" Ama kafasını karıştıran biri vardır. "Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin." Kim Jisoo & Kim Taehyung