31 #Benimle Kal Taehyung

221 21 38
                                    

Jisoodan

Jennie" Benim oyum..."

Öğr" Hadi Jennie seç artık."

Jennie" Benim oyum Taesooya bravo favori shipim mükemmel bir çiftsiniz."

Cidden bu kızın kafası uçmuş. Daha dün Taehyungtan uzak dur diyordu.

Jimin" Hocam ben kabul etmiyorum. Madem eşleri siz seçecektiniz oylama yaptırmasaydınız."

Öğr" Jimin boşuna dil dökme. Ayrıca ne zamandan beri kararlarıma karşı çıkılıyor?"

Taehyung" Aaa Jimin merak etme sevgiline bir şey yapmam."

Jimin" Zaten yapacak g×t yok bilirim."

Öğr" Bu kadar yeter ya sırana oturursun ya da müdürün odasına Park Jimin."

Jimin elimi tuttu ve sıramıza oturduk.

Öğr" Taehyung ve Jisoo okul çıkışında konferans salonunda provanız var ikinizde geç kalmayın."

Taehyung" Tabiki hocam biz hiç geç kalır mıyız."

Bana bakıp p×ç smile atıyordu. Salak yaa.

Ders her zamanki gibi sıkıcıydı. Teneffüste J hope, Lisa, Jin ve ben aşağıda geziniyorduk.

Jin " Ne yapacağız bu salaklara?"

Lisa" Bilmiyorum. Acaba Jungkooku köşye sıkıştırıp dövsem mi?"

"Mantıklı."

J hope" Bunun neresi mantıklı?"

"Dövmek değil sıkıştırmak mantıklı."

J hope" Pardon kızlar ama Jungkooktan bahsediyoruz. G×tünü yerde düşürse dönüp almaz bizi mi tınlayacak?"

Hepimiz gülüyorduk. Tüm okulun bize baktığına emindim ama pek umrumda değildi.

"Zaten sıkıştırma işini biz değil Lisa yapacak."

Lisa" O niyeymiş?"

"Çünkü Jk sana karşı koyamıyor."

Lisa hemen havalandı. Saçlarını elleriyle düzeltiyordu hepimiz onun bu hallerine gülüyorduk.

Lisa " Sizce gerçekten öyle mi?"

Jin" Sende ne Jungkook meraklısı çıktın. Zaten hiçbirinizin aklı yok."

"Niye bizle arkadaşsın o zaman?"

Jin" Çünkü aklı olan tüm kızlar benden hoşlanıyor. Ben grubumda öyle şeylere gelemem."

Gerçektende bahçedeki kızlar J hope ve Jine yiyecekmiş gibi bakıyordu. Bu okula kesinlikle kız olarak gelmeyeceksin. Hepsi Lisa ve bana öcü varmış gibi bakıyordu. Çalmadık aşklarını zaten.

Lisa" Neyse ben Jk'yi zorlarım ama bir şey çıkar mı bilmiyorum."

Lisa bunu dedikten sonra gözlerini bahçedeki bir yere dikti ve pis bir sırıtış oluştu yüzünde.

Lisa" Baksanıza Joy ve İrene buraya bakıyor."

Jin" Eee ne var bunda?"

Lisa" Siz salaksınız Jisoo baktı mı hemen anlayacak."

Onlara baktığımda İrene Jine bakrak Joya bir şey anlatıyordu. Sitemli gibi görünüyordu. Ohaaa İrene Jinden mi hoşlanıyor?

"Ohaaa Lisa şaka mı bu?"

Jin" Ne oluyor ya?"

"Jin sen hiç birinden hoşlandın mı?"

Jin" Hayır."

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin