Hoofdstuk 15.

133 11 2
                                    

Manal POV:

Ik word wakker van iemand die me door elkaar schud. Wejow nu ben ik zo duizelig. Diegene begint me te kietelen. Aangezien ik daar niet tegen kan maak ik me ogen open en zie ik Dioni. 'Dioni ik zweer het je rot op dit is niet leuk aub stop' probeer ik zo zacht mogelijk te zeggen. 'Alleen als je zegt dat ik leuk ben' zegt hij. Ik rol met m'n ogen maar Dioni begint me te kietelen. 'Oké dioni rot op je bent leuk' zeg ik lacherig. 'We zijn er bijna' zegt hij als die weer gaat zitten. Ik knik alleen maar en pak m'n telefoon. Het is best wel laat. 'Dion waar woon je eigenlijk?' Vraag ik. 'Amsterdam'. 'Oh' zeg ik. We zijn aangekomen en ik heb echt de neiging om te blijven zitten en slapen. Dioni loopt al maar stopt als hij merkt dat ik er niet ben. Hij draait zich met een bang gezicht. Zeker bang om mij kwijt te raken.

Dioni POV:

Ik sta op en loop naar de uitgang van de trein. Ik kijk naast me en zie Manal niet. Waar moet ze zijn? M'n gezicht veranderd naar bang. Bang om haar kwijt te raken. Misschien ben ik haar al kwijt. Ik draai me om en zie Manal zitten. Ze barst in het lachen uit en ik zucht van opluchting. 'Ik zweer het je je had je gezicht moeten zien' lacht ze. Ik lach alleen om Manal haar reactie. De trein stopt. 'Dion ik ben moe' zegt ze. Ik knik en loop naar der toe en ze springt op m'n rug. Ze is eigenlijk best wel licht voor een 16 jarige. Ik loop nu al een stukje maar blijkbaar verveelt Manal zich. 'Dion ik wil weer lopen' zegt ze. Ik laat haar staan en pak der hand vast. Ze kijkt me aan en bloost. Het is zo schattig als ze bloost. 'Ey' zeg ik. 'Ja?' 'Waarom ben je zo damn schattig als je bloost?' 'Oh dus als ik niet bloos ben ik niet schattig. Is goed met jou' zegt ze. Ow shit niet aan gedacht. 'Heb ik dat dan gezegd dat je niet schattig bent als je bloost'. 'Okey ja that's a point'. We praten nog en dan komen we aan. Ik maak de deur open. Niemand thuis. Zal ik het dadelijk zeggen dat ik der leuk vind? Dadelijk vind ze me niet leuk! Wat dan?! Dat sta ik voorschut. Dioni stop met denken en dromen. 'Dion' zegt Manal. 'Ja?' 'Je bleef staren'. Ow crap.

************************
Heey peepzz!🙌
Lalal nieuw hoofdstuk.
Ik wou dus die reclame doen je weet wel van "stop met dromen, start met daten" dus heb ik die eens soort van gedaan. 😂

Ik verveel me niks te doen heb geen vrienden ben vriendenloos😭 sow yeah😩

Vote&comment💋

Why?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu