Jai POV
Samen met Lina lopen we door de stad van Roermond. Het is eigenlijk wel mooi hier in de avond met al die lichtjes. Een soort van romantisch. Langzaam probeer ik de hand van Lina te pakken. Als ik die past heb kijken we elkaar aan. Haar ogen twinkelen zo mooi onder de sterren. Haar haren waaien zo mooi door de wind. Ik zou voor eeuwig zo naar haar kunnen kijken. 'ijsje eten?' Vraag ik om de stilte te verbreken. 'Ja lekker' zegt ze en glimlacht blij naar me. Damn! That's the reason why i fall everytime in love with her. Ik hou haar hand vast en lopen naar een ijssalon. Ik pak 2 bolletjes 1 bolletje Redbull en 1 bolletje Aardbei. Lina heeft ook 2 bolletjes, 1 bolletje chocola en 1 bolletje aardbei. We zoeken een plaatsje uit en gaan dan zitten. 'Dus.........' Zegt Lina als we zitten. 'Dus.........' Herhaal ik. Ik kijk haar aan. Haar ogen twinkelen weer. 'Weet je, ik kan zo wel voor uren naar je blijven staren' zeg ik en neem een hapje van mijn ijs. 'Alleen maar voor uren?' Vraagt ze uitdagend. 'Eigenlijk voor eeuwig maar ik wou niet te snel als een of andere sjanstijger op je afkomen' zeg ik en we lachen. 'Nou een tijger ben je wel' zegt ze en maakt zo'n tijger gebaar met haar hand. We lachen nog een beetje en verlaten dan de ijssalon omdat we onze ijsjes op hebben. 'Is er hier een vijver of zo iets?' Vraag ik aan haar. Ze draait zich om en kijkt me weer uitdagend aan en knikt. Ze pakt me hand vast en trekt me ergens mee heen. Als we er zijn aangekomen valt mijn mond open. 'Zo mooi' mompel ik. 'Je vangt vliegen' zegt Lina lachend en duwt me mond zachtjes dicht. We blijven elkaar lang aanstaren. Ik pak beide haar handen vast en kom dichterbijer met mijn hoofd. Ze snapt de hint en komt ook dichterbijer. Als onze lippen 1 centimeter van elkaar vandaan zijn hou ik mezelf niet meer in bedwang en duw mijn lippen op die van haar. Dit gevoel is nu onbeschrijfelijk. Zo zou ik me 24/7 willen voelen. Na een tijdje trekken we allebei terug en kijken we elkaar weer aan. 'Lieve Lina, ik weet dat dit pas de 2e keer is dat ik je zie maar dat betekent niet dat ik je niet kan leuk vinden. Door met jou te appen ken je mij beter dan wie dan ook! Jij laat mij voelen wat verliefd zijn is, jij laat mij gelukkig zijn maar ik zou pas 100% gelukkig zijn als je mijn vriendin zou zijn. Daarom ga ik je smeken om de mijne te worden! En nee's worden geweigerd' zeg ik en kijk haar aan. 'Lieve, mooiste, leukste, schattigste Lina je asjeblieft asjeblieft asjeblieft mijn vriendin zijn?' Vraag ik. Mijn vraag wordt beantwoordt door een kus. 'Ja?' Vraag ik onzeker tijdens de kus en ze knikt glimlachend haar hoofd. 'Ik hou van je' zeg ik als we uitgekust zijn. 'Ik ook van jou' zegt terwijl ze mijn hand pakt en me een kus op de wang geeft.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omdat ik had gezegd dat de volgende hoofdstuk er snel opkwam!
Sorry lientje2210 dat ik alleen vanuit Jai heb geschreven! Hopelijk is dit voldoende!Nou guys ik heb een vraag voor jullie:
Omdat ik bezig ben met mijn nieuwe boek die ik nog niet heb gepubliceert wil ik aan jullie vragen mijn lieve lezers!
Willen jullie dat ik die nu al publiceer of pas als ik deze afheb?Comment&vote💓
En beantwoord mijn vraag!
Is de meerderheid "JA" dan publiceer ik het eerste hoofdstuk morgen
Is de meerderheid "NEE" dan publiceer ik hem na dit boek!
JE LEEST
Why?
FanfictionHoofdpersonen: 1: Manal 16 jaar zwart/bruin krullen bruin/groene ogen. 2: Amal 15 jaar bruin golvend haar bruine ogen. (Zusje van Manal) 3: Lina 15 jaar zwart/bruin golvend haar bruine ogen. (Vriendin Manal) 4: Anisa 15 jaar blond stijl haar groe...