Jeela POV
Cassius heeft me net uiteten gevraagd! We gaan zaterdag en vandaag is het donderdag, dus ik heb nog vandaag, morgen en de helft van zaterdag om te kijken wat ik ga aantrekken. School is uit iedereen is weg, ik ben alleen thuis en verveel me als de beste. Niemand kan iets doen behalve Cassius hem heb ik niet gevraagd. Achja wat kan het kwaad.
~Begin Gesprek
Ik: Heey Cass!
Cass: Jow Jeela!
Ik: Alles goed?
Cass: Omdat je "Ja" hebt gezegd ben ik in de hemel dus ja alles is goed
Ik: Kuch kuch slijmerd*
Cass: Ben ik eens aardig wordt het niet gewaardeerd😔
Ik: Ow sorry! Maar ik had een vraag eigenlijk hé
Cass: Ja?
Ik: Wil je mee naar de GDC verveel me zo erg
Cass: Isgoed ben er over 10 minuten
Ik: Okey! Bye
~Einde gesprek
Yes! Eindelijk niet meer vervelen! Snel ren ik naar boven en kleed me om. Ik pak een zwarte joggingsbroek met een witte croptop dat zegt "Bruh bro i'm cooler". Als ik me tas heb ingepakt ga ik naar beneden pak een flesje water en doe die ook in me tas. Ik loop naar buiten pak me fiets en fiets richtig GDC. Als ik daar ben zie ik dat Cassius er ookal is. Ik ren naar binnen en check alle zalen om te kijken waar hij zit. WTF hij is er niet maar z'n fiets is er wel, creepy. Als ik net wil omdraaien voel ik twee handen op m'n schouders. Ik schreeuw het uit draai me om en sla diegene in z'n gezicht. Pas als ik zir dat het Cassius is krijg ik spijt. 'Omg sorry gaat het?' zeg ik een beetje lacherig. 'sinds wanneer kunnen meisjes zo hard slaan?' zegt hij ook een beetje lacherig en pijnlijk. 'Tjaa je weet maar nooit wat er gaat gebeuren' zeg ik dan. Hij komt omhoog en we lopen naar een zaal. Als we in de zaal zijn begint Cassius te praten. 'Maar nu je me hebt geslagen moet er wel een kusje op aangezien het niet de bedoeling was' 'Bruh You wish' zeg ik. 'We gaan zien' zegt Cassius en begint naar me toe te rennen. Aangezien de zaal groot is kan je wel heel veel rennen. Als ik me wil omdraaien vergeet ik dat Cassius achter mij aan rende en rent volop tegen mij aan waardoor ik naar achter val met Cassius op mij. 'Auw god man' zeg ik en grijp naar m'n hoofd. 'Cass ga je ooit van me af?' vraag ik. 'Pas als ik een kusje krijg' zegt hij. Ik zucht en geef hem een kusje op z'n wang. 'Nee niet daar hier' zegt hij en tuit z'n lippen. 'Cass gedraag je' zeg ik. 'Cass je bent zwaar ga van me af' zeg ik en probeer tegen zijn borst te duwen om hem van me af te krijgen maat tevergeefs. 'Nee ik ga pas van je af als je me een kus geeft' zegt hij. 'God soms kan je echt irritant zijn' zeg ik en geef mij een kus dat snel verandert in een zoen. Ik trek me terug en kijk hem aan. 'I missed that' zegt hij en ik glimlach naar hem. We staan op en gaan dansen. We bedenken samen een dansje op het lied. Als we vinden dat we voldoende hebben gedaan gaan we naar huis. 'Ik hou van je' zegt Cassius voordat onze wegen elkaar scheiden. 'Ik ook van jou' zeg ik en we fietsen onze kant op.
~~~~~~~~~~~~
Sorry guys ik ben niet toegekomen aan de date! ik denk dat ik dat oversla en het anders in het verhaal verwerk! Sorry Unicornjuradoik ga verder met het boek dus niet bang zijn! er komt nog een drama stuk erin dat gaat leiden tot hoofdstuk 60 ongeveer!
Comment&Vote aub❤️
JE LEEST
Why?
FanfictionHoofdpersonen: 1: Manal 16 jaar zwart/bruin krullen bruin/groene ogen. 2: Amal 15 jaar bruin golvend haar bruine ogen. (Zusje van Manal) 3: Lina 15 jaar zwart/bruin golvend haar bruine ogen. (Vriendin Manal) 4: Anisa 15 jaar blond stijl haar groe...