Hoofdstuk 19.

187 10 4
                                    

Manal POV:

Ik ben net thuis. Ik zeg m'n ouders gedag en vertel ze meteen over Lina en die dingen. Daarna loop ik naar boven kijk ik naar Amal en ik zie haar samen met Anisa. Dus die 2 gaan vandaag niet slapen. Ik loop m'n kamer in. Trek ik m'n schoenen uit en kleren en spring onder de douch. Ik zing weer "Blijf bij mij". Nu moet ik weer aan Lina denken. We hebben de grootste lol samen maar ook letterlijk de grootste. We hadden zoveel fantasieën over Bbrave en nu heb ik gewoon een relatie met 1 iemand van Bbrave. Als ik klaar ben stap ik de douch uit en droog mezelf af kleed me aan doe me haar en me masker en dan lekker slapen met m'n vriendje in m'n hoofd.

Amal POV:

Anisa en ik zijn net klaar met drinken en bijpraten en al die shit. We lopen nu even door de stad lekker gezellig. 'Anisa kom naar mij voor een weekje! En deze week ook nog eens zeg gewoon tegen je moeder dat je bij mij bent. Ze weet denk ik niet eens dat je naar school gaat en voor school meld je je ziek voor een week en dan blijf je bij mij is gezellig.' Zeg ik. 'Ey jij hebt ook nog school a dumboe!' Zegt Anisa. 'Uhm er bestaat in Amsterdam ook ziekmelden!' Zeg ik met een duh-stemmetje.
'Oke isgoed eerst mijn home kleren enso en dan trein en dan Amsterdam' zegt Anisa. Ik knik en we lopen naar der huis. Het is niet ver dusja geluk hebben we. Als we daar zijn pakt ze der kleren en alle andere dingen en vertrekken we. Haar moeder heeft ze ingelicht maar die blijkt niet te hebben geluisterd maar ik bemoei niet. We lopen naar de treinstation en stappen in de trein. We zitten beiden op z'n telefoon lekker gezellig. Ik krijg een appje van Kaj:

~App Gesprek

Kaj: Heey Amal! Ik wou je even bedanken voor dat wat je bij Moura doet. En uhm wat doe je morgen?x

Ik: Heey! Geen probleem zij moet zich gewoon gedragen. Uhm ik denk niks en gewoon thuis blijven met een vriendin.

Kaj: heb je nu al vrienden dan?

Ik: ja Kaj ik heb honing aan me kont dus mensen achtervolgen mij en staan in de rij om vrienden te worden helemaal👏 grapje een vriendin uit Roermond.

Kaj: oh leuk! Misschien kunnen we met z'n 4en afspreken dan.

Ik: 4en?

Kaj: Ja! Ik, jij, je vriendin en dan neem ik een vriend mee! (Misschien kunnen we ze dan koppelen😏)

Ik: hahaha. Klinkt leuk. Ik app je wel of ze het goed vind!

Kaj: isgoed!

Ik: Challas!

Kaj: byee!

~Einde App Bericht.

Ik kijk Anisa aan. Blijkbaar heeft ze meegelezen, want ze kijkt me aan met z'n "Enne-gezicht" aan. 'Ja! Ik praat met een jongen so what?!' Zeg ik lachend. Ze pakt me telefoon en blijft met open mond staren. 'Amal!?' Zegt ze. 'Ja?' Zeg ik. 'Besef je wel dat je niet met zomaar een jongen praat!? JE PRAAT GEWOON MET KAJ FUCKING VAN DER VOORT EN JIJ ZEGT MIJ NIKS?!' Schreeuwt ze. 'Wejow Anisa rustig! Nu heeft iedereen je aandacht. Luister we zijn vrienden misschien vind ik hem een beetje leuk dus klaar meer niet' zeg ik. Ze kijkt me weer aan met z'n gezicht van "Jaa-jaa". 'Ik bemoei niet' zegt ze. 'Beter ook' zeg ik lachend en we gaan verder met wat we aan het doen waren. Als we zijn aangekomen lopen we meteen naar huis. Want ja buiten hebben we niks te zoeken dusja. Als we zijn aangekomen begroeten we mijn ouders en lopen we naar boven. Boven zet ik alles klaar zodat Anisa kan slapen. Niet dat we dat gaan doen want dat lukt niet als we samen zijn.

Anisa POV:

Ik zie Amal dingen klaar maken voor het slapen. 'Wesh denk je we zijn kleuters en gaan meteen naar bed?! Ga poepen lieve schat wij blijven lekker op.' Zeg ik. 'Heb ik dan gezegd dat we gaan slapen?! Nee hé dus shhtt' zegt ze en ze gaat verder met waar ze mee bezig was. Ik denk aan Kaj die Amal had gevraagd om iets te doen. Maar omdat ik d'r ben neemt hij een vriend mee. Hopelijk is het gewoon iemand uit Bbrave en niet zo'n een of andere sjonny. Ik zie dat Amal klaar is en ook eten heeft gehaald. Wij gaan vandaag echt niet slapen. De deur word opengemaakt en Manal staat daar. We kijken elkaar aan en ze gaat weer weg. Nou gezellig. Maarja ik bemoei niet. We kijken veel films en praten over dingen en blablabla en gaan dan slapen om 4 uur! Ja jullie lezen het goed dus. Ik ga lekker slapen met Bbrave in m'n kop.

*********************************
Nieuwe hoofdstuk!🙌
Lekker snel hé!
Had zin om te schrijven.
Grapje. Als je met z'n kind als Amal
Leeft moet je maar sneller schrijven!
M'n inspiratie is terug voor 1 of 2 hoofdstukken dusja. Leuk hé
En ik had zin om veel reactie's van "Ik bemoei niet" 🐸☕️ enso dusja. En ik heb iets met het woord dusja dus leef ermee dankje. Ja ben levenloos hier zo'n half verhalen zitten te schrijven dusja.

Een mededeling.
De rol van "vriendin cassius" krijgt jeelstuger gefeliciteerd! Iknow m'n verhaal is niet echt famous maar toch. Stuur me ff een prive berichtje en zet erin hoe je cassius wilt tegenkomen enso en dan zal ik kijken of ik
Het met mijn idee kan mengen want dat is leuk. Als ik meer rollen heb al zal ik het zeggen en dan ja dan zien we wel dusja.

Vote&Comment!❤️
Bij deze wil ik vragen of jullie allemaal in de reactiw willen zetten hoe jullie m'n boek vinden! Ideeën zijn altijd welkom enso dusja.

(Ik moet echt iets doen aan die "dusja" virus)

Byee💎

Why?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu