Manal POV:
'Kut wekker kut wekker kut wekker kut wekker je verpest iedereen z'n leven rot ding' mompel ik als de wekker afgaat. Ik sta op en loop naar onder. M'n moeder zit aan tafel en kijkt me raar aan. 'Wat?' Vraag ik. 'Uhm je hebt vandaag school het is 7:45 en je hebt school om 8:00 dus' zegt m'n moeder. Shit. Denk ik bij mezelf. Ik ren de trap op. Halverwege de trap stop ik en ren ik naar beneden. 'Mam maak aub een broodje voor mij met nutella' zeg ik en ren weer naar boven. Snel kleed ik me om in een licht blauwe broek en een simpele best wel warme witte trui. Daarbij mijn witte airmax. M'n haar doe ik los en laat ze over m'n schouders. Ik ren naar onder pak m'n boterham drinken en sleutels en ren naar buiten. Ik spring op m'n scooter. Op school aangekomen ren ik naar binnen naar m'n kluisje pak m'n boeken en ren naar het lokaal waar ik les heb. Als ik binnenkom is niet iedereen er. Inclusief Dioni. Ik ga langs een meisje zitten waarvan ik de naam niet eens weet, maar vrij logisch aangezien ik hier pas op school ben. 'Heey ik ben Jeela' zegt ze. 'Heey ik ben Manal' zeg ik vriendelijk terug. Even later kom Fadoua de klas binnenlopen. 'Fadoua! Weet jij waar Dioni is?' Vraag ik. 'Nee hoezo?' Vraagt ze. 'Hij is er niet' zeg ik. Ik pak m'n telefoon en app Dioni.
"heey! Waar ben je les begint zo."
Stuur ik. Net op het moment dat ik het op versturen klik komt hij binnenlopen. 'Heey' zegt hij. 'Haii' zeg ik terug en hij gaat voor mij en Jeela zitten. Aangezien Dioni alleen zit en Emma net binnen komt gaat ze naast hem zitten. Iedereen praat nog wat en blablabla en dan komt Meneer De Klein binnenlopen. 'Goed jongens en meisjes! De les valt uit want ik moet ergens heen' zegt hij. Iedereen pakt z'n tas in en gaat naar de aula. Samen zit ik met Fadoua en Jeela in de aula. Dioni is ergens met Jai. 'We kennen elkaar niet echt goed dus laten we elkaar vragen stellen en blablablabla' zegt Jeela. 'Oké jij begint' zeg ik. 'Ik ben Jeela 16 jaar en......en......en de rest komen wel eens achter' zegt ze en we beginnen te grinniken . Emma komt aanlopen met haar meelopers. Like WTF hebben die mensen geen leven dat ze zo'n kutkind als haar gaan volgen 24/7. 'Wat is er zo grappig?' Vraagt ze. 'Boeit jou dat!? Nee toch ewa donder op' zegt Fadoua. 'Als ik het netjes vraag mag er best wel antwoord op worden gegeven' zegt ze weer. 'Wat is jou probleem? Je hebt niks te zoeken bij ons dus weg' zeg ik. Emma gaat weg en die andere meisje van haar ook. Na een tijdje te hebben gezeten en gepraat en dat soort dingen moet ik naar de wc. 'Ik ga naar wc' zeg ik en ik sta op. Rustig loop ik richting de wc en ik zie Dioni met Jai. Jai ken ik niet zo goed maar oké. Ik loop richting Dioni en Jai. 'Heey babe' zegt Dioni en geeft me een kusje op de wang. 'Iets gemist?' Vraagt Jai. 'To much' zeg ik. 'Dioni kan ik je effe spreken?' Vraag ik. 'Sure' zegt hij en we lopen weg. 'Ja hoor laat mij maar alleen' horen we Jai roepen. 'Doen we toch' roep ik terug. 'Waarover wou je me spreken?' Vraagt Dioni. 'Nou uhm........'Amal POV:
Ik ben al een tijdje wakker en zit dus de hele tijd op m'n telefoon. Ik wou wachten tot dat Anisa van zelf wakker word maar dan moet ik nog 20 jaar wachten. Ik leg m'n telefoon neer ga goed liggen en laat me van m'n bed afrollen op Anisa. 'Omg' schreeuwt ze. Dan pas merk ik dat ik met m'n elleboog in haar buik ben beland. 'Sorry' zeg ik lacherig. 'Amal sta op jij bent tering zwaar' zegt ze. 'En dat zeg jij!?' Zeg ik. Ze knikt hevig. Ik kijk haar aan van "wtf" en sta op. 'Opstaan ik heb honger' zeg ik. 'Dan ga je toch eten' 'Nee!' Zeg ik overdreven. 'Omdat ik zo lief ben om op jou te wachten heb ik niet gegeten' zeg ik erna. 'Awh ik voel me echt vereerd' zegt ze met een hand op der borst. 'Jaajaa' zeg ik. Ik loop naar onder. 'Als je binnen 10 minuten niet onder bent ik zweer het je ik gooi je ontbijt weg' schreeuw ik naar boven toe. 'Nee mijn food nee!! Please don't do that' schreeuwt ze hysterisch terug. 'Als je binnen 10 minuten onder bent gebeurt er niks met je food' schreeuw ik. 'Uhm eens effe kijken what do we have' mompel ik in me zelf. 'Pannekoeken' mompel ik erna. Ik pak de pannekoeken en warm ze op. 'Anisa nog 2 minuten! En ontbijt is klaar!' Schreew ik weer naar boven. 'Ik kom al' zegt ze en ze loopt de trap af. 'Lekker pannekoeken' zegt ze. Als klaar zijn met ontbijten ruimen we op en gaan we naar boven. Ook boven ruimen we alles op. Als we klaar zijn kleden we ons om. Ik trek een blauwe bloesje aan aan met een zwarte broek een een bordeaux rode sjaal en m'n bruine winter hakken. Anisa trekt een zwart legging met een zwart rokje en daarboven een witte wintertrui en een zwarte sjaal en daarbij haar zwartje uggs. Als ons make-up en die dingen hebben gedaan gaan we naar onder. Ik pak m'n beurs, sleutels, tas en water. Anisa weet ik veel wat ze pakt. We lopen de deur uit en ik sluit de deur achter me. 'Amal hoe ken je Kaj?' Vraagt Anisa. 'Toen ik voor Manal's verjaardag inkopen moest doen kwam ik niet aan bij de cookies dus was ik mongolisch bezig en hij zag dat begon te lachen en had foto gemaakt enso' zeg ik. 'Werd jij niet boos omdat hij een foto heeft gemaakt?' 'Uhm nee want die was echt grappig' zeg ik. We praten nog wat tot dat we bij het centrum zijn gekomen. We lopen door naar de ijssalon waar we hadden afgesproken. Daar aangekomen zie ik Kaj en een andere jongen staan. Samuel.....Altijd Anisa's favoriet geweest van Bbrave. Beter voor haar dat ze zich zelf inhoudt.
Anisa POV
Amal en ik lopen door naar de plek waar we hadden afgesproken. Ik zie Kaj maar ik kan niet echt goed zien wie zijn vriend is. Als we zijn aangekomen zie ik pas wie en OHMYFUCKIN'GOD het is gewoon fucking Samuel. Oke Anisa adem in adem uit rustig blijven je gaat niet fangirlen rustig ademen. Kaj geeft Amal een knuffel en Samuel en ik staan er een beetje akward bij. 'Hoi ik ben Samuel' zegt Samuel na een vrij lange stilte. 'Hoi ik ben Anisa' zeg ik en we schudden elkaar en hand en lachen naar elkaar. Dit word een leuke dag!
*******************************************************
Nieuwe hoofdstuk!
de laatste stuk heb ik op de laptop geschreven omdat m'n telefoon kapoet is ja.
sorry voor de fouten als die er zijn
comment wat je van deze hoofdstuk vind/vond
(m'n nederlands is 0 dusja)uhm vergeet niet te voten dat is leuk dusja
en follow me op twitter @xmmanal_
en idk ik heb ik een klein beetje aan m'n dusja virus kunnen werken zoals jullie merken!uhm vergeet niet te commenteren (ik zei al m'n nederlands is 0 dusja) en te vote!
okiii
byeee!x
JE LEEST
Why?
FanfictionHoofdpersonen: 1: Manal 16 jaar zwart/bruin krullen bruin/groene ogen. 2: Amal 15 jaar bruin golvend haar bruine ogen. (Zusje van Manal) 3: Lina 15 jaar zwart/bruin golvend haar bruine ogen. (Vriendin Manal) 4: Anisa 15 jaar blond stijl haar groe...