Hoofdstuk 17.

219 9 4
                                    

Manal POV:

Ik sta nu lekker onder de douch. Ik denk na over wat ik had gedroomd.

~Droom

Rustig loop ik over straat in Roermond. Aangezien Lina nog in het ziekenhuis ligt en ik frisse lucht nodig had. Ik wil een bocht omlopen maar ik word aan m'n boven arm meegetrokken. Ik draai me om en zie Kevin. 'Hai schoonheid' zegt hij met een grijns. '1: noem me niet zo! 2: laat me los jij raar mens en 3: wat moet je?!' Zeg ik. 'Oh ik moet niks! Ik wil alleen maar jou.' Zegt hij. 'Luister ga een wc-pot zoeken stop je kop erin! En blijf daar maar lekker dromen' zeg ik en ik wil me omdraaien maar het kan niet. Ik word meegetrokken een zwart busje in. Ik zit helemaal alleen achter dus in besluit Dioni te appen.

~Einde Droom.

Langzamerhand vallen de tranen over m'n wangen. Ik zak langs de muur door naar beneden en begin te huilen. Als ik ben uitgehuild sta ik op doe ik de douch uit en droog me af en trek de kleren aan. Me ogen zijn rood maar dat boeit niet Dioni mag het zien en mag weten wat ik heb gedroomd. Ik loop de douch uit en ga in bed liggen. Ik trek de deken over me heen en maak me klein.

Dioni POV:

Ik heb net gehoord dat Manal zat te huilen onder de douch. Waarom? I don't know. De douch gaat open en Manal loopt meteen naar bed gaat erin liggen en maakt zich klein. Ik ga naast haar liggen onder de deken en kijk haar aan. Ze heeft rode ogen van het huilen. 'Hey wat is er? Waarom moest je huilen' vraag ik. 'Ik had over Kevin gedroomt dat hij dingen van plan was en nu ben ik bang dat het echt gebeurt' zegt ze en er rollen weer tranen over der wangen. Ik ga dichter bij der liggen en neem haar in een knuffel. Ze legt haar hoofd op m'n borst. 'Luister hij gaat je niks aandoen! Ik ben bij je!' Stel ik haar gerust. Na een tijdje is ze stil en ligt ze te slapen. Ik ga ook maar slapen aangezien ze me net van de bed afduwde.

Amal POV:

Oké ik ben looner. Normaal zit ik met Manal te lachen op dit moment. Maar nu? Nu zit ik naar een blanco muur te staren bedenken wat ik moet doen.
Eerst dacht ik na of ik Kaj leuk vind. En of het me kwetste dat hij een vriendin heeft Moura. Elke keer bij de naam Moura moet ik weer lachen. Die is echt grappig. Maar eigenlijk weet ik het nog steeds niet. Ik besluit Anisa te appen.

~App Gesprek.

Ik: Heeeeeeeeeeeeey. Lekkerding ik verveel me dus mag je eens zeggen wat ik moet doen. Want jeweetwel ik ben in die verveel level waar de top3: zelfmoord is enso.😩🔫
A: Heeeeeeeeeey. Awh wat zielig kom naar hier toe! Gaan we Lina bezoeken en dan drinken!💁
Ik: Ey ik zweer vet jammer dat ze daar geen starbucks hebben! Ben er nu al verslaafd aan😍
A: HA HA HA. Maak me maar jaloers kutkind.
Ik: inderdaad ik kom uit de kut en jij?! De vuilnis bak?😪
Grappje ikhouvanje niet huilen💕
A:😒
Ik: OK dan niet
A: GRAPJE (UHM NEE)
Ik: oké...? Ik pak mn tas in en kom eraan ben er ongeveer over 3 uur.
A: See ya later bitch😈
Ik: byeee🔫

~Einde App Gesprek.

Ik lach nog even naar m'n scherm en begin dan met inpakken. Als ik alles heb zeg ik m'n ouders waar ik heen ga en ik vertrek naar de treinstation. Onderweg maar de treinstation zie ik Kaj staan. Zal ik naar hem toe gaan? Dadelijk vind hij mij irritant. Ah boeie ik ga gewoon. 'Hey' zeg ik en ik kijk naar hem. Hij heeft rode ogen. 'Wat is er?' Vraag ik voorzichtig. 'Nou het is uit met Moura omdat ik niet voor haar opkwam toen jij zo tegen haar praatte en daarna zei ze nog eens dat ze me alleen wou om m'n fame en geld' zegt hij. 'Omg sorry' zeg ik. Ik voel me echt schuldig. 'Maar ze wou je alleen om je fame en geld' vraag ik voor de zekerheid en hij knikt. 'Waar woont ze?' Vraag ik. 'Niet om iets ergs te doen ofso alleen haar een lesje leren' zeg ik er snel achteraan als ik zie dat hij verschrokken opkeek. 'Volg me' zegt hij en ik volg hem.

Why?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu